scribbleh Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei jeg har nettop innstalert opera på den nye pc'n.. men jeg får ikke spilt av media player filer fra nettsider.. står jeg mangler programmvare.. men har jo den aller nyeste versionen av media player på pc'n alt.. hvordan får jeg fikset dette? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei, du kan prøve å gå til Tools->Preferences->Advanced->Downloads Deaktiver "Hide file ..." Finn video/x-ms-wmv og andre relevante filtyper, trykk Edit og velg "Use plugin" med "Windows Media Player Plug-in Dynamic Link Library". Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 oke noe rart skjer.. når jeg har trykket på use plugin så får jeg ikke gjort noe med den knappen som kommer opp.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Vet det ikke er noen ideell løsning, men jeg fikset samme problem med å installere siste beta. v9.1 ville ikke spille av wmp-filer, mens v9.2 beta fungerer fint. Vet ikke hvorfor det er slik, men det fungerer fint for meg. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) hehe lagde en nettleser med visual basic:P da slipper jeg plug-in's som ikke funker ^^ DOWNLOAD EFFORTFILM ONLINE NOW THIS WEEK 100% OFF! FREEEEEE haha lol Endret 29. mars 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå