Random Hero Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ser ikke sånn ut, gitt... Fra Zach Braff sin Facebook: "Zach Braff Many of you have asked, so here it is: it appears that "New Scrubs", "Scrubs 2.0", "Scrubs with new kids", "Scrubbier", "Scrubs without JD" is no more. It was worth a try, but alas... it didn't work. zb" http://bit.ly/8Y6mEf Lenke til kommentar
Ramboolga Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Siste episoden i sesong 8, er for meg avslutningen på serien. En serie-finale kunne ikke blitt mer perfekt. Sesong 9 blir for meg bare som bonus-materialet på en DVD, det er bare litt ekstra. Jeg synes det var bra at de gjorde et forsøk, men neste gang jeg setter meg ned for å se gjennom Scrubs på DVD, stopper jeg etter sesong 8. Håper Zach Braff bruker det han har av talent i filmer og evt. andre serier. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er det noen som fortsatt ser på denne serien når den går i reprise? ser den går ofte på tv 2 zebra Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hender jeg ser på den innimellom ja, Ikke riktignok på TV da, aller fleste av episodene ligger på Youtube også. Noen ganger komme jeg på vitser eller scener og får lyst på gjensyn med gjengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå