frostbitten Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 "Codemasters' upcoming installment in the long-running and exceedingly popular Colin McRae series isn't just the best-looking rally game we've seen; it's one of the best-looking next generation titles, period. This week we've been lucky enough to go hands-on with Colin McRae: DIRT and were immediately blown away by the impressive visuals, superb handling and high-speed rally racing. Clearly Codemasters has had its best development team locked up in a garage for several years with only programming tools for company, if the impressive results we've seen so far are anything to go by." Dette spillet skal garantert i samlinga mi! Trykk for hele previewen. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Ganske så garantert hos meg også. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ja! Her har ps3 og xbox 360 eiere virkelig noe å se fram til tror jeg. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Faktisk på Topp 5:"Mest etterlengtede spill" hos meg! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Høyres bra ut! Men ein ingame video seier meir enn 2 milliardar ord. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jepp og 5 bilder sier mer enn 5000 ord. Det er en begynnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå