cybirg Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Må ærlig talt si at jeg ikke har lyst til å møte vedkommende noe sted. Ting tyder på at problemene i utgangspunktet er selvforskyldte. Tilbake til topic, jeg vet at en del busselskaper, bl.a. Gaia Trafikk i Bergen, tilbyr å finansiere nødvendig sertifikat dersom man forplikter seg til å jobbe for dem i en periode. Sannsynligvis er det flere som er villig til å gjøre dette, også uten at de eksplisitt reklamerer for det. Lenke til kommentar
FRODO24 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Må ærlig talt si at jeg ikke har lyst til å møte vedkommende noe sted. Ting tyder på at problemene i utgangspunktet er selvforskyldte. Tilbake til topic, jeg vet at en del busselskaper, bl.a. Gaia Trafikk i Bergen, tilbyr å finansiere nødvendig sertifikat dersom man forplikter seg til å jobbe for dem i en periode. Sannsynligvis er det flere som er villig til å gjøre dette, også uten at de eksplisitt reklamerer for det. 8448509[/snapback] nå er vel ikke lastebillappen og busslappen det samma da. At folk ikke gidder å lese noe før dem svarer. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Touchè, må jeg si. Du viser jo selv at du ikke gidder eller klarer å lese skikkelig før du svarer. Mitt svar var ment som et generelt råd til deg som arbeidsledig, dessuten tok jeg forbehold om at også andre selskaper kan være villige til å sponse lappen dersom de får et godt inntrykk av deg og samtidig har sterkt behov for nye sjåfører. Forresten så har jeg aldri sett på maken til fordømmende og avslørende innlegg fra noen forumdebattant, så det med inntrykk kan bli et problem Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Men trenger du NAV sin godkjennelse for å begynne på kl. C lappen så lenge du dekker dette av egen lomme? NAV gir vel blanke f*** i hva du driver med på fritiden så lenge du møter opp på de møtene de holder. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 HGJ GJHGJH H KJJ H JJKJH KJ 8262891[/snapback] Hmm hva skjedde med posten din? Og topicen? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Vedkommende har tatt en langstidsferie. Ettersom trådstarter er borte, stenger jeg denne tråden ens så lenge Reaksjoner taes på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg