Gå til innhold

Sonata Arctica er mine favoritter


Jaytee71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye av musikken er jo digg, gitaristen er rimelig bra. Men Helloween er vel det innen powermetal som er best:D

8263231[/snapback]

Aldri. Manowar.

8263238[/snapback]

 

 

Syns manowar var så homo metall da jeg så de kara at jeg orka ikke høre på dem, har noen ok sanger. Men de er ikke heavy nok i sjangeren sin for meg :!:

Lenke til kommentar
Mye av musikken er jo digg, gitaristen er rimelig bra. Men Helloween er vel det innen powermetal som er best:D

8263231[/snapback]

Aldri. Manowar.

8263238[/snapback]

 

 

Syns manowar var så homo metall da jeg så de kara at jeg orka ikke høre på dem, har noen ok sanger. Men de er ikke heavy nok i sjangeren sin for meg :!:

8264056[/snapback]

Homometall ja. Du må nesten forklare hva som gjør musikken deres homo. Legger også til at imaget til bandet ikke har noe med musikken å gjøre. Altså kan du ikke hente fram gamle bilder som grunnlag for at musikken deres er homometall. Ja, jeg tar forhåndsregler

Lenke til kommentar
OT: Manowar er bare sikker på sin egen seksualitet!  :mad:

 

Hva kan jeg si om Sonata artica? Jeg synes det er fæl metall og styrer lett unna dem. Musikken har liksom ikke sjel  :shrug:

8265392[/snapback]

 

Helt feil! Sonata Arctica er et band for seg selv, de er Konge! Ikke mer å si om den saken. :thumbup:

Lenke til kommentar
OT: Manowar er bare sikker på sin egen seksualitet!  :mad:

 

Hva kan jeg si om Sonata artica? Jeg synes det er fæl metall og styrer lett unna dem. Musikken har liksom ikke sjel  :shrug:

8265392[/snapback]

 

Helt feil! Sonata Arctica er et band for seg selv, de er Konge! Ikke mer å si om den saken. :thumbup:

8269086[/snapback]

 

Allright. Bare å stenge tråden.

Lenke til kommentar
OT: Manowar er bare sikker på sin egen seksualitet!  :mad:

 

Hva kan jeg si om Sonata artica? Jeg synes det er fæl metall og styrer lett unna dem. Musikken har liksom ikke sjel  :shrug:

8265392[/snapback]

 

Helt feil! Sonata Arctica er et band for seg selv, de er Konge! Ikke mer å si om den saken. :thumbup:

8269086[/snapback]

 

Allright. Bare å stenge tråden.

8271546[/snapback]

 

Jaha ? Hvorfor det ? Fordi noen er uenig med deg eller ? :mad:

Lenke til kommentar
OT: Manowar er bare sikker på sin egen seksualitet!  :mad:

 

Hva kan jeg si om Sonata artica? Jeg synes det er fæl metall og styrer lett unna dem. Musikken har liksom ikke sjel  :shrug:

8265392[/snapback]

 

 

Er ihvertfall en av de power-metal band jeg har hørt, med mest sjel !!

Har en ganske særegen stil :)

Lenke til kommentar
...og vokalmessig synes jeg de er (nesten) i en klasse for seg selv innen power-metal 

8262805[/snapback]

 

Hør på Manowar og Helloween. Der har du vokalister :)

8262871[/snapback]

 

 

Personlig synes jeg Manowar-vokalisten blir litt for skrikende.... Samt at tekstene deres blir for ensformige.... det går jo stort sett i "Heavy metal rules the world"-greier :)

Når det gjelder Helloween er jeg enig med deg.... de er store :thumbup:

Lenke til kommentar
OT: Manowar er bare sikker på sin egen seksualitet!  :mad:

 

Hva kan jeg si om Sonata artica? Jeg synes det er fæl metall og styrer lett unna dem. Musikken har liksom ikke sjel  :shrug:

8265392[/snapback]

 

Helt feil! Sonata Arctica er et band for seg selv, de er Konge! Ikke mer å si om den saken. :thumbup:

8269086[/snapback]

"Helt feil" ... Herregud det er lov å ha personlige meninger.

Lenke til kommentar
OT: Manowar er bare sikker på sin egen seksualitet!  :mad:

 

Hva kan jeg si om Sonata artica? Jeg synes det er fæl metall og styrer lett unna dem. Musikken har liksom ikke sjel  :shrug:

8265392[/snapback]

 

Helt feil! Sonata Arctica er et band for seg selv, de er Konge! Ikke mer å si om den saken. :thumbup:

8269086[/snapback]

 

Allright. Bare å stenge tråden.

8271546[/snapback]

 

Jaha ? Hvorfor det ? Fordi noen er uenig med deg eller ? :mad:

8271681[/snapback]

 

Haha, mer siktet på "Ikke noe mer å si om den saken" kommentaren. Ganske unødvendig med en SA tråd hvis man kan oppsummere alt i ett par subjektive setninger. Alt i alt var det jo også en spøk da...

Lenke til kommentar
OT: Manowar er bare sikker på sin egen seksualitet!  :mad:

 

Hva kan jeg si om Sonata artica? Jeg synes det er fæl metall og styrer lett unna dem. Musikken har liksom ikke sjel  :shrug:

8265392[/snapback]

 

Helt feil! Sonata Arctica er et band for seg selv, de er Konge! Ikke mer å si om den saken. :thumbup:

8269086[/snapback]

 

Allright. Bare å stenge tråden.

8271546[/snapback]

 

Jaha ? Hvorfor det ? Fordi noen er uenig med deg eller ? :mad:

8271681[/snapback]

 

Haha, mer siktet på "Ikke noe mer å si om den saken" kommentaren. Ganske unødvendig med en SA tråd hvis man kan oppsummere alt i ett par subjektive setninger. Alt i alt var det jo også en spøk da...

8273905[/snapback]

 

Okay :blush: Misforsto...... sorry :) Såklart alle har rett til å ha egne meninger om musikk...... hadde jo absolutt ikke vært kult om absolutt alle likte det samme.

Hva skulle alle de som nekter å like noe andre liker like da ? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...