Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du mest? (2007)

Simen1

Hvilken nettleser bruker du mest? (2007)  

395 stemmer

1. 1. Hvilken nettleser bruker du mest? (2007)

• Internet Explorer
      35
    • Mozilla Firefox
      194
    • Opera
      154
    • Konqueror
      3
    • Safari
      7
    • Annet
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse trådene ender som regel opp i en haug med opera vs firefox flamewar. Uten at jeg vet det sikkert, så vil jeg tro at gjennomsnittsalderen på de som poster dette er under snittet her.

Selv bruker jeg Opera, og det har jeg gjort i mange år nå. Har ikke sett behov for å bytte til noe annet da jeg er veldig fornøyd. Synes at Opera utvikler seg bra hele veien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bruker Opera siden det var det jeg likte best. Prøvde forskjellige nettlesere (Netscape, IE, Opera, Mozilla) og kom fram til at å ha alt i ET program PUNKTUM var best. Altså, alle faner og slikt i et program og ikke sånn som de andre som kanskje har støtte for faner, men velger alikevel ikke bestandig å bruke de.

Mamma bruker Opera, men pappa mener at pcen skal være slik den alltid har vært så han sitter med en "fjortispc" overfyllt med møkk. selv om mamma ikke har brukt pc så mye så har hun faktisk greid å holde den veldig ren og pen, noe jeg vil takke Opera og Thunderbird for :mrgreen:

bruker forsåvidt firefox på kubuntuboksen min

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Mozilla Firefox såklart! (med Nasa Night Launch Theme) ;)

Bruker den fordi den er sikker, enkel og ikke minst rask!

Har prøvd Opera, som var helt grei egentlig. Men jeg er helt forelsket i Mozilla Firefox. :love:

IE er ..... Skal ikke nevne det!

Lenke til kommentar

Her går i Firefox. Burde kanskje vurdert Portable Firefox på andre maskiner jeg også, men har ikke tatt meg bryet med å kjørt den enda. Firefox er veldig enkel. En drøss med Addons har den som gjør Firefox sikker. Og med Firefox, 2 AntiSpyware programmer altså (Spyware Terminator og CounterSpy) og sikkerhetspakken PC-Cillin Internet Security 2007, så føler jeg meg ganske så sikker. For man vet egentlig ikke hvor mye spyware og dritt det er på forskjellige sider før man installerer Sikkelige AntiSpyware programmer.

Lenke til kommentar

Bytter litt mellom Opera og Firefox. Det er en del sider som ikke funker og/eller har problemer i Opera (Youtube videoloading, gmail, hotmail, facebook etc). Det er egentlig det eneste problemet med Opera for meg. Men Opera går mye kjappere når man bruker 'Back' og 'Forward' som hjelper betraktelig. Og siden det er Opera jeg er mest vant med, så bruker jeg den mest.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...