Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da dropper jeg det, og koser meg med min 5. sesong 4 :p

Anbefaler at du gir den nye sesongen et forsøk. De fleste fra den gamle besetningen er med i starten, så du blir vant til forandringene uten at det blir for mye. Jeg angrer i hvert fall ikke. Er bare glad for at Scrubs er tilbake i en eller annen form.

Lenke til kommentar
Jeg sa liksom så voldsomt farvel i My Finale, jeg grein jo!

Jeg også, var den eneste gangen jeg noensinne har grått på grunn av noe fiktivt. Gå den nye sesongen i møte med et åpent sinn. Du bestemmer fort om du ikke vil se mer.

Ah, så godt å høre at andre menn enn meg har felt en tåre for Scrubs! Er også den eneste gangen jeg har grått over en TV-serie. :wee:

Egentlig, så har jeg faktisk blitt mer å mer feminin, type JD. Kanskje ikke så ekstrem, men er mer åpen til folk og følelser. Det er egentlig godt. :)

Lenke til kommentar
Jeg sa liksom så voldsomt farvel i My Finale, jeg grein jo!

Jeg også, var den eneste gangen jeg noensinne har grått på grunn av noe fiktivt. Gå den nye sesongen i møte med et åpent sinn. Du bestemmer fort om du ikke vil se mer.

Ah, så godt å høre at andre menn enn meg har felt en tåre for Scrubs! Er også den eneste gangen jeg har grått over en TV-serie. :wee:

Egentlig, så har jeg faktisk blitt mer å mer feminin, type JD. Kanskje ikke så ekstrem, men er mer åpen til folk og følelser. Det er egentlig godt. :)

Synes faktisk Scrubs har mange sterke epier. Slutten på første epien med Michael J. Fox(Dr. Casey), den der Cox gir rabies-organer til pasienter, selvsagt "finalen" i ses7, osvosv.. :)

Klarer ikke å bli lei av serien heller. Holder på å se igjennom alle sesongene igjen nå, for ørtende gang. Fantastisk god serie :love:

Lenke til kommentar

Føler litt det samme som L4r5, hvertfall så lenge det er Bill Lawrence som er sjef...

Var forresten dobbel episode på mandag, syntes ikke det er like gøy uten JD, men tror det kan bli bra når Cox og Turk henger mer sammen=)

Endret av Deila
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...