Gå til innhold

Dine favorittbrukere - Skriv noen ord om dem

Gjest

Anbefalte innlegg

Er en ganske ny forumbruker jeg da, så er ikke så "godt kjent" akkurat, eller kjenner så mange.

Men av det jeg har sett synes jeg Slimda Virker som en kul fyr.

synes også Zerda, svelemoe, og Handerrre virker veldig hyggelige. :new_woot:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crazyjoey: Støter stadig på ham i bannetråden og da holder han som regel på å fikle med et eller annet elektronisk apperat og som regel er det noe han ikke får helt til. ;) Han har en spesiell avatar som det er lett å kjenne igjen (ikke like lett som med Dermuszdel da) og skriver aldri noe stygt. Hyggelig type. :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Crazyjoey: Støter stadig på ham i bannetråden og da holder han som regel på å fikle med et eller annet elektronisk apperat og som regel er det noe han ikke får helt til. ;) Han har en spesiell avatar som det er lett å kjenne igjen (ikke like lett som med Dermuszdel da) og skriver aldri noe stygt. Hyggelig type. :thumbup:

Takktakk :thumbup:

Lenke til kommentar

Nopros er jeg storfan av. :love:

Han hjelper folk når de poster tråder med spørsmål, er ikke redd for å si det han mener, og arrangerer Rekefjøla på TG 2011. :love:

Slimda er også en jeg oppfatter som hyggelig å hjelpsom. Har nesten ikke snakket med ham, men dette få samtalene vi har hatt har stilt i ham i et godt lys for meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så har jeg fått nok en ny yngling: Vida. Vida er en real kosejente som alltid er hyggelig. Har snakket masse med henne både i bannetråden og på pm. Hun bryr seg om folk og vil snakke med dem om noe er vanskelig og er alltid veldig støttende i slike situasjoner. Så er hun morsom og leken i bannetråden. Blir iblant litt for mange dumme flørteinnlegg, men det har det blitt mindre av. Er glad for å ha fått kontakt med Vida. :D Forumhverdagen hadde ikke vært den samme uten henne. :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her er det lenge siden jeg har skrevet noe gitt.

Føler bare for å nevne et par ord om Kaymeerah, jeg. Kjempegrei fyr jeg ble kjent med i fjor. Han var snill nok til å tilby et lyttende øre på PM da jeg skrev i deppetråden. Siden da har vi egentlig blitt ganske gode venner. Han får meg alltid til å le med sine komiske innspill. Så er han genial når det gjelder å finne på fornærmelser. Vi har samme humor, og pleier å ha morsomme nonsense samtaler på MSN. Men han kan være seriøs når han vil. Er ikke få vanskelige perioder denne karen har hjulpet meg gjennom. Uansett hvor deprimert jeg måtte være så får han meg alltid til å smile. :)

Edit: Selvfølgelig måtte det snike seg inn en leif der. :hrm:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Oi, her har det ikke vært aktivitet på en stund, nei.

Har fått et par nye, jeg. Først opp er Nudelpus. Hun er så søt og god og pusete. :wee: Koselig jente. Alltid noe artig å komme med.

Så er naturligvis Sexylubb1 verdt å nevne. Kul fyr. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...