rockingchair Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Bestilte et Thermaltake Xaser 2 5000 fra microplex. Etter jeg hadde plugga i hovedkort og det meste, så skulle jeg gi meg i veig med viftene og viftekontrollern (hardcano 7) Viftene jeg har, har bare en 4-pins tilkobling, altså bare til å koble strømmen i. Og ikke noen som helst måte å koble til den fete 3trinns viftekontrollern. Jeg ville trodd det var hele poenget at man kunne koble til disse? I "manualen" om den da kan kallest det, for den er veldig kortfattet. Står det som følger: 1. there are three kinds of pin with diffrent wire collor 2. 3-pin with black & red wires connect to the fan 3. 4-pin with black & red connect to the powersuply 4. 3-pin yellow wire connect to the Motherboard Den 2. har jeg ingen plass å koble til. For jeg har bare 4-pins strømm tilkobling på disse. Har jeg ikke fått alle delene? Eller er det meningen at man ikke skal kunne stille hastigheten på disse? Finnes det non konverterings kabel fra 4-pins til den 3-pins greia jeg trenger? [ Denne Melding var redigert av: troyel på 2002-12-14 21:09 ] Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 du kan lage en.. Svart = GND/0 V Gul = +12V Lenke til kommentar
Treat Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 den er meninga at den skal til cpu vifta lurte litt på den jeg og men hører ike viftene uansett og hjelper meget lite og sette opp et hakk på de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå