Dernel Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Husk å stemme på den beste tv-serien da folkens https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1189023&hl= Jeg har forresten ikke begynt på sesong 9 siden Scrubs var slutt i sesong8, men det frister litt nå Er det like bra som før? Endret 4. januar 2010 av Dernel Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Vel, ja faktisk. Hvis du klarer å legge bak deg at JD og gjenget er borte, og det egentlig er et nytt show. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da dropper jeg det, og koser meg med min 5. sesong 4 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da dropper jeg det, og koser meg med min 5. sesong 4 Anbefaler at du gir den nye sesongen et forsøk. De fleste fra den gamle besetningen er med i starten, så du blir vant til forandringene uten at det blir for mye. Jeg angrer i hvert fall ikke. Er bare glad for at Scrubs er tilbake i en eller annen form. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg sa liksom så voldsomt farvel i My Finale, jeg grein jo! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg sa liksom så voldsomt farvel i My Finale, jeg grein jo! Jeg også, var den eneste gangen jeg noensinne har grått på grunn av noe fiktivt. Gå den nye sesongen i møte med et åpent sinn. Du bestemmer fort om du ikke vil se mer. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg sa liksom så voldsomt farvel i My Finale, jeg grein jo! Jeg også, var den eneste gangen jeg noensinne har grått på grunn av noe fiktivt. Gå den nye sesongen i møte med et åpent sinn. Du bestemmer fort om du ikke vil se mer. Ah, så godt å høre at andre menn enn meg har felt en tåre for Scrubs! Er også den eneste gangen jeg har grått over en TV-serie. Egentlig, så har jeg faktisk blitt mer å mer feminin, type JD. Kanskje ikke så ekstrem, men er mer åpen til folk og følelser. Det er egentlig godt. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det har jeg gått å tenkt på og, noen ganger hender det at jeg prater med meg selv inni hodet, på engelsk, aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kjenner meg igjen der Dernel, bare etter jeg begynte å se på Scrubs. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har også blitt litt mer som JD, jeg dagdrømmer stadig vekk, i tillegg har jeg begynt å like Journey og Toto. Godt det ikke bare er meg da, hehe. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Bra de fortsetter med fine damer da^^ De må seriøst gi Nicky Whelan en større rolle Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Toto. Så akkurat den episoden på tysk en gang jeg var på ferie i Sveits. Måtte overdubbe selv med engelsk på grunn av den tyske dubbingen. Kom meg urovekkende langt før jeg måtte gi meg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg sa liksom så voldsomt farvel i My Finale, jeg grein jo! Jeg også, var den eneste gangen jeg noensinne har grått på grunn av noe fiktivt. Gå den nye sesongen i møte med et åpent sinn. Du bestemmer fort om du ikke vil se mer. Ah, så godt å høre at andre menn enn meg har felt en tåre for Scrubs! Er også den eneste gangen jeg har grått over en TV-serie. Egentlig, så har jeg faktisk blitt mer å mer feminin, type JD. Kanskje ikke så ekstrem, men er mer åpen til folk og følelser. Det er egentlig godt. Synes faktisk Scrubs har mange sterke epier. Slutten på første epien med Michael J. Fox(Dr. Casey), den der Cox gir rabies-organer til pasienter, selvsagt "finalen" i ses7, osvosv.. Klarer ikke å bli lei av serien heller. Holder på å se igjennom alle sesongene igjen nå, for ørtende gang. Fantastisk god serie Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg ser minst èn episode hver kveld når jeg legger meg. Noen ganger kan jeg ikke se bare èn Synd at sesong 7 bare har 11 episoder.. Endret 5. januar 2010 av chairgame Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg ser minst èn episode hver kveld når jeg legger meg. Noen ganger kan jeg ikke se bare èn Synd at sesong 7 bare har 11 episoder.. Det var vel under sesong 7 at alle manusforfatterene i USA streiket? Rota til hele sesongen Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jepp. Lurer på om de hadde materiale eller ideer til flere episoder. Det var èn episode som ikke kom på lufta tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg må innrømme at denne sesongen og gamle scrubs ikke er den samme overhodet. Likevel så sitter jeg og tar meg selv i å håpe at de aldri må slutte å lage den. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Føler litt det samme som L4r5, hvertfall så lenge det er Bill Lawrence som er sjef... Var forresten dobbel episode på mandag, syntes ikke det er like gøy uten JD, men tror det kan bli bra når Cox og Turk henger mer sammen=) Endret 7. januar 2010 av Deila Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hva med Turk og Joe (Denise) som workbuddies? Tror kanskje det er noe bra der òg. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Trur det kan bli fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå