Myst Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det vedder jeg på faktisk. Har lite tro at eksteskapet til Keith og Elliot skal holde. Syns ikke de har den kjærligheten som JD og Elliott hadde. Får se hva forfatterne har i tankene da. Lenke til kommentar
hds Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det vedder jeg på faktisk. Har lite tro at eksteskapet til Keith og Elliot skal holde. Syns ikke de har den kjærligheten som JD og Elliott hadde. Får se hva forfatterne har i tankene da. 8553961[/snapback] Fortsetter non-spoiler materiale i spoiler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Som vi har sett tidligere, så vil alltid JD ha Elliot når hun er opptatt. Han vil ha det han ikke kan få. Tipper han pøver å komme i veien for Elliot og Keith, hvis han lykkes så er dem ferdig etter 1 dag elns. Tror faktisk Keith og Elliot holder ut med mindre de skal skrive ut Keith av serien. Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det vedder jeg på faktisk. Har lite tro at eksteskapet til Keith og Elliot skal holde. Syns ikke de har den kjærligheten som JD og Elliott hadde. Får se hva forfatterne har i tankene da. 8553961[/snapback] Fortsetter non-spoiler materiale i spoiler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Som vi har sett tidligere, så vil alltid JD ha Elliot når hun er opptatt. Han vil ha det han ikke kan få. Tipper han pøver å komme i veien for Elliot og Keith, hvis han lykkes så er dem ferdig etter 1 dag elns. Tror faktisk Keith og Elliot holder ut med mindre de skal skrive ut Keith av serien. 8554107[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er enig at Keith og Elliot ikke passer sammen.. Men gjør JD og Elliot det? Dei har jo vert sammen ørten ganger og det har ikke funket. Trur kanskje følelsene til JD ikke er ekte? Nå som han ser at alle kompisene er gifte og lykkelig så vil han det og.. i tillegg så har han lyst på Elliott nå som hun ikke er mulig å få lenger Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hehe, tenkte at siden heilager skrev i spoiler, kanskje like greit å ikke avsløre så mye, men er jo ikke hemmelighet lenger, så svarer vanlig nå. Vi har jo allerede sett en gang før, da Elliot datet Sean og JD var så misunnelig at han fortalte hva han følte. Scenarioet etter var slik: Elliot: You finally got me JD, you finally got me. JD: Oh my god! I don't want her!! De fleste husker nok åssen det gikk etterpå når han fortale hva han virkelig (ikke) føler(under øvingsmiddagen til Turk og Carla). Tviler på at forfatterne bruker samme opplegg igjen. Håper de finner på noe bedre. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 og nå en ekte spoiler! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er verdt å merke seg at JD og Turk møter Kim på en medisinsk konferanse og da får de seg en "liten" overraskelse. Så det kan hende han finner det han leter etter der. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja sant det, DET er opplegget til sesongavslutningen, det hadde jeg helt glemt Nå gir ikke det jeg har skrevet tidligere noen mening lenger, så avlsutter med å si: håper han gjør det riktige valget nå. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 JD og Elliot ville aldri funka uansett, hadde blitt for kjedelig med to par firkløveret igjen... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hmm. Jeg skrev i spoiler fordi disse episodene ikke enda var kommet ut i Norge. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 OK, men i denne tråden så følger vi USA, så ikke alt er nødvendig i spoilertekst. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Da er det bare 3 uker til finalen Her er episode guide for de 3 siste episodene Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor My Conventional Wisdom May 10, 2007 As Elliot begins to plan her wedding with Keith, J.D. continues to question his true feelings for her. In an attempt to ease his best friend's mind Turk takes him to a surgeon's convention in Phoenix, but the plan backfires when J.D. runs into his ex-girlfriend Kim and comes face to face with the unexpected. Meanwhile, Kelso and his cronies party it up at the convention while unknown to him, the Janitor takes on the role of chief of medicine back at Sacred Heart. My Rabbit May 17, 2007 When J.D. contemplates whether breaking up with Kim was the worst mistake of his life, Turk assures him he's made worse mistakes. J.D. flashbacks include: missing a Nirvana concert because he chose to study and could see it next year; giving up the chance with a virgin supermodel. My Point of No Return May 17, 2007 (De mener sikkert 24 mai) Kim is back in the picture and J.D. contemplates how fatherhood will change his life. A fantasy sequence will feature J.D.'s five-year-old son. Kilde: Wikipedia Endret 7. mai 2007 av myst84 Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Så J.D får virkelig et barn... tror vi ihvertfall. Blir rart å se ungen med i 7. sesong, selv om jeg tror J.D holder fast på barnsligheten sin Endret 7. mai 2007 av Dr-Cox Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er jo ikke sikkert at ungen blir med i sesong 7 da. Bare se på barnet til Turkletons, vist bare et par ganger og deretter nada. Det jeg gleder meg mest til, er hvordan JD skal takle det som skal skje. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 JD passer bare ikke som far. Han kommer til å snuble med ungen. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Et eller annet dumt kommer han til å gjøre, ja. Han blir altfor engasjert. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 JD passer bare ikke som far. Han kommer til å snuble med ungen. 8560763[/snapback] Haha, gjør han sikkert.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) JD driter seg alltid ut på en eller annen måte som når han ikke klarte å holde hendene i ro når han klina med Melody. Skjønt, fleste gutter er slik da, vi begynner å tenke annerledes så fort vi begynner å kline. Som f.eks på daten min sist helg, plutselig fikk de liv Heldigvis gikk det bra. Uansett back to work, vil framlegge noe som er på kanten til tv sensur. Siste episode, da Keith prøver å sette ringen i Elliots finger, så begynner hun å banne på sin måte, og wow, det var nære på nippet sier jeg Skriver i skjult siden det kan virke støtende for sarte sjeler. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Melody: Here comes the fricks. Elliot: MOTHERFRICKIN FRICK FRICK FRICK! og avslutningen er like genial : Elliot: Keith, honey, you know how crazy I am. Keith: Yeah definitely! Hva syns dere? Endret 8. mai 2007 av myst84 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Blir vel på samme måte som at Jack Bauer sier "DAMMIT" i 24. Bare at her har de tatt en litt humoristisk vri. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ganske bra kamuflering av banneord da. Men tror nok at en BH-stropp er verre enn "Fuck" på amerikansk TV. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Dagens episode: JD sliter noe så skikkelig nå! Lurer på åssen han skal komme seg ut av denne klemma. Vaktmesteren var helt genial da! Og Elliot, hun må slutte å bli manipulert og bestemme hva ho selv vil gjøre, de andre bare roter til huet hennes. Jeg for min del, syns ho gjør en stor tabbe, men det gjenstår å se åssen det utvikler seg i neste episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå