Gå til innhold

Dine favorittbrukere - Skriv noen ord om dem

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erhm... Shame on G@bb@'s. Han klarte å lese feil :blush:

Simen1:

En mann med mer kunnskaper skal du jaggu meg lete lenge etter!

Husker hans lille tråd hvor han laget et stort diagram og hele pakken for å regne ut når 1 terrabytes harddiskene kom ut.

Fargoth

Brukeren som jeg faktisk ser IRL. Kjerne kar :thumbup:

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
-Nyhus-

Eivind er ofte å se i musikkdelen av forumet vårt. Han har peiling på det han liker, noe som kommer godt frem. Eivind er også utrolig omtenksom, og bryr seg like mye om dyr som mennesker.

Og selvom du suger i Boms og President, Visionary og Fantasi, så digger jeg deg. :wee: Men slutt å holde meg oppe til klokka 2 om natta, er du snill.

8727642[/snapback]

1. Kos :wee:

2. Jeg eier i Boms og President, Visionary og Fantasi!

3. Nevah, du er dømt til å være natteravn!

4. Kooooos :wee:

Lenke til kommentar

Da tror jeg det er på tide at jeg skriver litt om min gode venn Espen pai, selv om vi ikke har kjent hverandre så lenge. Han er en kos fyr som alltid gjør meg i godt humør. Morsom, og ikke minst søtere enn alt og alle lyser han alltid opp. Han er dessuten livvakta mi i SO, selv om han har stor tro på at jeg greier meg alene uten ham. Herlig fyr som jeg egentlig mangler ord for å beskrive. :love:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har sansen for:

Eplefe, siden hun er et skikkelig søtt dyr, som kan være en trøst når ting er trist. Hun har en behagelig stemme, og hun gjør meg alltid glagla :love:

Knut Erik, en av mine beste IRL venner :D Så utrolig synd at du dro til Trondheim pusen, vi kunne blittnoe stort. Jeg er rett og slett kjempeglad i deg :love:

Espen Pai, som mang en gang har overrøst meg med påminnelser om at han har dame, og ikke jeg :p Neida, Espen er en fantastisk fyr, som jeg kunne godt tenke meg å ta en prat med anytime.

b-real, som er en av mine to favorittbrukere som bor her hvor jeg bor. b-real er alltid koselig å henge med, og han har en fantastisk filmsmak. *kosepåbiril* :love:

Og sist men ikke minst Pasient, som jeg har hatt mange artige nerdesamtaler med på IT-kontoret her på skolen. Du er en nydelig bitch, det skal du ha :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hylo: Alltid en morsom kommentar på lur. Søting

Heilage: Fornuftig og snill. God å ha

ilpostino: Rett og slett en kjernekar!

Irill og Aidskake: To fornuftige jenter.

phax, thomasr, joakimr: Gode gamle SO. <3

tomat ulf: Flink å dikte

Hanne og Vernoica: LOL

Edit: Glemte han karn som ble frastjelt 2 Burn.. :!:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Jeg har mange favoritter.

De gode gamle jentene som har vært aktive en stund setter jeg stor pris på. Alle er kjempekoselige jenter som deltar med å gjøre forumet et hyggelig sted å være.

Eplefe, Mirann, Veronica, Hanne, Bazukh, Mushi, Kittycat, Darkness, Juliess

Datasmurfen

Virker som en artig fyr som har god humor (og godt humør) Bidrar positivt til forumet

B-Real

Virker som en real fyr. Har aldri hatt negative tanker om han. Har vært med lenge

Oivind_Dahle

Oivind deltar med sine synspunkter i hundetråden. Man kan være uenig med han uten at det blir gjort til en big deal, og om jeg driter meg ut og sier feil, eller tolker noe feil, gjør han ikke så stort vesen av det. En bruker jeg setter stor pris på og kun har positive assosiasjoner med, til tross for at han kan være uenig med det jeg sier, eller omvendt.

Rasch

Innmari real fyr!

JoachimR

Jeg kan ikke la være å nevne JoachimR! Han har vært bruker siden før jeg ble bruker, og var en stund aktiv i mange tråder. Han har sterke meninger om mye, og vet å uttrykke dem

Granny

Granny har jeg ikke sett så mye til før nå nylig, men jeg synes vedkommende må nevnes. Bidrar godt til hundetråden og virker som kan en del om hund!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...