egd1 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har kjøpt en litt brukt FS Pocket LOOX T830. Jeg bel VELDIG skuffet over lyden i denne telefonen. Jeg sjekket rundt på div forum og fant fort ut at det ikke var noe ukjent problem. http://www.firstloox.org/forums/showthread.php?t=7505 har flere poster om dette. Jeg ringte til FS i Norge og snakket med ei dame som skulle finne utav dette. Etter tredje gangs purring der fikk jeg beskjed om en softwareoppgradering, men den har jeg alt tatt. Da fikk jeg navnet til en av de som driver med dette hos FS i Norge. Sendte han en mail på fredag, men svare meg, det har han ikke brydd seg om. I tillegg har jeg prøvd via telefon og mail å få oppsett til MMS/GPRS etc til denne fra Netcom, men det får jeg heller ikke noe svar eller løsning på. Derfor vil jeg råde andre til å holde seg borte fra dette produktet siden lyden er utrolig dårlig og service er det umulig å få. (PS. Det er mulig det er de firste telefonene som er dårligst lyd på, men siden det ikke er noe svar å få på noen ting, vet jeg ikke det.) Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hvis det er WM5 på denne finner du fremgangsmåte for oppsett både på Smartmobil.no og www.i-mate.no. Send meg en PM så kan jeg maile deg et dokument Jeg har kjøpt en litt brukt FS Pocket LOOX T830. Jeg bel VELDIG skuffet over lyden i denne telefonen. Jeg sjekket rundt på div forum og fant fort ut at det ikke var noe ukjent problem. http://www.firstloox.org/forums/showthread.php?t=7505 har flere poster om dette. Jeg ringte til FS i Norge og snakket med ei dame som skulle finne utav dette. Etter tredje gangs purring der fikk jeg beskjed om en softwareoppgradering, men den har jeg alt tatt. Da fikk jeg navnet til en av de som driver med dette hos FS i Norge. Sendte han en mail på fredag, men svare meg, det har han ikke brydd seg om. I tillegg har jeg prøvd via telefon og mail å få oppsett til MMS/GPRS etc til denne fra Netcom, men det får jeg heller ikke noe svar eller løsning på.Derfor vil jeg råde andre til å holde seg borte fra dette produktet siden lyden er utrolig dårlig og service er det umulig å få. (PS. Det er mulig det er de firste telefonene som er dårligst lyd på, men siden det ikke er noe svar å få på noen ting, vet jeg ikke det.) 8262919[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå