-=CH=- Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg gikk og skulle se etter anlegg til huset mitt, når jeg kom over en Logitech Z-5500 Digital. men det jeg lurer på er enkelt Er det pc høytalere eller multimedia høytalere (og ved multimedia menes at jeg kan bruke anlegget uten at pcen står på) Og hvor mange apperater kan kobles til? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Man kan bruke det som stue høytalere å. Det er 3 innganger på, coax, s/pdif og 3 jack innganger til 5.1 surround ifra data maskiner. Selv bruker jeg s/pdif inngangen til xboxen, coax ifra DVD spilleren og det "analoge" 5.1 inngangene ifra dataen. Og ja, du kan bruke annlegget selv om ikke maskinen står på. Er en egen forsterker og styreenhet til anlegget. En datamaskin er bare en av 3 input enheter du kan koble til Endret 28. mars 2007 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 så du trenger ikke å koble til dataen? bare xbox,tv og dvd-spiller f.eks. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 så du trenger ikke å koble til dataen? bare xbox,tv og dvd-spiller f.eks. 8263049[/snapback] Ja det stemmer, så lenge du har rett kabel kan du kople den til kva du vil, PC-en gjer ingenting. Finnes det anlegg som er avhengig av ein PC? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Usb-høyttalere er jo avhengige av PC eller MP3-spiller for å virke, men vanlige PC-anlegg med mini-jack tilkobling er ikke avhengig av PC, trenger kun signalkilde med mini-jack utgang eller så må du bruke et adapter hvis det f.eks. er RCA utganger på signalkilden. Z-5500 er jo et mer fleksibelt høyttalersett siden det har digitale innganger i tillegg til mini-jack innganger. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Men Z5500 har sine svakheter, da min ikke får input og står lenge stille på så begynner bassen å dra inn radio signaler.. UTROLIG plagsomt, det er såpass lavt så man ikke hører hvilken kanal det er, men så høyt at det er plagsomt Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 La aldri merke til noe sånt når jeg hadde det settet. Var en ting jeg aldri skjønte meg helt på, virket som suben lakk bak kjøleribbene, kom sånn liten "fiselyd" ved kraftig bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå