Cutthroat Bill Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Bare såvidt jeg fikk plass til tittelen på emnet. Måtte faktisk fjerne ett mellomrom. Anyway, slik jeg har forstått det så er det til nå ute 28 One Piece bøker, 22 er så langt gitt ut, av Schibsted Forlagene (heretter SF), på norsk, og flere er på vei. Men hva skjer når SF har gitt ut disse 28 bøkene? Vil de i det hele tatt gi ut de neste bøkene? I så fall; Hvordan vil de si ifra til leserene? Har alt blitt så nøye planlagt at når SF har gitt ut bok 28 på norsk så vil de neste bøkene bli gitt ut slik at de kan oversettes med en gang? Eller vil SF vente til resten av bøkene er gitt ut før de oversetter dem og gir dem ut på norsk? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Oj, det har jeg aldrr tenkt på Ser for meg det værste.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Så dere leser One Piece på norsk? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Hehe, ja. Fikk første bladet sammen med Pondus, og jeg ble øyeblikkelig hektet. Jeg tror kanskje de har mangaen på engelsk på Outland, men de koster mer per stykk om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 One Picen på norsk er digg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er vel ikke noe problem? Tror du kan lese One Piece online en del steder. Går vel også å laste ned mangaen på engelsk da Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 *Kremt* Vi samlere tar slike simple henvendelser (forslag på løsning?!) som en fornærmelse Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Motoko har rett. Denslags tuller man ikke med. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Så dere er samlere ja. Jeg samler også, på en måte. Jeg har noen dvd'er med fansubbede mangaer og anime'er. Dere får vel bare vente på at One Piece kommer på norsk da. Den kommer vel før eller siden. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Er alt det som skjer i de 28 bøkene, det samme som skjer i animeen? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 Er alt det som skjer i de 28 bøkene, det samme som skjer i animeen? 8277446[/snapback] Har bare sett noen få episoder av animeen, men det kan virke som det er rimelig likt, ja. Det vil si; historien er lik, men det framstilles litt annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå