Gå til innhold

Dine favorittbrukere - Skriv noen ord om dem

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

neitakk

For Pink Floyd guiden din, det er grunnen til at du er på topp av min liste. Synd at du har fjernet den, men skjønner godt grunnen. Pink Floyd guiden ispedd alt annet av saftige innlegg og artikler gjør at du er en udødelig bruker for meg. Vi deler en god del favorittband og har snakket en del musikk med han, treffer han som oftest i musikkrelaterte tråder.

Fantastisk og konstruktiv bruker<3

Lenke til kommentar

Mine favorittbrukere, det er egentlig ganske mange artige folk her men skal vel få sortert ut de beste.

Aidskake: Dette er den tøffeste jenta jeg ikke har møtt, hun sier mye gøy og har genial humor. Er ikke så mange som får meg til å le høyt over MSN liksom :p

Og på toppen av alt er hun ganske så heit :love:

Jarmo: Fordi han tilhører den eldre garde og likevel har god humor, han er alle forumkids sin pappa. Dessuten ligner han på pappaen til ei god venninde som også er nokså kul.

Demille: Hun er en av topp SO tøsene og hun er jævlig heit

Iceman: Offisiell røykebuddy

Lenke til kommentar

trevakt

Har alltid ett godt poeng i de seriøse postene sine. Og han er morsomt og har alltid noe interesangt å si. Selvom han før var en drittbruker, har han forbedret seg ekstremt det siste halvåret. Han henger mye i OT-baren og har sine meninger om alt. Og veldig ofte poster han nye tråder med linker til samlinger av forskjellige rare bilder. Det er alltid morsomt. Sjekk hans emner: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ult_type=topics

..Ekstremt missbruk av Postikoner :!: Men det er bare ok :p

Mange er kanskje uenige i dette; men jeg digger avataren,navnet,og signaturen hans :love: Det passer så bra sammen, og ser så kult ut.

Lenke til kommentar

8360141[/snapback]

Takk <3<3<33

Har alltid ett godt poeng i de seriøse postene sine

I de useriøse også :p

Mange er kanskje uenige i dette; men jeg digger avataren,navnet,og signaturen hans wub.gif Det passer så bra sammen, og ser så kult ut.

Endelig en som også synes det :love:

Lenke til kommentar

Jeg syns Tom Waits for Alice er en trivelig kar! Ikke at jeg prater stort med han, men jeg sitter med en sånn god-følelse av å få svar fra den kanten. Det har sikkert noe med avslutningen på innleggene å gjøre; "Geir :)".

Og alle dere som henger i musikkforumet, jeg har sett dere altså. Takk for godt tidsfordriv!

Lenke til kommentar

Føler Intimvask fortjener et par fine ord her.

Stian er en veldig morsom person, både på forumet og irl. Har ikke tall på hvor mange ganger han har underholdt meg gjennom kjipe skoledager ;)

Stian er kanskje ikke største karen, men han er utrolig omtenksom og hører alltid på whininga mi med kos og klems og gode råd. Setter stor pris på deg, sussebass. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
TheGnome

En av de beste skribentene her.

Kjenner han ikke så godt, men bra skriver han.

8325241[/snapback]

Blir litt smigret av den kommentaren. Nå er du MIN favorittbruker. :love:

Lenke til kommentar

Uten tvil Daniel (Tidligere; nerdVANNA)

Hans genialenetthumor, samt humor på CS er uoverkommelig. Tempoet han finner IP adresser på er dèt heller ingenting å utsette på.

Desuten, han hjalp meg med Blender :love:

HANZ!

Marley: Høyrekuk, noe som er akkseptert. Må inrømmet at den følelsen jeg følte for ham, etter at han skrev noe hyggelig om bygdenorge, samt; "Se for deg at jeg fremfører den monlogen, i en mørk bakgate med en sigarett i munnen", var det nærmeste jeg noen gang vil komme til kjærlighet mot ett manlig invid.

Damn you, Marley :p

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Datasmurf: En kar som alltid er seg selv, aldri redd for å promotere seg. Og skjønner seg på ting som skjer på bygda :)

Knut Erik: Søtere kar finner du ikke. Han sprer glede med alle sine innlegg. Og han smiler alltid på bildene sine. Dette er en gromkar.

Bundy: Perverst geni. Trenger ikke å si noe mer, han er en selvskreven favoritbruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...