Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tjah, jeg syntes den ble for mye komishow aktig... Liker ikke den typen show der publikum ler hele tiden...

Litt einig, men serien blir ikkje dårlegare for det, den blir heller litt betre, men det kan av og til bli litt irriterande med latteren av og til. Spesielt viss det faktisk ikkje er noko morosamt, men publikum likevel ler høgt og tydeleg. Alt i alt likar eg godt seriar med bakgrunnslatter, men dei må jo vere morosame.

Lenke til kommentar

Dere må se dere "Arrested Development". Et annet program folk burde ta en titt på er "Human Giant", et slags sketsje-show. Masse hilarious og random, faktisk litt i stil med scrubs.

Litt Human Giant:

Osama Bin Diesel: http://www.youtube.com/watch?v=D27WtFZ-aaI

Paul's Time Machine:

Rollerblading: http://www.youtube.com/watch?v=c9q30Ce2vwE...feature=related

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar

ABC har fornyet Scrubs for den 9`ende sesongen

It’s official -- ABC on Friday renewed veteran comedy “Scrubs” for a ninth season.

The move comes on the heels of producing studio ABC Studios locking in most of the main cast members who had no deals beyond the current eighth season, the show’s first on ABC after a seven-year run on NBC.

Star Zach Braff is set to come back for six episodes to transition the show to its new set-up.

It us understood that Sarah Chalke has been approached with a similar deal, but it's not clear if she will be rejoining the series. (Chalke has a recurring role on another comedy, CBS' "How I Met Your Mother.")

Donald Faison, John C. McGinley and Neil Flynn have all closed deals to continue as regulars in second position to their pilots. Faison and Flynn co-star in hot ABC pilots, "The Law," which is already unofficially staffing, and "The Middle," respectively. McGinley is on CBS' drama pilot "Back."

Meanwhile, Judy Reyes has not been approached for a deal but may appear as a guest star. On Friday night, it wasn’t clear if "Scrubs" would continue as a single-camera comedy or would switch to a multi-camera format or a hybrid single/multi set-up.

ABC and creator Bill Lawrence had said they envision the show continuing with a mix of original cast members and some of the interns introduced this past season.

Source: Hollywood Reporter

ABC har samtidig fornyet “Better Off Ted” og "Castle".

Lenke til kommentar

både HURRA og crap som edge sier.

Hvorfor HURRA:

- Min favoritt serie overlever litt lengre

- Nå har jeg noe å glede meg til høsten

Hvorfor crap:

- De drar serien bare enda lengre, og det er ikke bra

- Zach Braff ala JD skal bare være med i 6 episoder :( , men bedre det enn ingenting

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei! Why? Utan Braff, McGinley, Flynn, Faison og Chalke blir Scrubs berre teit.

Btw, Joey har vel ikkje vore så gale? Har ikkje sett mykje på det, og det er sjølvsagt ikkje det same som Friends, men har no ikkje synst det har vore så gale igrunn.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...