Programvare Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Programvare: Morsom fyr som prøver desperat og lære seg nynorsk;) how cute Mine favoritter er Eplefe, Lars og roberteh. edit: Glemte ikke å nevne Hoppende Bryster <3 Du fikk bare hedersplassen bak editen! Enn Kanin33 og Mrbjoern? Trodde de var close friends av deg Ers nei. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Thjohei Har skrevet litt her før, men man oppdager jo stadig nye brukere. SKal vi se. Må fremdeles nevne tom waits for alice. Siden han ble administrator for politikk og samfunnsdelen har han kommet med flere nye ting til kategorien som har gjort den mye bedre. Svært god moderering gjør han også og er svært god til å sende beskjeder på pm når det gjelder moderering eller andre kommentarer. Han svarer alltid på pm han får tillsendt selv og. I tillegg skriver han mye bra og meningsfylt. Så må Fluesopp nevnes. Har lest mye bra av ham hovedsakelig i tråden for tatovering, piercing og andre typer kroppskunst. Morsom og interessang å diskutere med er han også. Liker dessuten mange av meningene hans. Og da må selvsagt RaW_DeniM (eller hvordan han nå skriver det) nevnes. Han er broren til Fluesopp har jeg fått meg meg og kommer stadig med noen morsomme kommentarer og spøker (som regel rettet mot FLuesopp). Blir alltid morro når de to setter i gang. Mimir har jeg også lest mye bra av, men igjen hovedsakelig i tatoverings, piercing og adre typer kroppskunsttråden. Og sist, men ikke minst i denne omgang må Kubin nevnes. Har lest mye bra av ham i Israel - Palestinadebatten. Han er god til å dokumentere påstandene sine og har ellers mange bra innlegg. Glimti: En som har meninger og står for de.Har du ikke gode nok argumenter så gå og legg deg:P Takker. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) NEIMEN. :') Så utrolig koselig! Skal komme tilbake til denne når jeg har hjernekapasitet til det. Endret 18. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Tenkt litt, og to personer har passert nåløyet. Fluesopp/Amanita Muscaria og Midnight_walker er to kjernekarer som jeg har veldig sansen for. Fluesopp har et stort hjerte og hjelper alle så godt han kan. Midnight_walker er alltid like blid og koselig, og sammen sprer de veldig god stemning. Dere er flotte! Oops, dobbelpost. Endret 18. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Amanita Muscaria & Hoppende Bryster: Takk! Endret 18. mai 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Helvette da. Ingen som skriver noe om meg jo? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Helvette da. Ingen som skriver noe om meg jo? Jeg aner ikke hvem du er engang Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tror han muligens var en smule ironisk. Ellers er jeg fan av TheMartine, som jeg deler mange meninger med. Hyggelig og saklig er hun óg i diskusjoner. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg er ingens favoritt. How sad Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er så mange gode/smarte/søte/snille folk her, vanskelig å favorisere Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Har ingen liste over favoritter egentlig, men kan jo nevne noen: Lise04 - Hun skal alltid hisse seg slik opp, og vi greier aldri bli enige om noe. Er like søtt hver gang Lillium - Bare blir fascinert av brukernavn/avatar, h*n gir ikke fra seg noe informasjon liksom. Er så mystisk... Partlow - Vet ikke hvorfor, men når jeg ser et innlegg fra h*n så vet jeg liksom at alt som står der stemmer, og h*n har en slags orakel/gudestatus. Har bare lest et par innlegg, så det er rart. Endret 1. juni 2009 av NwLife2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Lillium - Bare blir fascinert av brukernavn/avatar, h*n gir ikke fra seg noe informasjon liksom. Er så mystisk... Tihi... hun er ei jente Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Min favorittbruker er OmarO. Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Alle er så egoistiske, er bare meg som tenker på meg. Så jeg får favorisere meg selv. Og Aidskake selvfølgelig. Utdyping er fullstendig unødvendig, hun er et herlig menneske. Edit: Og fluesoppen da. Han virker som en tvers igjennom sympatisk og flott person. Endret 2. juni 2009 av toth Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hadde vært lettere om jeg kunne si hvem jeg hatet mest. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Lillium - Bare blir fascinert av brukernavn/avatar, h*n gir ikke fra seg noe informasjon liksom. Er så mystisk... Hun har da posten noen bilder i recent pic tråden? Du burde visst at hun var en jente Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Var da svært til hets for dette med Lillium da Dere ødelegger min Lillium-experience! Nå vet jeg jo hvilket kjønn hun er. Neida, men seriøst, jeg henger da ikke i recent pic tråden heller ^^ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ok må vel sette opp en liste; 1: Blarcky; En SMART kar, alder does not matter. Men kan være smarte selv om man er unge. Er vel for det meste at han sa det en gang at han kommer på 1. plass. 2: The Prophet; Virker som en utrolig smart kar, forsvart meg i et par diskusjoner. Steffengd; Utrolig utrolig... Jeg har ikke ord. Pata en del med han på MSN og har etter hvert funnet ut at han digger fjortis jenter 3. Gapwick; Vi er alle spessielle, jeg digger Gapwick fordi h*n er så spessiell. 4. Sameboe; Også hatt en del fjortis samtaler med deg og noen andre "småjenter" morsomt. 5. ALLE i DNFK kommer på 5. plass digger dere, nettop for det faktum at dere er i DNFK og gjør at jeg har noen å prate med når jeg er på pc`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå