Gå til innhold

Dine favorittbrukere - Skriv noen ord om dem

Gjest

Anbefalte innlegg

PANNEKAKER

1. Smelt smør og tilsett melk. Så visper du i egg.

2. Bland hvetemel, bakepulver, salt og sukker i en bolle. Hell i væsken mens du rører jevnt.

La pannekakerøren stå og svelle i ca. 15 minutter. Dette er viktig for at røren skal få rett konsistens.

Stek pannekaker, ca. 15 cm i diameter (ca. 1,5 - 2 ss røre per pannekake). Etter at røren har svellet opp og blitt litt ”boblete” kan du vende de med en stekespade.

TILBEHØR

1. Legg de ferdige pannekakene oppå hverandre på et fat eller en tallerken. Det smaker godt med lønnesirup eller nyrørt syltetøy og valnøtter til.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når SteffyPants bestemmer seg for å skrive et innlegg (slik som han gjør altformye hver dag), blir det ett bra ett, som det bare er umulig å si noe imot. Det er noe med måten det er skrevet på. Nesten hva som helst kan komme fra denne brukeren, som ingen kan argumentere imot.

8262801[/snapback]

Hadde det bare vært tilfelle, så hadde jeg fått litt ro og sluppet alle disse kverulantene som ikke stiller seg bak mine meninger, uansett hva de måtte være.

Jeg mener ikke dette slemt, men jeg har inntrykk av at stefan IRL, er mye mindre kul en han fremstiller seg som, og jeg synes han er ganske stygg på bildene sine.

8262801[/snapback]

Haha, hva faen? Jeg dør xD

Lenke til kommentar

Vil ikke si jeg har noen favorittbrukere, men er jo folk her jeg har mer sansen for enn andre. Jeg synes ikke jeg kan nevne de brukerne jeg kjenner/har truffet i det virkelige liv, de har på en måte en "urettferdig fordel".

Men den brukeren jeg har fått sansen for, uten å ha møtt, må være:

PencilCase:

Mannen har noe jeg vil definere som genial humor. Det er de færreste av innleggene hans som ikke får meg til å trekke på smilebåndet, for det er humor i hver bokstav han taster inn på forumet. Dessuten har han "reddet meg ut" av håpløse diskusjoner i musikkforumet, spess da jokkediskusjonen, enten han har ment å gjøre det eller ikke. Kan også legge til at han har veldig god musikksmak, selv om den ikke er like ekstrem som min egen. Så ja, var det en bruker her jeg ville ta en pils med, må det være han(og bazukh, men hun kjenner jeg irl).

edit:

Jeg mener ikke dette slemt, men jeg har inntrykk av at stefan IRL, er mye mindre kul en han fremstiller seg som, og jeg synes han er ganske stygg på bildene sine.

Haha, beste noen gang :lol:

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Jeg HADDE tenkt å skrive en liste hvor Steffy var på, men jeg tror ikke han trenger det selvtillitsboostet.

Oh what the hell. xD

SteffyPants: Stor e-penis på en liten gutt som kler striper xD

Han gir gode klemmer, og er ikke like jævlig person i virkeligheten som han er her inne. Han er litt søt, da. (Minimalt barskt, Stefan. Bare søt.)

Menial: Britti! Svarthåret skjønnhet ^^

Har kjent henne ganske lenge, over internett, møtte henne sommeren 2005. Fy faen, det begynner å bli lenge siden de lange kveldene på Fedje, der vi drakk den syykeste blandingen av diverse spritsorter og battery. Herlig. xD (Jfr. Marley)

The-Nie: Unnifish. Hun er söt. Med ö, ikke ø. Unni har hjulpet meg gjennom de tøffe tidene, og uten henne hadde jeg aldri møtt TLZ.

Bazukh: Sytekompis. Peen frøken med artige synspunkt. Har lagt merke til henne siden jeg kom hit, men vi begynte å snakek pga. diverse likheter i venners kjærlighetsliv. (Om jeg kan si det slik xD)

Aidskake: Hawt ung frøken, hun er kake, Espen er pai, Bazukh er brownie og jeg er muffins. Ø.B er vaffel. Så.. Vi er bakvarer, og smaker godt. Og er søte. ^^

Mushi: Stort hjerte av gull. Noe av det koseligste jeg har blitt kjent med. :)

L4r5: En sånn en som det er lett å stole på, fordi han gjør ting så lett. Også sånne ting. Han er lett å snakke med. E-snakke med. :p Også sier han mye dumt, og får meg til å smile. :)

Jeg glemte Iceman. Han er fantastisk han. :love:

Iceman er en sånn en som jeg slikkerpå, også fyller jeg på med saft og vann og legger ham i frysen en halvtimes tid.

Jeg plager ham når jeg kjeder meg, og han kjeder seg ofte samtidig. Vi er soulmates. ttly, lizm.

Han har ØRER! En ismann med ører! OMG! Også kan man snakke med ham om ting uten at han kaller meg emo eller teit (jfr. Steffy)

Marley: Jeg flørta med ham på internett en kveld jeg var brisen for to år siden. Det fant vi ut av i SO. Dritflaut. Men han er kos da. ^^

TWFA - Tom Waits For Alice er en annen favoritt. Men det er bare pga. skrivemåten hans, og det faktum at han er ufattelig, ufattelig lett å forstå, og han virker som er HØYST fornuftig menneske. :)

Petronius deler champagnen sin med meg, og lar meg sove på sofaen sin. Snill ung dame ^^

psilocybe har jeg NULL foruminntrykk av, men han stikker hull på kroppen min en gang i blant, og fikser de hullene som allerede er stukket med jevnt mellomrom.

Og ellers vil jeg nevne: Sirslask(Du er kewl, du^^), DJ_Dark(Han sier hei til meg i SO!^^) og Skrollan(Ah, lyttere er så kjekt å ha. :)).</span>

EDIT: Awww. Takk, WD. Du er så søt, du :love:

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eplefe: Alltid glad! :D Sprer alltid glede til de triste nerdene i SO. Leste faktisk at i går lagde hun brownies, og ville sende i posten. Hvor snilt er ikke det? :cool: Og så bruker hun masse masse glade smiley's, sånn som " :) ", og " :love: ", og " :wee: " og ikke minst ^^ smileyen.

Og ikke bare det, hun poster mye i RPP også. Og det er jo positivt! .... Ok, ok TLZ jeg skal holde meg unna ... :innocent:

Apropos RPP, hun har et fint, spesielt utseende, ikke en sånn vanlig blond, "kjedelig" et. :)

Endret av WhiteDragon
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

I dette forumet florerer det med "favorittbrukere", og jo lengre man oppholder seg her, jo flere finner man.

Jeg har fått mange fine ord her i tråden, men ser at jeg kanskje er litt vanskelig å bli klok på. Hvis jeg selv skulle beskrive meg ville det sannsynligvis ende med enda mere forvirring. Derfor poster jeg noe som to gode venninner har skrevet om meg.

Ole er en raus nordlending. Språket hans er like frodig som en jordbærbåker i høysesong, og komplimentene han kommer med klinger best på hans dialekt, og kan få en stakkars østlending til å rødme. Men med en hjertevarme som nesten svir, og med en vennlig og respektfull opptreden, gjør at vi skjønner at det er i grunnen de beste komplimenter vi kan få. Hans lekenhet med ord, kommer ofte til utrykk – både verbalt og skriftlig, og han er ofte å finne engasjert foran PC’n , ivrig meddelsom på diverse diskusjonsforum. Ole er den vi absolutt vil ha ved vår side når sjøen går høyt og det blåser som verst. Han er også en person vi kan filosofere over livets forunderligheter med foran bålet ut i de små nattetimer. Han er en  mannemann som er tøff nok til å erkjenne at det også finnes følelser innafor hos en værbitt sjøulk, og vi har for lengst funnet ut at hjertet hans er av gull. Han er et fargerikt innslag i Coachingsenteret, og latteren (les:gapskratten) er aldri langt unna i hans nærhet

Så over til noen av de mange som jeg har blitt "litt" kjent med:

Trevakt: "Med et barns oppriktige, ærlige, og nysgjerrig søkende blikk farter Trevakt rundt i forumverdenen, i en undrende fascinasjon over livet og universet"

Han er ikke som så mange andre unge menn like skråsikker, og søker hele tiden etter andre synspunkter. Gode egenskaper, spør du meg.

oivind dahle: Et boblende oppkomme av humor, og kreative sprell. Forumets mobbeobjekt nr.1, og som ikke whiner når noen langer ut et mer eller mindre velrettet spark. Han i likhet med meg burde aldri bli moderator. Ikke fordi han ville utføre pliktene på en mindreverdig måte, men heller at pliktene ville kvele spontaniteten, og hemme friheten til gjøgleren i hans personlighet.

Marley: "Suttan dutt, pappa sin gutt". En tvers gjennom hederskar. Han holder på med sitt livs prosjekt, som er å dyrke på sin hake det som hans idol hadde på hodet. Det er ikke så lenge før man finner tittelen moderator i hans profil.

unge thendrup:

En gjennomført "penn". Fremstår som en høflig og reflektert ung mann. Jeg kom i skade for å sammenligne gutten med personen i avataren. Jeg syntes bildet så ut som "gentle personality". unge thendrup sendte denne, bare for å korrigere litt. Etter å ha sett på den, fikk jeg den følelsen som man kan få når man hygger seg med kranglefantene i PS-delen av forumet :p

Hylo:

Ung sjøulk med enormt potensiale. Hadde flere gode samtaler med Hylo under HW06. En god svirebror man kan snakke om horer og halm, samt musikk og sko som man kunne tro at bikkjene til ovind hadde tygd på.

Nyhus:

Her er gutten sin som vet å plassere begge beina i fettfatet samtidig. Han er som den gutten som kommer med bøtte og spade bort til de andre i sandkassen. Når han så skal oprette kontakt, kan han for å få oppmerksomhet kjapt, finne på å dælje bøtta i bakhodet på nærmeste lekekamerat. Siden han har denne evnen, må han få litt hjelp av barnehageonkel slik at leken ikke ender opp i nevekamp. Når man blir kjent med krølltoppen så skjønner man fort at det bor ikke et gram av ondskap i han. Ser frem til noen halvlitere du! ;)

Steffypants:

En ulv i ulveklær. Full av gallopperende hestegalskap, sender han velplasserte skumdotter og sædflekker i alle retninger på forumet. Godt hode, og spesiell god peiling på film. Han har som meg en god evne til å be folk reise til helvete på en slik måte at offeret gleder seg til turen. At vi ikke traff hverandre på HW06 kan ha sin naturlige årsak i at slike gigantiske egoer ikke får plass, selv i hagar4 på Fornebu.

Til slutt en nylig annkommet favoritt:

salluttknall:

Han reddet Søndagen for meg med sin unike diktning. Jeg griset til tastaturet opptil flere ganger. Håper han holder motet oppe, og fortsetter produksjonen.

Dette var faen meg mye å skrive, og enda har jeg bare begynt å skrape på overflaten. Mere får komme senere.

:yes:

Lenke til kommentar
Nyhus:

Her er gutten sin som vet å plassere begge beina i fettfatet samtidig. Han er som den gutten som kommer med bøtte og spade bort til de andre i sandkassen. Når han så skal oprette kontakt, kan han for å få oppmerksomhet kjapt, finne på å dælje bøtta i bakhodet på nærmeste lekekamerat. Siden han har denne evnen, må han få litt hjelp av barnehageonkel slik at leken ikke ender opp i nevekamp. Når man blir kjent med krølltoppen så skjønner man fort at det bor ikke et gram av ondskap i han. Ser frem til noen halvlitere du! ;)

8263643[/snapback]

Bedre beskrivelse kunne jeg ikke ha kommet med selv. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Nyhus:

8263643[/snapback]

Bedre beskrivelse kunne jeg ikke ha kommet med selv. :wee:

8263710[/snapback]

Hehe, bare hyggelig. :D

Lenke til kommentar

Favorittbruker:

Simen1

Han har alltid et godt inlegg på lur, han uttaler seg med stor presisjon om de rareste tingene, han er en ekspert på alt. Spør man han om hvordan man lager såpe av nøtter kan han nok gi et godt svar på flere linjer om hvorfor dette ikke (?) er mulig.

Ikke favorittbruker:

Først og fremst, jeg beklager hvis dette går under som hets. Men jeg prøver å ikke hetse, jeg sier kun min mening om dette i denne tråden og holder meg unna dette i andre tråder. Om det blir for drøyt kan dere slette denne delen, men jeg velger ikke å legge dette inlegget enda før jeg har fått bekreftelse på at jeg kan legge det inn. Det er ikke et "flame" inlegg, og er skrevet med et greit språk. Vedkommende er ikke min favorittbruker, men han betyr noe meg og jeg har lyst til å skrive om han (ikke positivt). Jeg har lagret det i kontrollpanelet for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Haha, mannen mener at Armageddon er tidenes film og vi stiller oss alltid bak meningene hans? BS :D

*peke på og le av*

:ph34r:

8262890[/snapback]

lag heller en "diskuter SteffyPants"-tråd. Her skal vi skrive om favorittbrukerene våre.

Det mest utrolige er nok ikke at denne tråden plutselig handlet om SteffyPants, men at den heter "Dine favorittbrukere" og ikke et positivt ord er blitt sagt om meg.

Diskusjon.no <3

8262966[/snapback]

Jeg mente det ikke slemt. Unskyld. Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...