Urd Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Når jeg starter opp Photoshop kommer følgende melding opp: "Memory could not be allocated for the activation process. Please close all appliactions and try again". Jeg trykker "Ok" (som er eneste valgmulighet) og programmer lukker seg. Å restarte, lukke andre programmer osv hjelper ikke. Har 1 GB ram så det skulle da ikke være det det sto på .. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Merkelig. Jeg har fått en slik melding før, men da tror jeg det var fordi jeg hadde litt mye gående på en gang. Lukket alle programmer og startet PS på nytt, og da funket det. Lenke til kommentar
Prodishni Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er sikkert fotoshop som bruker mye memory, gå inn på Photoshop/Edit/Preferences/memory & Image cache og forandre der. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er sikkert fotoshop som bruker mye memory, gå inn på Photoshop/Edit/Preferences/memory & Image cache og forandre der. 8262798[/snapback] Og hvordan har du tenkt at han skal gjøre det når programmet ikke lar seg åpne ... Lenke til kommentar
Prodishni Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kan du ikke gå inn i helle'tatt ? Prøv da å slå av de andre programmer som du bruker og ha bare Photoshop...kanskje sånn går det ann. Jeg får det av og til når jeg bruker mange programmer i samtidig...det kan vare det vel. Lenke til kommentar
kjetilfb Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg hadde et liknende problem med Photoshop CS2 etter at jeg formaterte maskinen. La PS inn på samme HD som Windows kjører fra. Det gikk dårlig selv med 2048 mb minne. Hvis PS ligger på samme disk som OS, legg det på en annen hvis du har mulighet. Worked for me. mvh kjetilfb Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Skru av antivirus/brannvegg da du sannsynligvis har problemer med online aktiveringen. Kontakt Adobe support hvis det ikke hjelper. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Høres litt ut som Photoshop har "glemt" at du aktiverte produktet... "Memory could not be allocated for the activation process." at memory ikke nødvendigvis er pcn's RAM... Kontakt Adobe Edit: den meldingen kan jo tolkes som altmulig rart... Endret 29. mars 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er vel HD-plass du ikke har da? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase...x.cfm?id=330089 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå