Gå til innhold

Dine favorittbrukere - Skriv noen ord om dem

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

L4r5: Han har mange morsomme små kommentarer, men jeg føler det ligger noe dypere, dystert og realistisk bak mye av hans ironi.

Tom Waits for Alice: Formulerer seg bra, administrerer forumet svært objektivt og begrunnet. Jeg kan være totalt uenig med han, men etter han har skrevet 2setninger så har jeg skiftet ståsted.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nevnte deg på forrige side. Vet ikke om du så det:

Da er det på tide å gjennopplive tråden igjen med en ny bruker jeg har begynt å like: Datasmurf. Han har mange interessange interesser og enkelte som vi deler. Han er tydeligvis veldig glad i fotografering samt å fylle opp bildetråden her på forumet.Så liker han slikt som tatoveringer og drager samt mye annet overnaturlig. Han har alltid en hyggelig tone (har iallefall aldri sett et aggresivt innlegg fra ham). Han pleier alltid å besvare innleggene han får og liker mye av samme mat og drikke som meg. Han er tydeligvis veldig glad i festing samt forskjellige typer alkoholholdige drikker og drinker, en interesse vi deler. På bilder av ham har jeg sett at han bruker mye wristband, også en felles interesse. Så henger han i noen av de samme trådene og meg og virker generelt som en hyggelig type.

Lenke til kommentar

Pokey: Kanskje den brukeren her inne som har fått meg til å le mest. De sarkastiske innleggene hans er helt herlige!

Runar/L4r5: To moderatorer som ikke alltid har på seg moderatorhattene sine! Oppfører seg som regel som vanlige brukere, og er ikke som (no offence) mange andre moderatorer som setter seg selv "høyere". Dette liker jeg svært godt! Begge to tar en spøk med et smil, noe som absolutt er å foretrekke!

Datasmurf: Hva skal man si? Kanskje den særeste brukeren på forumet. Positivt ment. Er seg selv, og får meg til å trekke på smilebåndet fra tid til annen med mange av innleggene sine. Ingenting ved Sjur/Datasmurf ville overrasket. Herlig type!

Lenke til kommentar

Min nye yngling: Nesa_til_Nuffene. En koselig jente som jeg har skrevet mye med i Off topic og mye på pm med. Vi har mye av de samme interessene og har kommet godt overens. Vi har skrevet mange profilkommentarer også. Mye morro å finne fra denne jenta og hun er forumvenner med et par av mine forumvenner. Stå på Nesa_til_Nuffene! :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm, det må bli to stykker her inne. eller, faen. Det blir for mange, jeg tar to av de jeg liker best her inne jeg :)

TWFA - Fordi han skriver mye moro til tider (mye seriøst også, følger jobben), og han har respekt, det VET han, og han utnytter det til den grad, som f.eks kommentaren om hva en admin kan gjøre med en moderator på 20sek. ^^,

WheelMan - Har snakket med ham "IRL" (MSN, lol), har mye rart for seg, og lar ikke sine hjul stoppe seg. Mekking av bil, PC, styre med anlegg og TV. Han har gjort mer med livet på sine 18 enn jeg har på mine 20, og antakelig på mine kommende neste 10 også.

Ble litt mye vas her, men så¨nn blir det når man skriver noe, stopper, skriver mer etter man har glemt hva man skrev først. Altså, ikke mye sammenheng og mening, men jeg er et orakel, tyd det!

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

På tide å komme med en ny yngling, Dermuszdel: Vi møtes omtrent bare i bannetråden, men der møtes vi til gjengjeld mye. Han har vært aktiv omtrent fra begnnelsen av sånn som meg og kom tilbake til tråden igjen da jeg begynte å etterlyse gode, gammle bannere. Han skriver aldri noe tull og er alltid hyggelig å se. Så har han også en interessang avatar som mange har bedømt i avatartråden og som han til slutt la ut et større bilde av i bannetråden så folk skulle se motivet. Og han er en av dem som gir den julemotiv i julen. En av dem som frisker opp forumet ved å være her. :thumbup:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...