Gå til innhold

Dine favorittbrukere - Skriv noen ord om dem

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg begynner med å si at denne listen vil oppdateres etterhvert som jeg rekker å skrive flere/kommer på flere. Rekkefølgen er 100% tilfeldig, ulikt Marley sin. Jeg er hans favorittperson nummer 2. ^^

Fredrikrb: Tidenes kar. Tørr humor, god venn og det nærmeste jeg kommer å kjenne en pirat. Han var en av de første jeg kom i kontakt med på forumet, og vi slenger fortsatt dritt om Dotten på MSN daglig.

Marley: Jeg hater ham virkelig. Ikke la dere lure av tullet hans, jeg forakter virkelig alt med ham. Kanskje det er fordi jeg synes han skriver bedre enn meg, kanskje det er fordi han er så godt likt på forumet, kanskje det er fordi han så hyggelig at det er umulig å hate ham, kanskje det er fordi han kan vokse Tyler Durden-skjegg og jeg bare får dun på haken, men jeg nekter å innrømme noe annet.

Dotten: Rivalriet vårt vil sannsynligvis vare evig, uten at jeg tror noen av oss vet hvorfor. Jeg mistenker at det har noe med at til tross for at han er moderator og misliker personhetsere med høy %, og jeg som pøbelunge misliker alle autoritærfigurerer, så liker vi likevel hverandre. Han er utrolig dyktig med pennen/tastaturet, han diskuterer uten å la seg rive med av følelser og holder seg alltid saklig og han har sannsynligvis bidratt med mer til dette forumet det siste året enn noen andre. En mann jeg liker, ser opp til, respekterer og misunner. Helt til ungene begynner å gråte og kjerringen kjefter; da foretrekker jeg singellivet.

Sim: Det er ikke alle som vet hvem denne karen er, selv om han er blitt nevnt tidligere i tråden av en felles Gløser. Han bor her på Voll Studentby og var den første jeg ble kjent med her i Trondheim etter jeg flyttet opp. Vi har spist mellom 50 og 100 burgere sammen siden semesterstart, og han har vist seg å være en strålende kompis her oppe i det ensomme nord. Det er dog forum-sim som skal kommenteres, og her stråler han til tider med noen av de beste og mest provoserende innleggene forumet har sett. Påstander som "alle som er kristne/røykere/fotballsfans har lav IQ" har terget på seg en stor haug med brukere som har bekreftet påstandene hans gjennom en total mangel på forståelse for ironi. Han bidrar også til å bekrefte stereotypen om at alle som bruker Linux er nerder. Han er også god i Guitar Hero. På medium. *knis*

AnAnAs: Jeg har ikke snakket mye med denne jenten, men vi har krysset veier en del ganger de årene vi har vært her. Hun er en av de jeg kan huske alltid har vært her, siden SO3 (de gode, gamle dagene). Innleggene hennes kjennetegnes av en forfriskende ærlighet og oppriktighet, ingenting er for flaut eller for frekt for henne. Alt er lov og det er en herlig innstilling, selv om moderatorene og medbrukerne ikke alltid setter pris på hvor ærligheten er rettet. Jeg håper hun blir her i mange år til, da jeg ikke har tenkt å melde meg ut med det første og jeg foretrekker selskap.

LarsP: For å sitere det han sa om The Fountain: Tidenes. Han er en hyggelig, intelligent, morsom, filmelskende jævel med den barskeste breitrønderdialekten denne siden av 9er-bussen til Dragvoll. Han kler skinnvest som få, men det er tungen hans som er mest interessant. Jeg snakker ikke om kline-egenskaper (selv om de er blitt prøvd ut), men hvor presise noen av fornærmelsene hans kan være. Han definerer å slå spikeren på hodet når det gjelder slakt av det verste pakket forumet har å by på, og det er ikke sjeldent jeg klasker meg på låret av innleggene hans. Rett og slett en godkuk.

wh1te: Kuleste kuken på forumet. Han ble en gang for lenge siden kalt "den perfekte eksemplet på en god bruker" elns, og det stemte godt. Så ble han moderator, og nå er han egentlig ganske kjip. Men han er ålreit irl. En av flere fra forumet som jeg har møtt og blitt venn med, og helt klart den kjekkeste på diskusjon.no. My own personal Tyler Durden.

To be continued..

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dotten: Rivalriet vårt vil sannsynligvis vare evig, uten at jeg tror noen av oss vet hvorfor. Jeg mistenker at det har noe med at til tross for at han er moderator og misliker personhetsere med høy %, og jeg som pøbelunge misliker alle autoritærfigurerer, så liker vi likevel hverandre. Han er utrolig dyktig med pennen/tastaturet, han diskuterer uten å la seg rive med av følelser og holder seg alltid saklig og han har sannsynligvis bidratt med mer til dette forumet det siste året enn noen andre. En mann jeg liker, ser opp til, respekterer og misunner. Helt til ungene begynner å gråte og kjerringen kjefter; da foretrekker jeg singellivet.

8270246[/snapback]

Du er som Anakin og jeg er Obi-Wan Kenobi. Du er min padawan og jeg prøver å unngå at du ender opp som Darth Vader, men jeg tviler på at jeg vil lykkes. Mørkets forumkrefter kaller på deg og du fristes daglig. Jeg ser for meg at vi en mørk og ikke fult så stormfull kveld vil møtes til en endelig forumkamp, som en gang for alle vil avgjøre hvilket ego som går seirende. Når asken senker seg (jeg aner ikke hvor asken kommer fra) så vil forumets fremtid en gang for alle bli avgjort.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ohthedrama4vi.gif

Må forresten nevne Smårips eier. Bloggene er ikke helt det samme uten. Og hva skulle jeg gjort uten å den daglige MSN spammen fra TSP, en av forumets desidert mest engasjerte brukere? Setter også pris på at fredrik holder et øye med meg (fint ordspill eller?). Og b-real fordi han alltid har vært her og nok alltid kommer til å forbli her. En av de gamle gutta som husker hvordan SO faktisk startet. Darkness fortjener også ros for å ha holdt ut med alle gutta her inne i åresvis. Orresnei og hans vise far er en inspirasjon til alle i hvordan man oppfører seg sivilisert, så lenge førstnevnte ikke får en vinflaske eller to.

Lenke til kommentar

Wh1te:En av de som har slått seg frem på treningsdelen av forumet det siste året, mye kunnskap selv om det ikke er alt jeg er enig i. Men er alltid saklig og har respekt for at andre mener noe annet. Kunne godt kastet seg rundt og brukt kunnskapen til og gro skikkelig. Litt hjernevasket av militæret da.

Kengdal:Her har vi en som har holdt ut på treningsdelen sammen med meg lenge, tror han er den eneste gjenlevende fra den tiden da det til tider var dødt der. Å har bidratt stort til at det faktisk har fått noenlunde med poster nå. Stort kunnskapsnivå og alltid hyggelig.

Oivind Dahle:Denne goklumpen var den eneste som gratulerte meg med dagen på PM en gang. Dermed har han en spesiell plass i hjertet mitt.

LarsP:Denne brautende frekke trønderen har alltid fått meg til og le rått flest ganger på dette forumet.

Lenke til kommentar

Manx

Han er veldig aktiv i filmdelen her på forumet, og han har hjulpet meg flere ganger.. Han virker også som en veldig hyggelig og fornuftig kar :)

tom waits for alice

Han har ekstremt bra innlegg i gitartråden, og har hjulpet både meg og mange andre der.. Han virker veldig fornuftig ;)

Er sikkert flere, men men :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Da kommer dagen jeg har gruet meg til i flere dager. Dagen jeg skal sitte meg ned og ramse opp en masse favorittbrukere. For hvordan i all verden skal jeg kunne velge meg noen favorittbrukere fra så mange hyggelige, fornuftige, kunnskapsrike og engasjerte brukere? "Takk for talemanuset Dotten, men det der funker ikke".

Fra spøk til revolver. Jeg har faktisk gjennom årene opparbeidet meg et inntrykk av en del brukere, og enkelte har gjort sterke positive inntrykk på meg. Dette betyr selvfølgelig ikke at de har fått noen spesialbehandling i forumets straffesaker, men dette er ikke noe problem da de fleste ikke har vært innvolvert i noe slikt. Når sant skal sies har vel også dette vært en del av grunnen til at jeg har blitt så glad i dem. Jeg liker brukere som er hyggelige, som behandler omverdenen med respekt, og som viser et stort engasjement på og for forumet. Det er nesten et kriterie at de ikke oppfører seg som drittsekker og "though guys", kun fordi de kan gjemme seg bak en dataskjerm. Jeg skal prøve å få med alle mine favorittbrukere, men det kan hende jeg ikke rekker å skrive om alle.

The Strategy-player:

Forumets store kritiker, og tro Total War-fan. Dette var brukeren jeg først la til messenger, og som jeg virkelig begynte å konversere med. Dette skjedde da vi begge var Total War-frelst, og ville starte klan. Etter det har jeg snakket mye med ham på messenger, og uten den daglige dosen med The Strategy-player, føles ikke dagen helt som den skal. The Strategy-player har gjennom sin enorme aktivitet i "Tilbakemeldinger om forumet", greid å slite ut samtlige aministratorer, og vært den fødte samfunnskritiker. Det er ingen ting som tyder på at The Strategy-player er på vei ut av forumet, og håper dermed at jeg får mange gode diskusjoner med ham på forumet i årene som kommer. Jeg har desverre aldri møtt ham "in real life", som man så fint sier det. Håper jeg får annledningen til det på HW-nettverkets eget lan, "the eXperience".

Cun:

Jeg traff også forumets store filmskaper gjennom Total War-spillene. Men etter hvert har jeg lært at han er så mye mer. Han studerer historie, og vet mye om film. Han virker oppegående og er generelt sett hyggelig og grei. Med filmen Emesis viste han hele forumet, ikke minst meg, hvilken filmskaper han var. Han har for ikke lenge siden også blitt brukermoderator, og det viser hvor mye han har betydd for forumet.

Dotten:

Dotten har lenge vært en av mine favorittbrukere. Helt siden jeg først begynte å legge merke til ham i PRS, og OT-Baren som sådan har jeg likt innleggene hans. Han har god humor og har underholdt oss alle med sine fantastiske krimhistorier. Det tok ikke lang tid før han ble brukermoderator, ikke uten grunn. Han hadde gode forumkvaliteter og var engasjert og saklig. Nå har han klatret til topps og sitter nå i forumstyret. Jeg har desverre aldri hatt æren av å møte ham i egen person, og håper jeg får annledning til det en gang. Han virker svært hyggelig!

mushi:

En bruker jeg kanskje ikke kjenner like bra som de andre brukerene, men likevel har hun klart å klatre opp som en av mine favoritter. Med bilder av sine søte små katter har hun fått meg til å smile på lange slitsomme dager. Hun er hyggelig med sine medbrukere på forumet og gjør forumet til en bra plass. Utvilsomt en flink bruker.

Listen oppdateres etterhvert som jeg tar meg tid til det.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Moderatorene og Brukermoderatorene:

Snille og greie personer, lukker upassende tråder. Sjekker at folk overholder regler på forumene. Har aldri vært "frekke i kjeften", ikke det jeg har lest iallefall...

Alt i alt: Moderatorer er KULE!

Lenke til kommentar
jeg liker EspenFe, fordi han går i klassen min, og er en venn. Han kan fremstille seg som veldig kul og uavhengig men trust me, han har sine needs...:D

8302010[/snapback]

Word :D

Nessie :

En oppfinnsom kar. Tuller veldig mye og er verdt å bli kjent med. Han har gode poster, men iblant spammer han noe sykt.

Orresnei :

Han er den beste brukeren synes jeg. Hver gang jeg leser en post av han, skønner jeg den helt ut :) En god bruker med gode innlegg

Endret av EspenFe
Lenke til kommentar
jeg liker EspenFe, fordi han går i klassen min, og er en venn. Han kan fremstille seg som veldig kul og uavhengig men trust me, han har sine needs...:D

8302010[/snapback]

Word :D

Nessie :

En oppfinnsom kar. Tuller veldig mye og er verdt å bli kjent med. Han har gode poster, men iblant spammer han noe sykt.

Orresnei :

Han er den beste brukeren synes jeg. Hver gang jeg leser en post av han, skønner jeg den helt ut :) En god bruker med gode innlegg

8306761[/snapback]

heh, dritt bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Tja.. Er en hel del brukere jeg har fått gode inntrykk av opp gjennom årene, men jeg kan jo ikke nevne alle sammen, så jeg får ta de jeg anser som viktigst.

SumSar: Grunnen til at jeg fant diskusjon.no. Han skriver mye bra, og har en seriøs tone i det aller meste han skriver. Han er også en god kompis irl, noe som trekker opp som favorittbruker.

Frichassé: Han er en ordentlig godgutt, som er hyggelig å prate med, og oppfører seg særdeles modent til å være et heeelt år yngre enn meg. :)

Marley: Han er vel den personen jeg liker best her på forumet, utenom de jeg kjenner irl. Han er flink til å skrive, han er hyggelig og grei. Eneste minus med denne karen er at han har altfor dårlig selvtillit, noe jeg synes er meget merkelig da han er hawt, og at han liker amerikanske muskelbiler framfor de råeste bilene i verden. (les: lamborghini)

Ellers har vi jo flere koselige karer som blant andre Skarstad, Steffy, LarsP og Dotten, men jeg gidder ikke skrive mer akkurat nå.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Moderatorene og Brukermoderatorene:

Snille og greie personer, lukker upassende tråder. Sjekker at folk overholder regler på forumene. Har aldri vært "frekke i kjeften", ikke det jeg har lest iallefall...

Alt i alt: Moderatorer er KULE!

8306645[/snapback]

Og sånn for å skrive et lite notis: Åpenbar rævslikking er ikke måten å få innpass på, tror jeg. :p

Lenke til kommentar

Oooh. Hmm. Har nok vært her lengre enn de fleste her (joina da hw var et delphiforum), så mine favoritter er vel old-timers, så jeg kjenner ikke alle dere nykommere :p

BBC/Borre: De som ikke veit hvem denne personen er bør skamme seg. En av de gamle og gode forumhorene med fornuft og en liten anelse ansvar.

B-Real: Hmm, eller var det bifil eller erection? Gutten (du kvalifiserer ikke som mann enda :p) som aldri klarte å bestemme seg for nicket sitt. Jeg og Gisle har da kost oss sammen lenge, så han er vi glad i :love:

HalTan: Vel. Kjenner han da ikke sååå godt, men han var en vittig person ihvertfall med alltid sine banale meninger :p

Dimiles: Dimiles er kul som pælma snøballer på ruta til leiligheten min (egentlig kasta han på ruta på Ueland, men samma greia da jeg og Ueland faktisk har bodd i samme hus :p))

SteffyPants: Kjenner ikke Stefan så godt heller, men vi har da hatt en del tvilsomme samtaler som alltid er like hyggelig. Du sier hva du mener, og det aller meste av hva du sier er min mening. Love you!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...