Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du mest? (2007)

Simen1

Hvilken nettleser bruker du mest? (2007)  

395 stemmer

1. 1. Hvilken nettleser bruker du mest? (2007)

• Internet Explorer
      35
    • Mozilla Firefox
      194
    • Opera
      154
    • Konqueror
      3
    • Safari
      7
    • Annet
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
eneste er vel at Opera starter fra der du var forrige gang, noe som ikke alltids er fordel vis det er visse andre på maskinen  ;)

Du kan velge i både Opera og Firefox om at de skal starte opp der du var forrige gang. Eller velge at de bare skal åpne startsiden.

Lenke til kommentar

Opera her i gården ja:) Får helt hetta av IE. Verre dritt skal du lete lenge etter. Firefox bruker jeg ikke pga at for å få alle funksjonene jeg er vant til i opera, måtte jeg installere så mange extensions at det gjorde den treg og ubrukelig. Så jeg avinstallerte det like fort som det kom inn på maskinen min;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hva med oss som bare liker å bruke firefox og ikke er per definisjon "fanbois"?

9125402[/snapback]

Dere er unskyldt :)

Dere far ikke vite hva jeg bruker.

Og til alle Firefox fanbois, det heter Fx, ikke FF

9124391[/snapback]

Jeg skriver FF, og ikke Fx, fordi det er ingen som har rett til å bestemme om jeg skal skrive FF eller Fx.

9125551[/snapback]

Neivell.. da kan vel jeg kalle Firefox for Waterbird hvis jeg har lyst til det?

http://www.spreadfirefox.com/node/26298

Lenke til kommentar
Hva med oss som bare liker å bruke firefox og ikke er per definisjon "fanbois"?

9125402[/snapback]

Dere er unskyldt :)

Dere far ikke vite hva jeg bruker.

Og til alle Firefox fanbois, det heter Fx, ikke FF

9124391[/snapback]

Jeg skriver FF, og ikke Fx, fordi det er ingen som har rett til å bestemme om jeg skal skrive FF eller Fx.

9125551[/snapback]

Neivell.. da kan vel jeg kalle Firefox for Waterbird hvis jeg har lyst til det?

http://www.spreadfirefox.com/node/26298

9125705[/snapback]

Forskjellen er at ingen forstår hva du mener.

Lenke til kommentar
Det er greit. Men det er jo allikevell feil. Og iogmed at folk sier "oO Firefox er best11oneone", sa burde de kunne bruke den riktige forkortelsen som er bestemt av Mozilla.

9125930[/snapback]

Det har du egentlig helt rett i, men på en annen side så tror jeg ikke like mange ville visst at Fx var forkortelse for FireFox, ff er mer innlysende, derfor vil jeg fortsatt skrive ff, netopp fordi jeg tror fler folk ville forstått hva jeg snakket om.

Men nå er ikke jeg noen fanboy av noe slag så... ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jøjemeg! Jeg har hørt at IE har nesten 80% av markedsandelen, men her er det bare 8% som bruker den!! Merkelig. Mitt inntrykk er også at de aller, aller fleste bruker IE.

Edit: Er nyfrelst Opera-bruker. Liker at man kan lukke alle skjermbildene med ett klikk. Har ikke satt meg inn i alle mulighetene ennå. Noen som har en god link?

Opera er vel forresten norsk, så det forklarer muligens hvorfor det er så mange Opera-brukere i Norge. I følge Wiki har Opera en maredsandel på 12% i Ukraina. Kult.

Endret av firkantsopp
Lenke til kommentar
Jøjemeg! Jeg har hørt at IE har nesten 80% av markedsandelen, men her er det bare 8% som bruker den!! Merkelig. Mitt inntrykk er også at de aller, aller fleste bruker IE.

9408647[/snapback]

De fleste som ikke er aktive pa forumet bruker IE. Fordi de ikke vet bedre.

Og de har aldri sett denne traden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...