MadsFN Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei, av å til når jeg puster eller tar brå bevegelser får jeg vondt i ryggen: bilde med plass det gjør vondt Lenke til kommentar
Gjest gjest*** Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hallo var til legen seinaste i dag, og da måtte han sjekke om lungene fungerte som dei skulle(og det gjor dei), og da hørte han med ein sånn dings på samme plass som bildet viser. kanskje du burde sjekke ut lungene litt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hallo var til legen seinaste i dag, og da måtte han sjekke om lungene fungerte som dei skulle(og det gjor dei), og da hørte han med ein sånn dings på samme plass som bildet viser. kanskje du burde sjekke ut lungene litt 8262410[/snapback] Det er i allefall ein connection mellom lungene og den plassen der.. du har sikkert merka når noen har slått deg i ryggen på det stedet, får du litt puste problem, nett som da du blir slått i magen... trur ikkje det er noko serlig farlig, men kor vondt er det du får?(kanskje litt vanskelig spørsmål å svare på) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 ikke noe kjempe bare sånn jeg kjennes godt... Jeg klarer ikke ignorere det men ikke sånn jeg stønner hver gang. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 ikke noe kjempe bare sånn jeg kjennes godt... Jeg klarer ikke ignorere det men ikke sånn jeg stønner hver gang. 8262468[/snapback] okey skjønner har du hatt det lenge? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 neh, et par dager kansje Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 okey, har ikkje peiling, men du kan no sjekke om du finner noe på www.lommelegen.no Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg tror jeg venter en uke for å se om det går over etter hvert men takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå