Hashtægg Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Skarstad. Trekker noen ganger på smilebåndet av innleggene hans. Han kan det å være frekk. Også virker han intelligent. Også en hel haug med andre, men de vet at jeg liker dem så, ikke nødvendig å skrive her. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Tror jeg aldri har hatt en direkte dialog med noen her på forumet, (bortsett fra darkness| da, men det var bare en dum situasjon ). Men om jeg skulle nevne en favorittbruker tror jeg det må være Simen1 eller Psilocybe. Simen1 pga at han er så utrolig flink å finne informasjon om all verdens ting, og Psilocybe for måten han skriver på. Kan le i mange timer av enkelte ting han skriver. Ellers er wh1te en mann som fortjener noen ord. Han deltar aktivt i en del treningstråder, og er en god inspirasjonskilde. Og takket være han, har jeg nå fått enda mer informasjon om toasting. (Har blitt litt lite av det i det siste faktisk..) wh1te har også veldig god struktur på innleggene sine, noe jeg prøver å få til selv. B-real og! Holdt på å glemme han, men kom på at han har skrevet veldig mye oppmuntrende for andre personer i deppetråden. Absolutt en god person. Edit: Bold på alle navna? Endret 29. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Eplefe: Alltid glad! Sprer alltid glede til de triste nerdene i SO. Leste faktisk at i går lagde hun brownies, og ville sende i posten. Hvor snilt er ikke det? Og så bruker hun masse masse glade smiley's, sånn som " ", og " ", og " " og ikke minst ^^ smileyen. Og ikke bare det, hun poster mye i RPP også. Og det er jo positivt! .... Ok, ok TLZ jeg skal holde meg unna ... Apropos RPP, hun har et fint, spesielt utseende, ikke en sånn vanlig blond, "kjedelig" et. 8263343[/snapback] Hvor finner jeg denne RPP tråden ? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Sånn ca her! Endret 29. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) PencilCase: Øivind har faktisk vært mod, men valgte å si ifra seg tittelen fordi han synes at vi er for kjipe 8263855[/snapback] I know, my little stuffed potatoe. Endret 29. mars 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg setter pris på alle gode ord om meg. Ikke i rangert rekkefølge. PencilCase En kjernekar av dimensjoner. Har alltid en god vittighet på lager og får meg ofte til å le med sine ekshibisjonistiske usakligheter. Vi satt mang en kveld på HW-LAN og røyket mens vi bablet om alle de rare folka vi kranglet med i PRS i hverdagen. Det var tider. SteffyPants Til tross for at han hele tiden sier at han hater meg, vet jeg at han et sted, dypt inne i hjerterota, er veldig glad i meg. Det er sånt man setter pris på. Man må elske hans veltalte sleivspark mot visse deler av forumets medlemmer. b-real Birilbassen er en real, godlynt tullegutt som uformelt har påtatt seg jobben med å overholde ro og orden i Helvete (SO). Man kan si at hans jobb utføres jevngodt med en alkoholisert lensmann i en liten bygd hvor hverdagskriminaliteten består av rånere som parkerer Volvoene sine for lenge på den lokale bensinstasjonen. Vi er alle glade i ham. Dotten Ach, Dotten den dotten. Hvem får vel ikke varme, pusete følelser inni seg når han poserer i t-skjorte foran webcamet på en måte som gjør at hans biceps ser fantastisk ut, og hvem kan vel ikke motstå å trekke på smilebåndet når han brutalt banner folk vi ikke liker? En god og smart mann som er snill nok til å advare meg når sleivsparkene mine er for skarpe. jarmo Er jarmo. Og jeg elsker ham for pillene han gir meg. -Nyhus- En person jeg først var overbevist om at jeg mislikte sterkt. Dette avtok litt da han viste sine mer menneskelige sider, og jeg må innrømme at jeg synes han var fantastisk selskap, og en god drikkepartner da jeg traff ham på Oslotreffet. Det var veldig trivelig å ta nedpå noen øl på TGI og Møllers, og vi har funnet ut av vår store splid er at jeg elsker Opeth, og han hater det. Det må bli noen gode diskusjoner ut av det. Eplefe Ålreit jente, som jeg ikke flørtet med, men som derimot la grovt an på meg samnen med to venninner av seg en fuktig kveld for to års tid siden. Når jeg og Eplefe fant ut at vi hadde tidligere "bekjentskaper", var det litt flaut i starten, men nå ler vi godt av det. Eplefe er god på å gi kommentarer på fotografiene mine, som jeg såklart setter pris på. En godjente, som tar godt var på vår kjære TLZ. Hylo Lars. Hva skal man si om Lars? Alle som har møtt ham vet hvorfor de liker ham. Lars er bare Lars, på sin egen spesiell måte. Absolutt en god kollega når man rigger scener til langt på natt. Killerquo Jeg og Mathias har et veldig spesielt forhold. Første gang vi skulle møte hverandre (på HW-LAN) gikk vi rett forbi hverandre, og ringte hverandre etterpå og kjeftet på hverandre. Det var starten på et veldig godt vennskap. Mathias er en god venn gjennom alle problemer man måtte ha livet, og gir alltid velmenende råd når man spør om det. Det var synd at våre flytteplaner gikk skeis, men slik er livet noen ganger. Beklager for det, kompis. De jeg klarer å dra frem nå. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 SnowDog er det lenge siden jeg har sett noe av, men jeg digget hans humoristiske ærlighet. Lo ofte av innleggene. trevakt er noe helt for seg selv, elsker å provosere kanskje mest fordi han er nysgjerrig på reaksjonene til folk? Kommer ofte med overraskende kommentarer og meninger. Og så er det selvfølgelig sim og DrKarlsen, de trenger vel ingen begrunnelse Og så broren min, goggen92 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg er glad i alle men må si Jarmo er en kar som gjør forumlivet verdt å leve. Enkelte vil jeg ikke nevne da egoet deres ikke har godt av det. Trønderkolonien her inne er jo også noe for seg selv og Cun må bare nevnes for sine utrolig gode bidrag til forumet. Og samtlige moderatorer er jeg takknemlig over at de gidder bedrive dugnadsarbeid med visshet i at de vil bli forhatt av flere brukere. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Min favoritt er Dotten. Jeg liker ham ikke fordi han er så blåøyd at det gjør det lett å forme ham som jeg vil, eller fordi han er så feit at det underholder meg, men fordi han innerst inne er så snill og grei. Han er omsorgsfull, morsom, intelligent og rettferdig. Kan virkelig ikke få lovprist denne mannen nok. BAHAHAHAHAHAHA! Endret 29. mars 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg følte jeg kinda glemte psilocybe, men jeg har ikke noe FORUMinntrykk av ham, men han stikker hull på meg og fikser de stukne hull som allerede er plassert i ansiktet mitt fra tid til annen xD TWFA - Tom Waits For Alice er en annen favoritt. Men det er bare pga. skrivemåten hans, og det faktum at han er ufattelig, ufattelig lett å forstå, og han virker som er HØYST fornuftig menneske. Endret 29. mars 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 TWFA - Tom Waits For Alice er en annen favoritt. Men det er bare pga. skrivemåten hans, og det faktum at han er ufattelig, ufattelig lett å forstå, og han virker som er HØYST fornuftig menneske. 8268066[/snapback] Den slenger jeg meg på jeg også. Tom Waits for Alice er nok og kommer nok alltid til å bli min favorittmoderator. Herlig å høre dine lovprisende ord Marley, skulle gjerne skrevet litt om deg jeg også. Men føler jeg bæsja litt på leggen da jeg ulovliggjorde å skrive om folk jeg hadde truffet i det virkelige liv. Føler du må kaste deg på toget og bli med på møllers neste gang bazukh og jeg tar turen. Hvem vet? Kanskje du får bli med på lesbeparty du også? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Min favoritt er Dotten. Jeg liker ham ikke fordi han er så blåøyd at det gjør det lett å forme ham som jeg vil, eller fordi han er så feit at det underholder meg, men fordi han innerst inne er så snill og grei. Han er omsorgsfull, morsom, intelligent og rettferdig. Kan virkelig ikke få lovprist denne mannen nok. BAHAHAHAHAHAHA! 8268023[/snapback] jeg er mere enn villig til å dra feiteklædden down! Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Meg selv så klart. Saluttknall: En bruker med en god dose humoristisk sans, god skrivemåte ser'u, herlige innspill i de diskusjoner han måtte finne det for godt å delta i osv. Kunne fortsatt i det uendelige. :!: Dotten: Dotten er en hyggelig moderator som alltid kommer med noen småvittige kommentarer når han stenger tråder. Desuten har jeg sans for hans skumle forumkrim. Så det så! Ellers vil jeg trekke fram Orresnei. Vet egentlig ikke helt hvorfor men den ro og sympati som utstråles fra denne bruker er en gave ikke alle har fått. Han vet også å komme med en ironisk vittig kommentar i ny og ne. Og nest sist men ikke minst PencilCase som alltid skal gå bananas i trådene mine. Og aller sist hmm... er neimen ikke helt sikker på hvem av de over 1000 brukerene her jeg skal velge jeg ser'u ser'u Jo trevakt er jo en underlig skrue, med sine av og til useriøse men artige små innspill og som også klarer å holde en seriøs tone! Uff nå har jeg skrevet alt for mye ser'u. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Herlig å høre dine lovprisende ord Marley, skulle gjerne skrevet litt om deg jeg også. Men føler jeg bæsja litt på leggen da jeg ulovliggjorde å skrive om folk jeg hadde truffet i det virkelige liv. Føler du må kaste deg på toget og bli med på møllers neste gang bazukh og jeg tar turen. Hvem vet? Kanskje du får bli med på lesbeparty du også? 8268120[/snapback] I'm in, biatch. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg sitter her å venter på at noen skal nevne meg jeg.. men ingen gjør det så nå er jeg lei meg... Min yndlingsbruker er Pricks! Fordi noen av innleggene hans går så inn på meg at det føles ut som han sitter inne i ryggraden min med hakke og spikker på meg. Jeg kjenner at jeg har lyst til å knuse datamaskinen min, til jeg forstår at det er et forum og jeg ler over hvor nerdete jeg egentlig følte meg i det sekundet. Endret 29. mars 2007 av Latskap Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Herlig å høre dine lovprisende ord Marley, skulle gjerne skrevet litt om deg jeg også. Men føler jeg bæsja litt på leggen da jeg ulovliggjorde å skrive om folk jeg hadde truffet i det virkelige liv. Føler du må kaste deg på toget og bli med på møllers neste gang bazukh og jeg tar turen. Hvem vet? Kanskje du får bli med på lesbeparty du også? 8268120[/snapback] I'm in, biatch. 8269325[/snapback] <3 Jeg sitter her å venter på at noen skal nevne meg jeg.. men ingen gjør det no.gif cry.gif så nå er jeg lei meg... Er overrasket over at jeg er nevnt i det hele tatt jeg. Er vandt med å være forumets nr. 1 hatobjekt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er overrasket over at jeg er nevnt i det hele tatt jeg. Er vandt med å være forumets nr. 1 hatobjekt 8269984[/snapback] Hvis du absolutt vil bli hatet, så må du ikke være så trivelig når man møter deg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er overrasket over at jeg er nevnt i det hele tatt jeg. Er vandt med å være forumets nr. 1 hatobjekt 8269984[/snapback] Hvis du absolutt vil bli hatet, så må du ikke være så trivelig når man møter deg. 8269995[/snapback] Skal gjøre noe med det ASAP *være slem* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Herlig å høre dine lovprisende ord Marley, skulle gjerne skrevet litt om deg jeg også. Men føler jeg bæsja litt på leggen da jeg ulovliggjorde å skrive om folk jeg hadde truffet i det virkelige liv. Føler du må kaste deg på toget og bli med på møllers neste gang bazukh og jeg tar turen. Hvem vet? Kanskje du får bli med på lesbeparty du også? 8268120[/snapback] Lesbepartyet eide. Jeg vil gjerne nevne Tomat-Ulf i denne tråden. Har bærer posene mine når jeg er på shopping, og det nesten helt uten å klage. <3 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er ikke han med størst postcount automatisk vinneren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå