granhus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg fikk min Tatung Lcd tv for to dager siden. Forventningene var store etter alt jeg hadde lest om den. Siden jeg hadde Plasma før gledet jeg meg til å kobble Pcn til. Etter litt fininnstilling ble bildet fra datan som forventet. Men bildet fra parabolen hadde samme uklare detaljer uansett hva jeg prøvde. Jeg har en canal digital satelitt-tuner med en billig scart kabel til tvn. I morgen får jeg prøvd med en monster scart kabel. Jeg har sjekket om det er innstillinger på parabol tuneren som kan hjelpe, men finner ingenting der som ser ut til å funke. Jeg har nettopp solgt en Panasonic 42" Plasma som hadde mye bedre farger og rikere detaljer ved bruk av parabolen. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg hadde ikke trodd at bildekvaliteten skulle falle så kraftig. edit: Nå har jeg prøvd å spille av DVD, og det ble litt mer detaljerikt. (Brukte en monster scartkabel) Men enda ikke bedre enn min gamle plasma. Jeg lurer virkelig på om jeg kan ha koblet noe feil eller oversett noe viktig. -Granhus Endret 29. mars 2007 av granhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå