Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor leste du det? Tok en titt innom imdb nå, men fant ingenting. eneste nytt han driver med er "open hearts", som da også er lagt til side akkurat nå.

hadde vært fint om folk kunne poste kilder også.

8504441[/snapback]

Så dette for noen dager siden.. men nå står det at Zach Braff ikke er med i planene lengre :( Men Bill Lawrence film blir det

http://www.imdb.com/title/tt0275354/

Lenke til kommentar

"It's official: Zach Braff has turned down the role of Fletch to work on his own film project and to devote his time to Scrubs."

"But Lawrence and Braff won't be apart for long — in August they'll begin work on Scrubs' seventh (and final) season."

Dette blir bare mer og mer sikkert... Vi har enda mange Scrubsepisoder å se fram til :thumbup:

Så lenge Zach bruker tiden han kunne brukt på "Fletch" på Scrubs istedet, er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
"It's official: Zach Braff has turned down the role of Fletch to work on his own film project and to devote his time to Scrubs."

"But Lawrence and Braff won't be apart for long — in August they'll begin work on Scrubs' seventh (and final) season."

Dette blir bare mer og mer sikkert... Vi har enda mange Scrubsepisoder å se fram til :thumbup:

Så lenge Zach bruker tiden han kunne brukt på "Fletch" på Scrubs istedet, er jeg fornøyd.

8505860[/snapback]

Enig. Serien har tapt seg en del siden sesong 4, men den er fortsatt meget morsom. Bra at det kommer enda en sesong.

Lenke til kommentar

Er ikke helt enig at serien har tapt seg siden sesong 4... Personlig så syns jeg at sesong 5 er om ikke den beste sesongen.. så en av dei beste sesongene i scrubs. Sesong 6 har ikke akkurat tapt seg.. men vi ser en litt ulik humor enn den kjente og geniale frå sesongene før. Ei løysing på det er at dei går tom for idèer. Denne serien fortjener en bra siste sesong

Lenke til kommentar

Det er egentleg greit, ein serie har sjeldan sitt klimaks i dei siste sesongane. Då er det betre å gje seg mens leiken er god, eg synest sesong 4 og 5 var knallbra, føler meg trygg på at 6 og 7 ikkje vil skuffe meg.

Lenke til kommentar
Enig. Serien har tapt seg en del siden sesong 4, men den er fortsatt meget morsom. Bra at det kommer enda en sesong.

8509773[/snapback]

Syns også at sesong 5 er en av de beste sesongene... J.D spiller rollen sin perkeft, og humoren er fantastisk...

Syns forresten Dr. cox har tapt seg skikkelig. Jeg er lei av "rants'ene" hans, og han er ikke lenger den store slemme sjefen lengre... J.D blir nesten bare bedre og bedre for hver sesong, og Janitor holder seg bra :thumbup:

Lenke til kommentar

You said it brother! :D Sa jo at vi hadde masse å glede oss til, og nå ser vi fruktene. Var også litt kult med om andres dagdrømmer enn bare JD. Jordans prestasjon var jo bare genialt i første scenen, lurer på hva jeg hadde gjort hvis venninna mi hadde gjort det samme :p

Lenke til kommentar

Med denne episoden viser serien at den fortsatt har mye bra på lager, og at sesong 7 ikke vil bli en veldig nedtur... J.D greier virkelig aldri å bestemme seg om han vil ha Elliot eller ikke. Hva er det nå? 4. gang han vil ha henne igjen eller noe? :p

Beste episoden på lenge, Scrubs er tilbake igjen :thumbup:

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nå tar det seg virkelig opp. Nedturen etter at Laverne døde (trist... :() er nå over og det tar seg opp. Jeg har alltid hatt troen på at JD og Elliot skulle komme sammen til slutt, så nå får vi se hva som skjer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...