b-real Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hvem har sagt at jeg har stått opp i det hele tatt? Kanskje jeg ligger i senga og det er det som er problemet? Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Juℓenissen, fordi han har doktorgrad i sarkasme. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 På tide med en oppdatering: Therawyn - Hyggelig jente som jeg har lagt merke til i det siste. Stadig morsomme innlegg og en spøkefull tone fra henne. Har kun lagt merke til henne i Off topic da og først og fremst i Lekeplassen, men der dukker hun iallefall stadig opp med nye, morsomme skriverier. Så har hun blitt bannevenninnen min etter alle gangene vi har møttes i bannetråden. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Awww Da må jeg selvfølgelig tilføye at jeg har tre favorittbrukere; Datasmurf, Glimti og Dermuszdel. Datasmurf - Møtte ham her på forumet for noen år siden, og vi har rukket å bli veldig gode venner på den tida. God og snill med hjertet på rett plass. Glimti - Morsom og smart fyr som er ganske opptatt av verdenssamfunnet generelt. Beste bannevenn Har alltid en god bannegrunn på lager. Dermuszdel - Er i mange av de samme trådene som meg på Lekeplassen og har gitt meg mang en latterkrampe. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Juhu! Jeg er noens favorittbruker! Vel, Therawyn er nå kul. Hun er mye i de samme trådene som meg på lekeplassen ( ) og virker ganske så grei. Hun har alltid gode og humoristiske innlegg, og har også gitt meg plenty med latterkramper. :!: Endret 21. mars 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Da er det på tide å gjennopplive tråden igjen med en ny bruker jeg har begynt å like: Datasmurf. Han har mange interessange interesser og enkelte som vi deler. Han er tydeligvis veldig glad i fotografering samt å fylle opp bildetråden her på forumet.Så liker han slikt som tatoveringer og drager samt mye annet overnaturlig. Han har alltid en hyggelig tone (har iallefall aldri sett et aggresivt innlegg fra ham). Han pleier alltid å besvare innleggene han får og liker mye av samme mat og drikke som meg. Han er tydeligvis veldig glad i festing samt forskjellige typer alkoholholdige drikker og drinker, en interesse vi deler. På bilder av ham har jeg sett at han bruker mye wristband, også en felles interesse. Så henger han i noen av de samme trådene og meg og virker generelt som en hyggelig type. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har også en oppdatering å komme med. Latias. Han liker jeg bare bedre og bedre. Han er utrolig morsom og oppfinnsom. Bannetråden hadde ikke vært den samme uten. Virker ganske grei, og er alltid i godt humør. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Therawyn. Helt klart den jenta jeg liker best på forumet. Gøy å leke med på lekeplassen. Morsomste er vel at jeg prøver å irritere hele tiden, uten at hun faktisk tar seg nær av det. Ehtram: Du må bli aktiv i bannetråden igjen. Var gøy å ha deg der. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Da var det nok en gang på tide med oppdatering: Kanin33: Hyggelig jente som jeg har skrevet litt med i det siste og som virker som en veldig følsom og hyggelig samt dyrekjær jente. Alltid hyggelig når han tar kontakt eller blir tatt kontakt med og har aldri sett et vondt ord fra henne. Når du ser på profilen hennes og hva hun skriver virker hun ganske morsom og. :!: Over til andre oppdatering: Petter: Også en type som jeg har lagt merke til nå i det siste og da først og fremst i forumkafeen. Tydeligvis en ølelsker som meg og ellers en hyggelig type som liker å ta kontakt har jeg fått inntrykk av. Han kjenner visst flere folk på forumet og virker veldig sosial. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har i det siste nevnt sissluss, Lemon, Kanin33 og Petter. Noen jeg har nevnt tideligere, men kun med navn eller noen få ord så nå passer det å komme med en litenn oppdatering når tråden først er gjenopplivet. NikkaYoichi: En som har mye av de samme meningene som meg og som er veldig godt til å forklare og ordlegge seg. Han er også veldig god til å bevise samt motbevise ting. I tillegg har jeg skjønt at han er av dem som ikke mener at krangling og dritt hører hjemme i seriøse tråder og han er dermed rask på rapporteringsknappen når sånt skjer akkurat som meg. Rampage: En av de første brukerne jeg la merke til og en av dem som jeg fortsatt legger godt merke til. Han er alltid sakelig i tråder han deltar i og han er veldig god til å argumentere og ordlegge seg. Han er også god til å begunne påstanene sine samt vise til kilder. Dessuten har han alltid kunnskap om de tingene han diskuterer så han tilføyer alltid trådene noe. (Nominerte ham forøvrig selv til ordstyrer og synes han gjorde en god jobb i den lille perioden ordstyrerordningen fant sted. Da den forsvant mene rjeg det var riktig å gjøre ham til veileder). Av samme grunner vil jeg navne Kubin og statsviter. Så må jeg nevne litt mer om Therawyn: Sist jeg skrev om henne hadde jeg kun møtt på henne i bannetråden, men der henger ingen av oss lenger, men nå har jeg begynt å støte på hene i andre tråder. Hyggelig jente som alltid bidrar til stemning i tråden istedefor å ødelegge den. Hun mar ofte noen syke drømmer hun forteller om og skriver da på en morsom måte. Dessuten besvarer hun alltid innlegg hun får samt pm. (Ikke alle som gjør det). Kan legge til at jeg kun har møtt henne i en seriøs tråd en gang og da var vi rivende uenige, men hun sluttet å henge der og det var like greit ettersom det ikke er noe morsomt å krangle med henne i slike tråder. Mye gøyere å møte henne i de mindre alvorlige. Så må jeg legge til en ny, nemlig Gypsy: Har stadig støtt på henne i forumkafeen i det siste og sett henne i et par andre tråder rundt omkring også. Morsom jente, null mer å si. Er noen flere også som jeg kun har nevnt i forbifarten, men da jeg enten aldri ser noe mer til dem eller de ikke lenger er å betrakte som favorittbrukere så avslutter jeg her for denne gang. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Glimti er en artig kar. Er ikke ofte man møter på noen med så sterke meninger som ham. Og han står for dem, uansett hva. Det er noe jeg vet å respektere. Greit nok, vi har en del forskjellige meninger, men det må jo til det og. Hva ville verden vært om alle mente og syns det samme? Kjedelig. Litt småhissig av seg, men det er jo bare morsomt. Drittkasting og tildels usaklige argumenter/trolling er noe man ihvertfall aldri kommer til å se fra ham. Når han argumenterer holder han seg alltid saklig og til tema. Hyggelig å prate med, og har alltid noen morsomheter på lager. Forumet hadde virkelig ikke vært det samme uten denne karen. Endret 1. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Så koselig at jeg ble nevnt i tråden her Jeg har flere forumbrukere som jeg liker godt, og Glimti er en av dem. Tror jeg først la merke til Glimti i bannetråden, men er først nå i det siste vi har begynt å henge i samme tråd. Det er alltid like gøy å prate tull med han i forumkafeen, og jeg er glad for at han også har begynt å være der. Får se om jeg får til å rable ned noe om noen andre også senere. Er ikke så flink på sånn her ting. Endret 1. september 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 lol bombe at 80% av alle glimti liker er jenter da:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Les gjennom hele tråden istedefor å forsøple den! 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 look at me, i get mad when people point out the fact that i know girls.. on the interwebs. lol:P Men on topic da: Jeg liker datasmurf! Artig kar og kler kjole:P Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Igjen, les igjennom tråden. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Glimti, you're such a flirt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ikke ødelegg tråden med idioti. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Slimda er så søt og grei! Han følger meg alltid på min vei. Banne brukere, ja det kan han. Ja, til og med å være sarkastisk over internett, mann mot mann. Slimda, Slimey slimegutt... Kjært barn mange navn. Her har vi en kar med mye futt. Takk for alt du tilføyer forumet med din informasjonshavn 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hoff dette er en tråd jeg ikke vil nevne navn i. Har nære RL forhold til alt for mange forumbrukere til at jeg kan begynne å ramse om hvem jeg liker best av de. Så har vi jo alle de som jeg kun er i kontakt via forumet hvor det også finnes veldig mange hyggelige som jeg gjerne skulle truffet i virkeligheten en gang over en øl eller i andre sosiale sammenhenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå