Myst Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe det der var jo litt i det meste laget, fyren er ikke død heller Vi kommer til å se mye mer av dem i andre serier og filmer. Kan anbefale The Ex med Zach, og John (Dr. Cox) har en birolle i Wild Hogs. For de som vil se mer av Phill Lewis (Hooch), må dere nok tåle å se litt på Disney Channel, da han har en hovedrolle i en av seriene der. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 The Ex er middelmådig, og Wild Hogs er tragisk. Hvordan skal det være en trøst? Og hvordan er det "for mye" og si at han kommer til å savne Zach Braff? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg skal aldri se en annen serie eller en film der folk fra scrubs har hovedrolle, det ødelegger bare. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 "You smell like a fatherfigure!" Fantastisk episode! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) The Ex er middelmådig, og Wild Hogs er tragisk. Hvordan skal det være en trøst? Og hvordan er det "for mye" og si at han kommer til å savne Zach Braff? Det er nå din mening. Jeg ville informere folk om at det er andre måter å se skuespillerne på. Fordi det lød som om Zach var død. Å være i sorg fordi favorittserien er slutt en ting, men å snakke om en person som fortsatt lever blir noe annet. Hvis han hadde skrevet J.D. istedenfor, da hadde det funket bedre. Endret 7. mai 2009 av Myst Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 For de som vil se mer av Zach kan jeg anbefale filmen Garden State hvor Zach både spiller hovedrolle, regiserer og har skrevet manus! Veldig bra film Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Dette... dette er bare.. SÅ UTROLIG TRIST!! Jeg kan ikke tro at serien er over! Jeg har mange gode minner fra serien, og er ikke i det minste tvil om at dette er den klart beste serien mine øyne noengang har skuet. Skuespillerne er perfekte for serien, balansen mellom drama og komedie har for det meste vært perfekt og ikke minst har humoren vært den mest perfekte av det perfekteste Jeg velger å tro at Janitor heter Glen Matthews, siden folka bak serien har sagt at dagen janitor sier sitt navn skal serien møte sin ende, noe som passer for bra med denne episoden til at jeg kan tro noe annet. En fantastisk slutt på en fantastisk epoke. Takk for alt Scrubs! :!: Lenke til kommentar
tobn Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 artig å se hvor mye følelser denne serien har satt i sving Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Flere som la merke til at Jimmy the overly touchy orderly sto og masserte skjegget til Dr. Beardfacè da alle stod i rekke? Lo godt av det Veldig trist at det er slutt, men kommer nok til å se alt om og om igjen! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) oops dobbel Endret 7. mai 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Trist at Scrubs er over, men jeg kommer ikke til å slutte å se på det. Siste episoden var en god avslutning, og jeg håper ikke de fortsetter serien, om de absolutt må prøve å melke mer penger ut av det, lag en spinoff, og ikke ødelegg Scrubs sitt gode rykte. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fantastisk slutt når vi får se fram i tid! Gråt ikke, hadde besøk. Kommer nok til å felle en tåre neste gang. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Morsomt å set at Izzy og Sam forlovet seg, akkurat som J.D og Turk ønsket. J.D besvimte stadig Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kommer til å savne denne serien noen helt utrolig mye. Har sikkert sett sesong 1-7 minst 5 ganger nå Veldig trist at det er over... Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 En virkelig verdig avslutning til den best TV serien noensinne! Har vel aldri vært så nær å gråte før, ei heller ledd så mye som da JD besvimte. Føler òg at det blir litt rart å fortsette en serie etter en slik episode, og jeg håper for guds skyld at Scrubs konseptet er ferdig melket. MEN all honnør til Bill Lawrence, Zach Braff og resten av gjengen for den beste TV serien jeg noen gang har kommet og vil komme over. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) For en fantastisk avslutning på en fantastisk serie! Lykke til videre, Zach Braff & co (Me cried a bit) Endret 8. mai 2009 av Alompi Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Under bloopers-visningen, sa Bill Lawrence "That's a season wrap...", eller "series wrap for Zach Braff"? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Morsomt å set at Izzy og Sam forlovet seg, akkurat som J.D og Turk ønsket. J.D besvimte stadig Joda, men var det bare meg som stusset på at når ungene til JD og Turk var tenåringer, så var fortsatt barna til Dr. Cox 3-6 år? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Morsomt å set at Izzy og Sam forlovet seg, akkurat som J.D og Turk ønsket. J.D besvimte stadig Joda, men var det bare meg som stusset på at når ungene til JD og Turk var tenåringer, så var fortsatt barna til Dr. Cox 3-6 år? Hele dagdrømmen hoppet vel frem og tilbake mellom en del år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå