Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Hehe det der var jo litt i det meste laget, fyren er ikke død heller :p Vi kommer til å se mye mer av dem i andre serier og filmer. Kan anbefale The Ex med Zach, og John (Dr. Cox) har en birolle i Wild Hogs. For de som vil se mer av Phill Lewis (Hooch), må dere nok tåle å se litt på Disney Channel, da han har en hovedrolle i en av seriene der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Ex er middelmådig, og Wild Hogs er tragisk. Hvordan skal det være en trøst?

Og hvordan er det "for mye" og si at han kommer til å savne Zach Braff?

Det er nå din mening. Jeg ville informere folk om at det er andre måter å se skuespillerne på.

Fordi det lød som om Zach var død. Å være i sorg fordi favorittserien er slutt en ting, men å snakke om en person som fortsatt lever blir noe annet. Hvis han hadde skrevet J.D. istedenfor, da hadde det funket bedre.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Dette... dette er bare.. SÅ UTROLIG TRIST!!

Jeg kan ikke tro at serien er over! Jeg har mange gode minner fra serien, og er ikke i det minste tvil om at dette er den klart beste serien mine øyne noengang har skuet. Skuespillerne er perfekte for serien, balansen mellom drama og komedie har for det meste vært perfekt og ikke minst har humoren vært den mest perfekte av det perfekteste :)

Jeg velger å tro at Janitor heter Glen Matthews, siden folka bak serien har sagt at dagen janitor sier sitt navn skal serien møte sin ende, noe som passer for bra med denne episoden til at jeg kan tro noe annet. En fantastisk slutt på en fantastisk epoke.

Takk for alt Scrubs! :!:

Lenke til kommentar

Trist at Scrubs er over, men jeg kommer ikke til å slutte å se på det.

Siste episoden var en god avslutning, og jeg håper ikke de fortsetter serien, om de absolutt må prøve å melke mer penger ut av det, lag en spinoff, og ikke ødelegg Scrubs sitt gode rykte.

Lenke til kommentar

En virkelig verdig avslutning til den best TV serien noensinne! Har vel aldri vært så nær å gråte før, ei heller ledd så mye som da JD besvimte. Føler òg at det blir litt rart å fortsette en serie etter en slik episode, og jeg håper for guds skyld at Scrubs konseptet er ferdig melket.

MEN all honnør til Bill Lawrence, Zach Braff og resten av gjengen for den beste TV serien jeg noen gang har kommet og vil komme over.

:)

Lenke til kommentar

Morsomt å set at Izzy og Sam forlovet seg, akkurat som J.D og Turk ønsket. J.D besvimte stadig :lol:

Joda, men var det bare meg som stusset på at når ungene til JD og Turk var tenåringer, så var fortsatt barna til Dr. Cox 3-6 år? :)

Lenke til kommentar

Morsomt å set at Izzy og Sam forlovet seg, akkurat som J.D og Turk ønsket. J.D besvimte stadig :lol:

Joda, men var det bare meg som stusset på at når ungene til JD og Turk var tenåringer, så var fortsatt barna til Dr. Cox 3-6 år? :)

Hele dagdrømmen hoppet vel frem og tilbake mellom en del år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...