Mikaeru Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er en ganske ny forumbruker jeg da, så er ikke så "godt kjent" akkurat, eller kjenner så mange. Men av det jeg har sett synes jeg Slimda Virker som en kul fyr. synes også Zerda, svelemoe, og Handerrre virker veldig hyggelige. 3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Crazyjoey: Støter stadig på ham i bannetråden og da holder han som regel på å fikle med et eller annet elektronisk apperat og som regel er det noe han ikke får helt til. Han har en spesiell avatar som det er lett å kjenne igjen (ikke like lett som med Dermuszdel da) og skriver aldri noe stygt. Hyggelig type. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mikaeru: Awww, takker og bukker. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Crazyjoey: Støter stadig på ham i bannetråden og da holder han som regel på å fikle med et eller annet elektronisk apperat og som regel er det noe han ikke får helt til. Han har en spesiell avatar som det er lett å kjenne igjen (ikke like lett som med Dermuszdel da) og skriver aldri noe stygt. Hyggelig type. Takktakk Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nopros er jeg storfan av. Han hjelper folk når de poster tråder med spørsmål, er ikke redd for å si det han mener, og arrangerer Rekefjøla på TG 2011. Slimda er også en jeg oppfatter som hyggelig å hjelpsom. Har nesten ikke snakket med ham, men dette få samtalene vi har hatt har stilt i ham i et godt lys for meg. 3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Så har jeg fått nok en ny yngling: Vida. Vida er en real kosejente som alltid er hyggelig. Har snakket masse med henne både i bannetråden og på pm. Hun bryr seg om folk og vil snakke med dem om noe er vanskelig og er alltid veldig støttende i slike situasjoner. Så er hun morsom og leken i bannetråden. Blir iblant litt for mange dumme flørteinnlegg, men det har det blitt mindre av. Er glad for å ha fått kontakt med Vida. Forumhverdagen hadde ikke vært den samme uten henne. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Hva med meg da Glimti? Jeg svarer forøvrig Skogslik, Lycantrophe, Vowels og CyheroN her, det er de jeg kjenner på ekte. DER HAR DU DE GÆRNE PARTYGUTTA! Endret 16. mai 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Her er det lenge siden jeg har skrevet noe gitt. Føler bare for å nevne et par ord om Kaymeerah, jeg. Kjempegrei fyr jeg ble kjent med i fjor. Han var snill nok til å tilby et lyttende øre på PM da jeg skrev i deppetråden. Siden da har vi egentlig blitt ganske gode venner. Han får meg alltid til å le med sine komiske innspill. Så er han genial når det gjelder å finne på fornærmelser. Vi har samme humor, og pleier å ha morsomme nonsense samtaler på MSN. Men han kan være seriøs når han vil. Er ikke få vanskelige perioder denne karen har hjulpet meg gjennom. Uansett hvor deprimert jeg måtte være så får han meg alltid til å smile. Edit: Selvfølgelig måtte det snike seg inn en leif der. Endret 19. mai 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Tror den søteste brukeren jeg har møtt her er liquorice. Hadde jeg ikke vert i et forhold ville jeg vert mer enn takknemlig for å ha ei som henne:o) Så,,klem til Liquorice <3 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 BirgerCaC, eller KAT Group som han heter nå. Mer dedikert troll finner du ikke, for en fyr! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Tom Waits for Alice: Meget reflektert mann, med mange gode synspunkter. Han kommer også med mange velformulerte setninger som kan si så mangt. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Liker de fleste i film traden Men top10: tjalla Infenso Manx GoreGalore Movieheart Wikipedersen Magnusbe Zarac ostehQvel KongKake Takk skal du ha. Hvis jeg hadde sett dette innlegget før, hadde jeg kanskje vært mer aktiv i filmdelen etter 2009. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Bundy. Han er like screwd up som meg. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Takk skal du ha. Hvis jeg hadde sett dette innlegget før, hadde jeg kanskje vært mer aktiv i filmdelen etter 2009. Hehe, for å ikke glemme godeste cypheron! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Oi, her har det ikke vært aktivitet på en stund, nei. Har fått et par nye, jeg. Først opp er Nudelpus. Hun er så søt og god og pusete. Koselig jente. Alltid noe artig å komme med. Så er naturligvis Sexylubb1 verdt å nevne. Kul fyr. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Oh, Therawyn Det er mange brukere her inne jeg har begynt å like, men venter til jeg har blitt enda litt bedre kjent med dem før jeg nevner navn ^^ Men dere vet selv hvem dere er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå