Alompi Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Back in "Mine Innlegg" Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nye scrubs er helt elendig, JD har sine øyeblikk, men han kommer jo til å dra snart, tror det hadde vært mye bedre om de ikke hadde byttet ut nesten alle skuespillerne, men hvertfall beholdt feks Ted, fordi det er mange små figurer i denne serien som er viktige og morsomme, Ted, Janitor og Jordan er enkelte som faller innenfor denne kategorien som jeg tror de har byttet ut nå. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 De er nok ikke byttet ut fordi produsentene ikke ville ha de mer, er nok bare at de føler seg ferdi med Scrubs. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ganske åpenbart hvem som er i familie med han som spiller i Cole, uten å ha sjekket det er det garantert han fra Pinapple Express/Spiderman/Freaks & Geeks. Jim Franco? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Han er lillebroren ja Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Han er lillebroren ja Var det første jeg tenkte også (Kult at jeg faktisk hadde rett) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Faen, hva heter hun Australske baben? Altså, skuespilleren ^^ Lenke til kommentar
Lokila Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Faen, hva heter hun Australske baben? Altså, skuespilleren ^^ Nicky Whelan.. Passe digg... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Faen, hva heter hun Australske baben? Altså, skuespilleren ^^ Nicky Whelan (Står både 1 side bak og 2 sider bak.) Slått på målstreken. :> Endret 15. desember 2009 av Andeby Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 http://jetsociety.files.wordpress.com/2007...icky-whelan.jpg Oh, det er hun! Henne har jeg jo sett før. Dette blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Haha, Nikky WLAN. Jaja, nerd. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Hva syns dere om de to sikkerhetsvaktene? Tror de kanskje er en slags erstatter for Janitor, slik de de popper opp random i episodene. Likte at de har navn på de forskjellige tazerene sine Endret 15. desember 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hva syns dere om de to sikkerhetsvaktene? Tror de kanskje er en slags erstatter for Janitor, slik de de popper opp random i episodene. Likte at de har navn på de forskjellige tazerene sine De er til tider morsomme, men de kan selvfølgelig ikke måle seg med The Janitor. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 De er vel ikke mot JD på samme måte som Janitor, så det kan vel aldri bli en god erstatning. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vaktene syns jeg ikke var morsomme i det hele tatt, bare ekstremt merkelige. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Episode 4 var bra. De nye folkene kommer stadig mer sammen og jeg tror faktisk det kan vise seg å funke etter hvert. Innså også hvor mye jeg faktisk kommer til å savne Ted nå JD fortsetter å være over grensen til hvor femi det går an å være før går fra å være morsomt til å bli irriterende. Vet at noen kommer til å reagere på at jeg mener det, men det blir uten tvil lettere å gi slipp på JD når man stort sett bare gremmes hver gang han er på skjermen. Det er også merkelig at JD, Carla og Elliot (forsåvidt... skulle ønske hun var med mer i disse nye), som er såpass sentrale, ikke blir savnet her i gården, mens Janitor og Ted virkelig har brakt serien ned med sitt fravær. Jeg blir bare mer og mer overbevist om at dette kan bli en kjempegod serie jo mer jeg fortsetter å se. Ser allerede frem til neste onsdag. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Bra episode i dag, men tviler mer og mer på at serien kan holde samme nivå uten JD. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Noe jeg har gaatt glipp av? Skulle ikke JD til et annet sykehus, siden han fikk en ny jobb der? Og i S9E01 er han jo tilbake paa Sacred Hart, som teacher..? Noe jeg ikke har faatt med meg...? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Han forlater Scrubs nå, han er bare med de første 5 episodene i en overgangsfase. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ok, da saa. Foelte bare at det ble en litt rotete overgang fra sesong 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå