Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En verdig avsluttning vil jeg si, noe cheasy selvsagt, men alt i alt en bra avrunning på en av de bedre seriene som har kommet ut av dette landet. Episoden kombinerer komedie og drama på en fin måte, men det heller naturlig nok mest mot drama.

 

Jeg synes spesielt det de gjorde med Huntington story-linene var bra.

 

Dere har definitivt noe å glede dere til.

 

"Teaser"-tekst til bildet: Just take it!

post-165220-1241658531_thumb.png

Endret av firsom
Lenke til kommentar

En flott avslutning absolutt. Likte hvordan JD lurte Perry til å si hva han synes om han. Og spesielt slutten var utrolig bra. Morsomt å se igjen så mange kjente fjes. Bildene de viste fra settet var veldig fine, så ut som de har hatt noe fete år med Scrubs.

 

...trist at det er over

Lenke til kommentar

De sier Season finale rett og slett fordi de ikke har bestemt seg enda på om Scrubs skal forsette.

 

Lawrence blir jo opptatt med en annen serie neste år, samt at skuespillerne bak Turk, JD, Janitor og sånt bare vil være tilgjengelig som gjesteskuespillere. Hun som spiller Carla vil slutte helt nå.

Lenke til kommentar

Det var bare så.....vakkert :cry: En veldig verdig avslutning. Fatter ikke helt at det er over. 8 år. Husker som om det var i går at jeg begynte å se på helt nye sesong 4 episoder. Livet suser forbi.

 

We will miss you, gang.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Flott avslutning, litt cheesy sjølvsagt, som firsom nemnte, men det er vanskeleg å kome unna i den aller siste episoden i ein serie.

 

JD og Janitor:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Lo godt då Janitor røpte namnet sitt :p. Glen Matthews liksom, whaaat? Godt det berre var tull, eller, det veit me jo ikkje, men den "Tony-vrien" som kom i slutten av scenen likte eg.
Endret av Zapticon
Lenke til kommentar

Utruleg kult med The Worthless Peons i slutten der også, trur ikkje eg har høyrt den versjonen av kjenningsmelodien før.

 

Putter denne også i spoiler i tilfelle:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Likte den boka JD gav Perry :p. Var jo berre genialt! :) Hugsa det sitatet han sa fyrst så alt for godt: "The only way you could be less productive right now, is if you were in fact the wall on wich you are leaning against" :p
Lenke til kommentar

I følge Wiki er det disse sangene som ble brukt i episoden:

 

"Snow (Hey Oh)" by The Red Hot Chili Peppers

 

"Book of Love" by The Magnetic Fields as performed by Peter Gabriel

 

"Superman" by Lazlo Bane (acoustic instrumental)

 

"Superman" by Lazlo Bane as performed by The Blanks

 

Så vidt jeg ser er de listet opp kronologisk, så den sangen du ønsker blir riktignok Snow.

 

 

Forøvrig hadde det vært artig med poll i første posten om hva folk syns om avslutningen og deres tanker om framtida (fortsette med spin-off eller avslutte her e.l.).

Lenke til kommentar

Klarer bare ikke slutte å tenke på at det er over. Helt klart den beste TV-serien som noen gang har vært laget spør du meg.

 

Ufattelig trist at det er ferdig, men det sluttet ihvertfall på en bra måte.

 

Håper ikke det fortsetter uten hovedskuespillerne, det blir for dumt. Da må det heller hete noe annet, selv om det kan bygge videre på serien. Det kommer uansett ikke til å bli bedre en dette.

 

:(

Lenke til kommentar

"You smell like regret!"

 

Helt grei serieavslutning for meg dette. Nødvendigvis ikke avslutning for selve serien, evt. er det begynnelsen på en latterlig spin-off, men jeg hopper ihvertfall av med episode 18, sesong 8. Satt lenge og ventet på tingene som endelig skulle gi meg følelsen av at det var over, noe sluttsekvensen klarte å få til vha. litt mer seriøs dagdrømming fra hovedpersonen selv, J.D.

 

Tiden er vel moden for å sjekke ut skuespillertalentene utover Scrubs-universet, og da spesielt Zach Braff som jeg føler var den beste aktøren blant dem. Resten av gjengen tror jeg hadde toppen av sine karrierer i Scrubs, kanskje med unntak av Judy Reyes (Carla). Har alltid følt at denne type serie ikke var helt i hennes gate, med enkelte unntak, så klart.

Endret av excel
Lenke til kommentar

 

Slutten med "kinoen" på lerrete, hvor JD ser for seg hvordan framtiden blir i konikvalitet var ganske så episk. Likte også forvel-walken med mange av gjesteskuespillerne opp gjennom. Vi fikk jo også sett Bill Lawrence som janitor helt i slutten.

 

 

Hooch IS crazy :laugh:

post-165220-1241707684_thumb.png

Endret av firsom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...