Myst Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan ikke si det var stor forskjell enn med JD, han var ikke like bra som før. Nå har vi fått Elliott i overgangen da, så syns hun har bidratt litt med å holde stemningen oppe. Likte også Turk/Denise-samarbeidet. Personlig syns jeg også de kunne ha fokusert mindre på Lucys svake sider, helst booty-callen. Likte ikke at hun valgte ham og likte heller ikke at de er sammen nå. Syns Drew kunne ha blitt hovedpersonen iom han er stikk motsatte av JD. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Neil Flynn Wouldn't Mind Returning to 'Scrubs' Endret 7. januar 2010 av Deila Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 DET hadde vært sykt bra men han må få rollen som vaktmester eller noe sånt da Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Jeg synes problemet nå er at det ikke er noen skikkelig hovedperson. Lucy får jeg liksom ikke til å identifisere meg med slik jeg gjorde med JD. Endret 8. januar 2010 av Aak1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er også flere personer som "tenker høyt", ikke bare èn person, som J.D. Episodene heter også "Our..." istedet for "My..." Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kvartfinale i tidenes beste tvserie er i gang, så stemstem Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 JD er tilbake i episode 9! :D:D:D:D Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Episoden var ikke så veldig morsom, det som skjedde med rulleteksten var egentlig morsomst. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hyggelig gjensyn med JD, ja. men tror ekteskapet har påvirket ham litt, siden han har en... annerledes klesstil. Syns den gamle var mye kulere. Var også litt gøy med JD/Turk-leker igjen. Blir denne hans siste episode? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Misfornøyd med den nye sesongen ja... Her er et gode klipp som jeg synst er legendariske av Turk ; Vet ikke hvem så er best av JD og Turk, det utfyller hverandre i hvertfall nydligt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Moar Turk: And my personal favorite: http://www.youtube.com/watch?v=D9E6oqxxFoU...feature=related :D Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Misfornøyd med den nye sesongen ja... Her er et gode klipp som jeg synst er legendariske av Turk ; Vet ikke hvem så er best av JD og Turk, det utfyller hverandre i hvertfall nydligt. "Do you see what you get, Carla!? Do you see what you get when you mess with the warrior!?" :!: Jeg dør! Beste klippet fra hele serien, nesten. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Scrubs har forresten komt til finalen i "tidenes best TV-serie" her på forumet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 En av Turks beste. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Må innrømme at jeg liker det nye Scrubs. Ikke like bra som gamle Scrubs, men fortsatt bra. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er litt irriterende at den personen jeg liker minst i nye scrubs er hovedpersonen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja, syns hun blir for søt. Kunne kanskje vært bedre med en slektning av hovedpersonene. Ellers fikk vi se et kjent navn i dagens episode. Vet ikke om noen fikk med seg det. Tenkte meg at han ikke var helt ferdig med Scrubs enda. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja, syns hun blir for søt. Kunne kanskje vært bedre med en slektning av hovedpersonene. Ellers fikk vi se et kjent navn i dagens episode. Vet ikke om noen fikk med seg det. Tenkte meg at han ikke var helt ferdig med Scrubs enda. La ikke merke til noen av de gamle, care to elaborate? Syns forøvrig at vi kunne få mer av Nicky Welhaven, virker som en spennende karakter som holder seg litt i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå