Snorre Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 @ Datasmurf. Nååååh, var da skjønt av deg å omtale meg ved slike fine ord. Lenke til kommentar
Autumn Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ustedalen har alltid ekstremt bra innlegg synes jeg og når jeg ser han har skrevet et innlegg leser jeg det alltid. Endret 1. mai 2009 av Henriette5 Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Samebror har noen innlegg jeg hadde vært stolt av, og han er fantastisk å snakke med i DNFK. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hmmm hvor har det blitt av PencilCase? Har ikke posta noe siden 01/10-2008. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Her er mine favoritter: Lars - Trivelig kar, kongen av DNFK, skulle ønske han var onkelen min... MSg - Enda en trivelig kar, grei å konversere med, sier det han mener! CampinCarl - En av de jeg kjenner best AFK på forumet, klok fyr, og har god humor. Wheelman - Holder omtrent alltid et seriøst nivå, vet en god del! Hoppende Bryster - Du er trivelig du ^^, Sikkert mange andre..men disse jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg blir aldri nevnt Jeg er ikke populær Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg blir aldri nevnt Jeg er ikke populær ikke jeg heller, men griner jeg fordet Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Eneste kule med meg er at jeg har 50% warn Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Om målet er å bli populær, så er man bare attention whore Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Favorittbrukere: Programvare har veldig bred og god musikksmak, har mange morsomme innlegg i DNFK Hoppende Bryster er en hyggelig dame med hoppende bryster Også med på å lage et godt miljø. Lars er konge! Kommer med mye bra. Datasmurf er en kul fyr med masse humor. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Smurstafa - han har peiling, og gir GODE råd om samliv og selvfølelse. brutal_mann - elsket og hatet, jeg digger ham og det han har og komme med. Snakker tydelig av erfaring og har gode, men dog ofte brutale råd. rikspøbel - skriver intelligent og interessant, og har verdens kuleste avatar. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Aidskake: Rett og slett for hun er utrolig snill og er der;) og øregudinnen...ingen over eller under. Lars: Han er bare rå...rompa hans må jeg jo også nevne. Anfall: Utrolig grei jente som jeg har blitt glad i. Datasmurfen: En av de mest gjennomførte personene jeg vet om Cypheron: God person og sier til tider gullkorn. Eplefe: godjente=) Glimti: En som har meninger og står for de. Har du ikke gode nok argumenter så gå og legg deg:P Midnight: Nettopp begynt og utveksle noen ord med, men utifra det jeg har sett virker han som en kjernekar. Hoppende Bryster: Du må ha med ei som har hoppende pupper...så enkelt. ( jeg er jo for søren en gutt ) Programvare: Morsom fyr som prøver desperat og lære seg nynorsk;) Og mange mange fler, kunne sitter her i lang tid og skrive. Men dere vet hvem dere er. Skal oppdatere listen når jeg er litt mer våken enn nå. Og til noen på lista: Tusen takk for at dere er der, betyr mer enn dere tror=) Endret 11. mai 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Programvare: Morsom fyr som prøver desperat og lære seg nynorsk;) how cute Mine favoritter er Eplefe, Lars og roberteh. edit: Glemte ikke å nevne Hoppende Bryster <3 Du fikk bare hedersplassen bak editen! Endret 12. mai 2009 av Programvare Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Programvare: Morsom fyr som prøver desperat og lære seg nynorsk;) how cute Mine favoritter er Eplefe, Lars og roberteh. edit: Glemte ikke å nevne Hoppende Bryster <3 Du fikk bare hedersplassen bak editen! Enn Kanin33 og Mrbjoern? Trodde de var close friends av deg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Enn Kanin33 og Mrbjoern? Trodde de var close friends av deg Isåfall hadde han skrevet meg også, uten tvil. MEN God venn og favorittbruker er to vidt forskjellige ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå