Gå til innhold

Dine favorittbrukere - Skriv noen ord om dem

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg liker denne tråden, og derform bumper jeg den - igjen! Tenkte jeg skulle bryte min egen regel å også oppsummere folk jeg har møtt i det virkelige liv(blir ikke så mye, hakke skrivekløe)

Espen Pai(begynner med deg, da du ikke er nevnt i tråden før)

Veldig koselig kar som alltid har en festlig kommentar på lur. Fin drikkepartner(har egentlig drukke alle gangene jeg har truffet han :p ) og muligens verdens beste lyktestolpeklatrer. Om det var en sport ville denne karen tatt gull!

Bazukh

Endefuckingslig fikk vi sett 300. Det var på tide! Denne jenta er også en bra drikkepartner, satser på endel sommerpils med hun her og overnevnte. Snill og søt, selv om hun "truer"(bestikker) meg til å putte tamponger inn i munnen og blackmailer meg med hjelp av min elendige lokalkunskap i oslo. Kjempekos er egentlig fellesnevneren :wee:

Marley

Deg har jeg nevnt før, om du vil lese det igjen, let din tøs <3

Aidskake

Ida2. Denne Idaen kjenner jeg ikke fullt så godt, men hun har vært snill mot meg og alltid kommet med støttende kommentarer etter at jeg har whinet i deppetråden. Dessuten ble jeg lykkelig da jeg fikk fanklubbkortet mitt :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Let's get started:

Skarstad:

Elskverdig WoW-ateist-nerd, som alltid snur diskusjonene på hodet. han slår alltid de argumentene ingen annen tar.

tom waits for alice:

Ydmyk, utdypt og genial. Ingen fortjener moderator tittelen bedre enn denne karen. Det er kun en gang i min forum-levetid jeg har opplevd noen si imot tom waits for alice. Han har gode kilder, meninger og svar. I min mening er tom waits for alice tidenes beste forumbruker.

kjetil02 og Andre1983 og Pricks:

De mektige herrer av fornuft, logikk og sarkasme. Kjetil og Andre har alltid gode kilder, poeng, og er av typen som kan vinne en diskusjon uten å en gang ha rett. May the wind of atheism guide you through the dusty "Religion, Livssyn og Filosofi"-forum.

JBlack:

Slående sammenligninger som alltid provoserer. Denne mannen kan sammenligne skudd mot sivile med kasting av mynter mot din lillesøster, og slippe unna med det. uten tvil en av grunnene til at han nesten alltid vinner diskusjonene.

Bundy:

Min kjære SO-homofile samlivspartner. Jeg og Bundy har gjort så mye sammen, blant annet tøset i en badstue, med lakk, lær og pisk. Vi har jo begge ganske store tissefanter (han 32cm, jeg 29cm), så en revnet rumpeting eller to må man bare forvente.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne få dedikere noen ord til vår kjære Kibs. Hun må være min favorittbruker nummer 1, ser sjeldent til henne på forumet(SO-mus :p ), men snakker med henne nesten hele tiden ellers. Ble kjent med henne når jeg etterlyste noen til å hjelpe meg med noe retting av en tvilsom sammenkoking av noe Nynorsk greier, 2sec senere var hun på pletten. Maken til service!

Har hatt mange lange og morsomme samtaler med henne, til langt ut på natten, om både det ene og det andre. En sprø humor, som til tider passer min, og en dialekt jeg akkurat har begynt å skjønne. Et stort pluss er selvfølgelig at hun er musikkinteressert, spiller bass, joiker og går på musikkskole, hvilen underbar kombinasjon!

Må bare legge til at hun er en utrolig søt jente, jeg håper på å treffe en gang :love:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært så veldig mye på forumet hitill, men hitill syns jeg at mine favorittbrukere

Mr. Olsen

fordi brukeren er snikk og har mange gode og geniale kommentarer og er mer en villig til å hjelpe andre på forumet

Jokkulf

fordi nicket e rjokkulf som han sammenliknes med jokkulv, og ingen har vel lyst til å jokke en ulv?!?!?!?!?!

Iril

brukeren er veldig hyggelig og er slike vi trenge rher på forumet

en liten hilse n til alle dere!

Endret av Crex
Lenke til kommentar

Ser at mange av favorittbrukerne mine allerede har fått ros, dere får klare dere med det andre har skrevet.

JoachimR: Få er i stand til å fyre opp så mange på én gang som Joachim. Alltid morsomt å lese de lange diskusjonene han er med i.

thomasr: Generelt grei kar som jeg dessverre ikke har sett noe til på lenge.

Honourable mentions: Ø.B., DemonFudge og Dahl

Lenke til kommentar
Saluttknall er min favoritt.

Sanger, taler og andre finurlige emner er hans felt.

</lies>

også L4r5 da, fordi jeg kjenner han IRL

han har alltid noe sprell å finne på

</truth>

8643851[/snapback]

Bra du redigerte inn den siste biten der fredrik, ellers så hadde jeg måtte kommet og besøkt deg med et balltre! :ph34r:

Lenke til kommentar
Iril

brukeren er veldig hyggelig og er slike vi trenge rher på forumet

8643716[/snapback]

Å nå ble jeg glad :) Takker :love:

Ellers er det faktisk mange gode og snille brukere her :)

Men må si at jeg holder litt ekstra med jentene..

Aidskaka og Mirann er fornufitge jenter :w00t:

Ellers er jo typen Mr. Berg alltid en favoritt :love:

Endret av Iril
Lenke til kommentar

Det er faktisk to jeg synes er veldig gode her på forumet, ihvertfall på "Skole og leksehjelp".

Stian89: Har hjulpet meg og andre med veldig mye, kunnskapsrik og tålmodig!

Husee: Veldig hjelpsom, akkurat nå driver han og hjelper meg og andre med norsk eksamen, han kommer med sine innspill og erfaringer, veldig glad for at han er der for oss :).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er en del personer jeg gjerne skulle skrevet om, men jeg får velge ut et par nå.

Bazukh

Jeg traff Ida før første gang på HW-treffet i Oslo i mars. Det sa bare BANG! Vi klikka så utrolig bra sammen. Tror aldri jeg har truffet en person jeg har likt så godt med en gang som med Ida. Maken til utrolig søt jente skal man lete lenge etter. Hun sier det hun mener og står på krava. Dessuten er hun lett å snakke med, og har alltid trøstende ord på lager.

Favoritt-Idaen min. Jeg er så glad i deg! <3

-Nyhus-

Eivind er ofte å se i musikkdelen av forumet vårt. Han har peiling på det han liker, noe som kommer godt frem. Eivind er også utrolig omtenksom, og bryr seg like mye om dyr som mennesker.

Og selvom du suger i Boms og President, Visionary og Fantasi, så digger jeg deg. :wee: Men slutt å holde meg oppe til klokka 2 om natta, er du snill.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...