Prusk Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Som det ble nevt tidligere i tråden, det er i dag mindre akseptert å røyke blant folk flest enn det var for bare 5-6 år siden. Røykeloven tror jeg er noe av det bedre jeg har sett regjeringen komme med. Jeg skjønner at folk selvsagt kan være uenig i dette, men jeg tviler på omsetningen til restaurant og utelivsbransjen har gått veldig ned etter den kom. De selger kanksje litt mindre røyk av en eller annen grunn. Jeg tror det er verre for utelivsbransjen med kutting i sjenketiden, som mange har opplevd i det siste. Lenke til kommentar
793 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er bare ikke noe forsvar for røykingen. Frihet? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Unnskyld, mulig jeg formulerte meg dårlig. Det jeg mente var: Det at det finnes andre ting som er kjipe er ikke i seg selv et forsvar man kan benytte for sigaretter Lenke til kommentar
793 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Unnskyld, mulig jeg formulerte meg dårlig. Det jeg mente var: Det at det finnes andre ting som er kjipe er ikke i seg selv et forsvar man kan benytte for sigaretter Forstått, og sier meg enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå