Gå til innhold

Dine favorittbrukere - Skriv noen ord om dem

Gjest

Anbefalte innlegg

xerxses

virker som en kul fyr, er full av klokhet :cool:

Lars

Simpel og omtenksom

Midnight_Walker

virker som en snill kar med god musikksmak :)

brutal_mann

Han er rå og er god erfart innen samliv og relasjoner. Han vet man veldig lite om.

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
DemonFudge.

Naaw. Takk! :fun:

Mine favorittbrukere er

fredrik: En fyr jeg har snakket med i mange år nå. Jeg savner litt de gangene du ringte meg i fylla da men.

Lillium: Idapida, som jeg prater mye med. Artig jente.

b-real: Gisle, som var her da jeg ble medlem. Har alltid likt han av en eller annen grunn.

Zlatzman: Han virker jævlig smart. Vi snakker ikke så mye sammen, men han er da jævlig trivelig.

wh1te: En fyr med mye kunnskap om ting og en fyr jeg respekterer ganske mye. Forumets kjekkas.

SnittLeif: Traff deg først i Hamar, der jeg fikk kjeft på grunn av måten jeg snakket på. Så vidt jeg husker. Trivelig fyr som har peiling på musikk samt god musikksmak.

Protonic: En RL-kamerat av meg. En jævlig god venn.

Ickz: Lillebroren til Protonic og en kul fyr.

Pluss en god del av dere som var her i "gamle dager".

Edit: La til beskrivelser og slikt.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Hmmm hvor har det blitt av PencilCase? Har ikke posta noe siden 01/10-2008.

Savner ham jeg også. Han var faktisk en av mine favoritter. Han diskuterte stort sett alt annet enn akkurat temaet for tråden og har bidratt til å skape mange morsomme tråder på den måten. :thumbup: Iblant synes jeg faktisk han hadde noe smart å si også.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Denne tråden må jo oppdateres iblant som man møter på nye brukere og får favoritter blant dem. Så med fare for bumping kommer følgende: sissluss - Hyggelig jente som nærmest alltid føyer noe morsomt med i innlegget hun skriver. Alltid morro å støte på henne i tråder. Har riktignok ikke sett noe til henne utenfor Off topic, men der er hun iallefalll aktiv og en liten humørspreder. Stå på sissluss. :D

Lenke til kommentar
Denne tråden må jo oppdateres iblant som man møter på nye brukere og får favoritter blant dem. Så med fare for bumping kommer følgende: sissluss - Hyggelig jente som nærmest alltid føyer noe morsomt med i innlegget hun skriver. Alltid morro å støte på henne i tråder. Har riktignok ikke sett noe til henne utenfor Off topic, men der er hun iallefalll aktiv og en liten humørspreder. Stå på sissluss. :D

næææh så søtt :D

jeg er litt på seksualitet og samliv og da.. men har ikke stort nok hode til å følge med så mange tråder. så jeg er dårlig til å gå inn på "forum" sjekke nye :whistle:

jeg må si Glimti søtt nick, sjarmerende kar.. :p eneste jeg føler jeg har fått noe spesiellt forhold til på forumet.. :) åsså er han flink til å gi meg kjeks.. men ikke fått noe på en stund da.. :cry:

har et par andre her på msn, men de teller kanskje ikke?

Lenke til kommentar

Takk for de fine ordene sissluss. "Gi sjokoladekjeks til". Alt bra nå?

Så over til kveldens/nattens andre oppdatering: Vale. Dette er en bruker som jeg har lagt merke til i det siste og da i Tattoverings og piercingtråden under Fritid. Vale liker mye av de samme bildene som meg og har greie kommentarer der de fleste andre finner det interessangt å slenge søppel. Skrive kritikk på en sakelig måte kan han/hun også. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Så hyggelig med litt liv i tråden igjen. :D Dette er dem jeg har nevnt så langt:

Den eneste jeg har fått litt sansen for så langt (jeg har ikke vært medlem så lenge) er Aidskake.

Har skrevet bittelitt med henne og da virket hun veldig hyggelig. Ellers så har jeg lest en del av innleggene hennes og hun virker alltid hyggelig og hjelpsom. :)

Forøvrig må jeg si meg litt enig med dem som nevner tom waits for alice. Når det gjelder sletting av innlegg og stenging av tråder synes jeg alltid han er god til å forklare hvorfor.

Rampage - Leser mye av denne karen på Poltikk og Samfunn, skriver veldig, VELDIG! mye bra :)

Enig her. :thumbup:

Må fremdeles nevne tom waits for alice. Siden han ble administrator for politikk og samfunnsdelen har han kommet med flere nye ting til kategorien som har gjort den mye bedre. Svært god moderering gjør han også og er svært god til å sende beskjeder på pm når det gjelder moderering eller andre kommentarer. Han svarer alltid på pm han får tillsendt selv og.

I tillegg skriver han mye bra og meningsfylt.

Så må Fluesopp nevnes. Har lest mye bra av ham hovedsakelig i tråden for tatovering, piercing og andre typer kroppskunst. Morsom og interessang å diskutere med er han også. Liker dessuten mange av meningene hans. :thumbup:

Og da må selvsagt RaW_DeniM (eller hvordan han nå skriver det) nevnes. Han er broren til Fluesopp har jeg fått meg meg og kommer stadig med noen morsomme kommentarer og spøker (som regel rettet mot FLuesopp). Blir alltid morro når de to setter i gang. :thumbs:

Mimir har jeg også lest mye bra av, men igjen hovedsakelig i tatoverings, piercing og adre typer kroppskunsttråden.

Og sist, men ikke minst i denne omgang må Kubin nevnes. Har lest mye bra av ham i Israel - Palestinadebatten. Han er god til å dokumentere påstandene sine og har ellers mange bra innlegg.

Nipps

Han har mye bra å si. :new_woot:

NikkaYoichi. Han har mye bra å si! :thumbup:

Så over til kveldens/nattens andre oppdatering: Vale. Dette er en bruker som jeg har lagt merke til i det siste og da i Tattoverings og piercingtråden under Fritid. Vale liker mye av de samme bildene som meg og har greie kommentarer der de fleste andre finner det interessangt å slenge søppel. Skrive kritikk på en sakelig måte kan han/hun også. :thumbup:

Får se om jeg ikke får skrevet litt mer utfyllende om dem som jeg bare har sagt noen få ord om så langt. Så kommer den ny:

Hengende Lem - Dette er en type som jeg har lagt merke til i det siste. Har riktignok kun lagt merke til ham i Off topic da bortsett fra noen få innlegg i tatoverings og piercingtråden og der kom vi iallefall godt overens. Ellers er han i forumkafeen den eneste som har spurt om ikke jeg er interessert i å delta på forumtreff og i signaturtråden er han kansje den eneste som ikke har kritisert noe med signaturen og det selvom han har vurdert de flere ganger. I tillegg har han jo et morsomt nick. Har forøvrig aldri reagert på noen av innleggene hans heller som jeg har kommet over.

Endret av Glimti
Lenke til kommentar

Har egentlig ikke noen favorittbrukere sånn sett. Har forsåvidt en del kjente og bekjente her inne, men blir kanskje feil å nevne dem i en slik samenheng. Noen av de brukerene jeg har litt sansen for er; Baron Baron, Danielzu, Latias og sikkert flere, men det var de jeg kom på akkurat nå.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En ny jeg har begynt å få sansen for i det siste er Lemon. Hun virker alltid snill og grei uansett hvilket tema det gjelder. Har riktig nok kun støtt på henne i Off topic og da stort sett i korumkafeen, men der er det iallefal alltid hyggelig når hun dukker opp. Så liker hun både te og kaffe akkurat slik jeg gjør selvom hun foretrekker en annen type te. Hun lar seg ofte rive med når jeg snakker om å drikke kaffe eller te, noe jeg ganske ofte gjør. Forleden var hun ganske morsom med et bilde hun hadde fikset på i paint også. :!: Har aldri lest et vondt ord fra henne.

Så likte hun Yassir Arafatavataren min. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...