Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så avslutningen nå. Må si dette var rørende greier! Det er rett og slett utrolig trist at vi ikke vil få mer Scrubs, men samtidig er jeg ekstremt glad for at serien fikk en såpass bra avslutning. Jeg fryktet egentlig det verste da sesong 7 såvidt hadde seere og jeg personlig følte at serien hadde mista piffen. Men sesong 8 har vært herlig, og troner nå som en av de absolutt beste sesongene. Latter var mer prioritert i denne sesongen, og selv om Scrubsdrama kan være glimrende det, så er humoren grunnen til at jeg elsker programmet.

 

Var ekstra spesielt å høre Dr. Cox forsvare JD på den måten han gjorde. Briljant skrevet.

 

(Er klar over at det kanskje kommer mer Scrubs, men Scrubs uten Zach Braff er ikke noe jeg (nå) har lyst å se på)

Lenke til kommentar

Morsomt å set at Izzy og Sam forlovet seg, akkurat som J.D og Turk ønsket. J.D besvimte stadig :lol:

 

 

Joda, men var det bare meg som stusset på at når ungene til JD og Turk var tenåringer, så var fortsatt barna til Dr. Cox 3-6 år? :)

 

 

Tenkte på det eg óg! Snodig. (gidda ikkje svara i spoiler)

Lenke til kommentar
(Er klar over at det kanskje kommer mer Scrubs, men Scrubs uten Zach Braff er ikke noe jeg (nå) har lyst å se på)

 

It looks like we might get to do another season of SCRUBS, but next week still marks the end as we know it. I say this because when the news broke that SCRUBS might be back I read a lot of nice things, but also was treated to a lot of "It'll suck!", "Oh, no!", "Let it die!", "You'll ruin it's legacy!", type stuff. I even went on Joel Keller's TV SQUAD blog and went after him a bit (all in fun, I like Joel). See, here are my issues/problems with those responses:

 

How does anyone know it'll suck? Look, I love television and am very aware of shows that have gone on too long. In many ways, I felt SCRUBS was ready to end last year but the writer's strike and NBC screwed that up. I've always said that if the show moves forward, it would have to be new - like Frasier was to Cheers (which, by the way, I still would've watched if it was called "AFTERCHEERS", or "Cheers; the pompous guy from the bar"). I would never just pick up next year with different characters/actors and move forward as if nothing happened. Nor, as many have suggested, would next year be a show called "The Interns", in which all the new characters we introduced are the stars (though I really liked Eliza Coupe a lot).

 

The legacy issue: who gives a crap. Legacy-schmegacy, it's a tv show and nothing can happen that will make me not proud of it.

 

I guess what really bugs me the most is the pre-judgement I've been hearing/reading. Look, I never have issue with people saying my show sucks, as in, "I watched it, and it sucked so much it made me angry and sad at the same time." No one has seen next year yet, or even knows what it's about or who is in it. Guess what - it may end up sucking. I've made some sucky episodes before, hell, I've made some sucky pilots, but I'll say this (as I did on Joel's blog): If I had to bet on my production team (and me) or a different group of writer/actors doing a brand new show - I'm betting on us. Because I'm cocky, and also because we aren't betting actual money - this is just a hypothetical.

 

The things I promise: If SCRUBS comes back it will not be the same show, thus cheapening the finale. It will not be a lame imitation of the original. We will work our butts off (Yes, I will work on it, too - I'm too much of a control freak to totally let it go) to make it new and interesting and surprising and different and redundant synonym. Don't get me wrong, it may still suck. But if it does, it will not be a fizzle-suck. It will suck in a truly grand, disasterous way. Just give it a chance, AND THEN be outraged and hate it.

Lenke til kommentar
Under bloopers-visningen, sa Bill Lawrence "That's a season wrap...", eller "series wrap for Zach Braff"?

 

Han sier "Heeyy that's a season wrap for Zach Braff", med dette ble vel filmet for en god del måneder siden og det er sikkert mer en vanesak enn en stadfesting ang. ZBs evt. fortsettelse i/av scrubs.

Lenke til kommentar
It looks like we might get to do another season of SCRUBS, but next week still marks the end as we know it. I say this because when the news broke that SCRUBS might be back I read a lot of nice things, but also was treated to a lot of "It'll suck!", "Oh, no!", "Let it die!", "You'll ruin it's legacy!", type stuff. I even went on Joel Keller's TV SQUAD blog and went after him a bit (all in fun, I like Joel). See, here are my issues/problems with those responses:

 

Jeg har ikke sagt at Scrubs absolutt vil bli dårlig fremover, men jeg personlig tror ikke jeg orker å se på denne serien uten JD, som kanskje er min favoritt sitcomkarakter gjennom tidene. For å være ærlig føler jeg nesten at jeg har mistet en av mine venner når han forsvinner fra serien.

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat anbefale "Better off Ted" hvis du er Scrubs-fan selv. Da går heller hvertfall Party Down og Eastbound And Down i forveien, og de seriene har grov humor liksom. Ville egentlig godt for Chuck selv hvis du liker Scrubs godt.

 

Må forresten si jeg likte låtvalget til avsluttningen av episoden(og serien). Den funket godt både når det kom til "flashforwards" og som avsluttning. Fikk litt Garden State-feeling på slutten av den sangen. Skulle forresten sluttsekvensene være drømmer, eller det som virkelig skjer?

 

(Peter Garbriel - The Book of Love forresten)

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...