Vargan Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvis noen trenger en bra komiserie å følge med på se på 'How I met your mother". True story. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Tjah, jeg syntes den ble for mye komishow aktig... Liker ikke den typen show der publikum ler hele tiden... Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 ^helt enig. En av grunnene til at Scrubs er så populært hos meg. Samme gjelder House og The Office Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg har vel egentlig ikke noe imot show med "publikum". Det er bare noe man blir vant til og lærer seg å ignorere. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det eneste du må lære deg å ignorere med How I Met Your Mother er den falske latteren. For jeg tror ikke de spiller inn med publikum at all... Utenom det er det legend... wait for it... dary! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Aa ikke se verdens desidert morsomte serie pga litt fake latter er jo bare dumt Barney er jo legendary oO Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tjah, jeg syntes den ble for mye komishow aktig... Liker ikke den typen show der publikum ler hele tiden... Litt einig, men serien blir ikkje dårlegare for det, den blir heller litt betre, men det kan av og til bli litt irriterande med latteren av og til. Spesielt viss det faktisk ikkje er noko morosamt, men publikum likevel ler høgt og tydeleg. Alt i alt likar eg godt seriar med bakgrunnslatter, men dei må jo vere morosame. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Dere må se dere "Arrested Development". Et annet program folk burde ta en titt på er "Human Giant", et slags sketsje-show. Masse hilarious og random, faktisk litt i stil med scrubs. Litt Human Giant: Osama Bin Diesel: http://www.youtube.com/watch?v=D27WtFZ-aaI Paul's Time Machine: Rollerblading: http://www.youtube.com/watch?v=c9q30Ce2vwE...feature=related Endret 12. mai 2009 av nirvana1 Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Arrested Development er den beste komiserien som er laget. Og ja, den er bedre enn Scrubs. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Støtter karen over meg her! Gob og karen med briller, så lenge siden at eg har glemt ka han heter(!). Skuespillet i AD går Scrubs sitt en høy gang. "They blew me..." "... away" Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hums 2 av skriverne for scrubs skal ihvertfall begynne på Community, en annen NBC serie. http://www.tvsquad.com/2009/05/13/scrubs-d...nbcs-community/ Lovende, kanskje? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 virker lovende ja! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 ABC har fornyet Scrubs for den 9`ende sesongen It’s official -- ABC on Friday renewed veteran comedy “Scrubs” for a ninth season. The move comes on the heels of producing studio ABC Studios locking in most of the main cast members who had no deals beyond the current eighth season, the show’s first on ABC after a seven-year run on NBC. Star Zach Braff is set to come back for six episodes to transition the show to its new set-up. It us understood that Sarah Chalke has been approached with a similar deal, but it's not clear if she will be rejoining the series. (Chalke has a recurring role on another comedy, CBS' "How I Met Your Mother.") Donald Faison, John C. McGinley and Neil Flynn have all closed deals to continue as regulars in second position to their pilots. Faison and Flynn co-star in hot ABC pilots, "The Law," which is already unofficially staffing, and "The Middle," respectively. McGinley is on CBS' drama pilot "Back." Meanwhile, Judy Reyes has not been approached for a deal but may appear as a guest star. On Friday night, it wasn’t clear if "Scrubs" would continue as a single-camera comedy or would switch to a multi-camera format or a hybrid single/multi set-up. ABC and creator Bill Lawrence had said they envision the show continuing with a mix of original cast members and some of the interns introduced this past season. Source: Hollywood Reporter ABC har samtidig fornyet “Better Off Ted” og "Castle". Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Crapcrapcrapcrapcrapcrapcrapcrapcrap. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 både HURRA og crap som edge sier. Hvorfor HURRA: - Min favoritt serie overlever litt lengre - Nå har jeg noe å glede meg til høsten Hvorfor crap: - De drar serien bare enda lengre, og det er ikke bra - Zach Braff ala JD skal bare være med i 6 episoder , men bedre det enn ingenting Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tror dette bare kan gå dårlig. Har ikke noe stor tro på 9. sesongen, men la oss håpe på en overaskelse. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 håper det ikke blir værre enn Joey etter Friends.. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Nei, nei, nei! Why? Utan Braff, McGinley, Flynn, Faison og Chalke blir Scrubs berre teit. Btw, Joey har vel ikkje vore så gale? Har ikkje sett mykje på det, og det er sjølvsagt ikkje det same som Friends, men har no ikkje synst det har vore så gale igrunn. Endret 16. mai 2009 av Zapticon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå