Ni kon Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Smårips_eier: Kommer inn fra sidelinjen når du minst aner det. Deler min oppfattning og dokumenterer sine påstander og argumenter Stoolman: Kjøpte navnet til en kar på ebay + hundre andre nisser her inne Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 oivind_dahle Må jo være en av de bedre her inne. Hans evne til å finne noen heller lugubre internett sider er utrolige! Simen1 Uten tvil min største favoritt av mod'ene her inne. Han har kunnskaper om lat, og da mener jeg alt! Spesielt likte jeg en tråd der han regnet ut når terrabytes harddisken skule ble laget Selv om han bomet med noen år, så må han jo få litt creds for hele utregnignen sin. Smårips_eier Go humor, og en av de mer ... sexy forumnickene. Vet ikke hvorfor men det er bare et fristende navn Tomat_ulf Humor på veldig høyt nivå, kan sammenlignes med Steffypants så er de to stykker som ofte får meg til å le. Fargoth En av de beste kameratene mine i rl som får han også høyt opp på listen, pluss han skillz i google søk er uslåelige! I tillegg til diverse uttryk som ofte plaseres ganske bra Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Vel, i det siste er det en som fortjener ros synes jeg, og det er: KimNK Hjelpsom fyr på gitar-delen av forumet, kjefter på folk som snakker om ting de ikke har peiling på, og dessuten er han en av få som skriver på nynorsk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Vel, i det siste er det en som fortjener ros synes jeg, og det er: KimNK Hjelpsom fyr på gitar-delen av forumet, kjefter på folk som snakker om ting de ikke har peiling på, og dessuten er han en av få som skriver på nynorsk. 8477155[/snapback] Og så ligner han bittelitt på John Arne Riise. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Knut Erik: Søtere kar finner du ikke. Han sprer glede med alle sine innlegg. Og han smiler alltid på bildene sine. Dette er en gromkar.8474852[/snapback] Fy flate, ja. Knut Erik er fantastisk. Hadde han bodd nærmere er jeg helt sikkert på at han hadde vært bestevennen min. Tror aldri jeg har vært borti noen som er så snill og hjelpsom som han. Utrolig lett å snakke med er han, og utrolig morsom. Sitter ofte og ler høyt når vi chitchatter på msn. Jeg blir rett og slett glad av han! Vi skal utvilsomt spise saftis engang. :L Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Favorittbrukere? Boheme Netter, Djevlen, Togo og Pytagoras. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Definitivt gjengen i webkafeen Edit: Skal nevnes at jeg ikke kjenner dem, jeg bare leser der daglig og slenger inn noen mer eller mindre dårlige innspill en gang i blant. Stor fan av miljøet i kafeen, alltid like gøy å lese der hver dag Endret 26. april 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Iril - dama mi Definitivt gjengen i webkafeen Den oppsummerer resten greit. Og for å ikke lage en telletråd ut av det hele, følger en liten begrunnelse; Siden 2004 har jeg fått hjelp og utviklet meg veldig teknisk og designmessig som webdesigner/utvikler, og som mange kanskje vet er det et helt spesielt miljø i Webkafeen, som, når du selv er med, er genialt. For utenforstående er vi kanskje noen idioter, men det gjør oss ingenting. Har også truffet mange av 'medlemmene' IRL. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Knut Erik: Søtere kar finner du ikke. Han sprer glede med alle sine innlegg. Og han smiler alltid på bildene sine. Dette er en gromkar.8474852[/snapback] Fy flate, ja. Knut Erik er fantastisk. Hadde han bodd nærmere er jeg helt sikkert på at han hadde vært bestevennen min. Tror aldri jeg har vært borti noen som er så snill og hjelpsom som han. Utrolig lett å snakke med er han, og utrolig morsom. Sitter ofte og ler høyt når vi chitchatter på msn. Jeg blir rett og slett glad av han! Vi skal utvilsomt spise saftis engang. :L 8481504[/snapback] Uansett hva dere tror så er han bedre i real life Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nå rødmer jeg ca ihjel her Svein_Jarle, Aidskake og Nstin: Tusentakk for fine ord jeg vet ikke hva jeg skal si tilbake bortsett fra at dere er en tilsvarende trivelig gjeng. mmm la hugleiken flomme. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Skriv om hvorfor de er favoritt brukerene dine da? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Skriv om hvorfor de er favoritt brukerene dine da? 8481840[/snapback] Fordi de er teh shit, dere er ikke teh shit. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Mathiassky Marley To gode brukere, har ingen formeninger om andre Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 kaiern - flittig bruker før (ifølge han selv) men har blitt nå spam-kongen karlsn - nerden over alle cs nerder begge går i klassen... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 oivind_dahle da vel, han er så deilig random. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Starter med å si at jeg er skuffet over at ingen har nevnt meg, ikke overasket, men skuffet. Deceiver er søtest her, derfor er hun min favorittbruker Endret 27. april 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Må skrive ned Knut Erik. Han hjelper meg med matte, der er love. Også er han jo så peeen! Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Marley: fordi han har som regel høy kvalitet på innleggene sine Lenke til kommentar
Namek Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Tilfeldig rekkefølge.. Datasmurf: Lo godt av innleggene dine i "busta - fortelle" tråden . Er ikke redd for å drite seg ut. Dotten: Likte deg ikke så veldig før, men nå har jeg begynt å like deg. Du har mye saklig og logisk å si, er ikke lett å si noe imot argumentene dine. B-real: Sirslask: Vel, han er i siggen min.. Også noen jeg kjenner irl som fortjener en plass her: shizz kebab Trevakt Jokkulf Dr-Cox Kallekul The_Pathologist Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Føler virkelig at Kjekssjokolade er en bruker verdt å nevne, og det synes han tydeligvis selv også. :!: Min nye, 3 meter høye nordlending-venn som blir fornærmet når jeg kaller ham nusselig, og som har innsett at vi har forskjellig smak når det gjelder gutter. Litt, iallfall. Morsom, trivelig type som jeg håper jeg blir bedre kjent med. ^_^ Han får meg alltid til å smile eller le, og har en uendelig kreativitet når det kommer til samtaleemner. Og for å sitere fra msn: Kibs sier:må jo skrive et langt og koselig innlegg, da Kjekssjokolade sier: hehe, det e sant Kjekssjokolade sier: det...*host* førtjene æ Edit: glemte noe viktig. Endret 30. april 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå