EspenFe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 norbat En veldig hyggelig bruker. Hyggelig mot andre brukere og veldig hjelpsom. Pcen min er fri for virus hvertfall. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Erhm... Shame on G@bb@'s. Han klarte å lese feil Simen1: En mann med mer kunnskaper skal du jaggu meg lete lenge etter! Husker hans lille tråd hvor han laget et stort diagram og hele pakken for å regne ut når 1 terrabytes harddiskene kom ut. Fargoth Brukeren som jeg faktisk ser IRL. Kjerne kar Endret 29. mai 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 EspenfeMinner meg om Eplefe av en eller annen grunn. Kjekt navn egentlig. Klinger bra 8/10 8727850[/snapback] Fin måte å velge favorittbruker på, må jeg si. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 EspenfeMinner meg om Eplefe av en eller annen grunn. Kjekt navn egentlig. Klinger bra 8/10 8727850[/snapback] Fin måte å velge favorittbruker på, må jeg si. 8727895[/snapback] Det må jeg å si Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 fredrik steffy dimiles etc. er mine favorittbrukere. orker ikke begrunne, de er kos :) Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Lund-: pålitelig kjernekar dette her. Stoler på han. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har mine enkelte favorittbrukere, men de har registrert seg før år 2004. Noen er still going 8606296[/snapback] Second. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har mine enkelte favorittbrukere, men de har registrert seg før år 2004. Noen er still going 8606296[/snapback] Second. 8728921[/snapback] Oh yeah, rakk det med noen uker. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har mine enkelte favorittbrukere, men de har registrert seg før år 2004. Noen er still going 8606296[/snapback] Second. 8728921[/snapback] Oh yeah, rakk det med noen uker. 8728929[/snapback] 2002-generasjonen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Bazukh ... har aldri trøstende ord på lager... 8727642[/snapback] Uhm. Takk? Endret 29. mai 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 -Nyhus-Eivind er ofte å se i musikkdelen av forumet vårt. Han har peiling på det han liker, noe som kommer godt frem. Eivind er også utrolig omtenksom, og bryr seg like mye om dyr som mennesker. Og selvom du suger i Boms og President, Visionary og Fantasi, så digger jeg deg. Men slutt å holde meg oppe til klokka 2 om natta, er du snill. 8727642[/snapback] 1. Kos 2. Jeg eier i Boms og President, Visionary og Fantasi! 3. Nevah, du er dømt til å være natteravn! 4. Kooooos Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Da tror jeg det er på tide at jeg skriver litt om min gode venn Espen pai, selv om vi ikke har kjent hverandre så lenge. Han er en kos fyr som alltid gjør meg i godt humør. Morsom, og ikke minst søtere enn alt og alle lyser han alltid opp. Han er dessuten livvakta mi i SO, selv om han har stor tro på at jeg greier meg alene uten ham. Herlig fyr som jeg egentlig mangler ord for å beskrive. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Den eneste jeg har fått litt sansen for så langt (jeg har ikke vært medlem så lenge) er Aidskake. Har skrevet bittelitt med henne og da virket hun veldig hyggelig. Ellers så har jeg lest en del av innleggene hennes og hun virker alltid hyggelig og hjelpsom. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har sansen for: Eplefe, siden hun er et skikkelig søtt dyr, som kan være en trøst når ting er trist. Hun har en behagelig stemme, og hun gjør meg alltid glagla Knut Erik, en av mine beste IRL venner Så utrolig synd at du dro til Trondheim pusen, vi kunne blittnoe stort. Jeg er rett og slett kjempeglad i deg Espen Pai, som mang en gang har overrøst meg med påminnelser om at han har dame, og ikke jeg Neida, Espen er en fantastisk fyr, som jeg kunne godt tenke meg å ta en prat med anytime. b-real, som er en av mine to favorittbrukere som bor her hvor jeg bor. b-real er alltid koselig å henge med, og han har en fantastisk filmsmak. *kosepåbiril* Og sist men ikke minst Pasient, som jeg har hatt mange artige nerdesamtaler med på IT-kontoret her på skolen. Du er en nydelig bitch, det skal du ha Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bundy er favorittbrukeren min. Fordi han har så geniale innlegg og vittig humor. Får meg alltid til å le. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Saluttknall er den som har fått meg mest til å le på forumet og kommer alltid med syke tråder. Ellers så har jeg hatt litt felles interesser og tråder med Olum og Metalheart, og noodles virker som en veldig moden og grei fyr. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hylo: Alltid en morsom kommentar på lur. Søting Heilage: Fornuftig og snill. God å ha ilpostino: Rett og slett en kjernekar! Irill og Aidskake: To fornuftige jenter. phax, thomasr, joakimr: Gode gamle SO. <3 tomat ulf: Flink å dikte Hanne og Vernoica: LOL Edit: Glemte han karn som ble frastjelt 2 Burn.. :!: Endret 10. januar 2008 av Mirann Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Glint Nøyaktig samme humor som meg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har mange favoritter. De gode gamle jentene som har vært aktive en stund setter jeg stor pris på. Alle er kjempekoselige jenter som deltar med å gjøre forumet et hyggelig sted å være. Eplefe, Mirann, Veronica, Hanne, Bazukh, Mushi, Kittycat, Darkness, Juliess Datasmurfen Virker som en artig fyr som har god humor (og godt humør) Bidrar positivt til forumet B-Real Virker som en real fyr. Har aldri hatt negative tanker om han. Har vært med lenge Oivind_Dahle Oivind deltar med sine synspunkter i hundetråden. Man kan være uenig med han uten at det blir gjort til en big deal, og om jeg driter meg ut og sier feil, eller tolker noe feil, gjør han ikke så stort vesen av det. En bruker jeg setter stor pris på og kun har positive assosiasjoner med, til tross for at han kan være uenig med det jeg sier, eller omvendt. Rasch Innmari real fyr! JoachimR Jeg kan ikke la være å nevne JoachimR! Han har vært bruker siden før jeg ble bruker, og var en stund aktiv i mange tråder. Han har sterke meninger om mye, og vet å uttrykke dem Granny Granny har jeg ikke sett så mye til før nå nylig, men jeg synes vedkommende må nevnes. Bidrar godt til hundetråden og virker som kan en del om hund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå