Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Stemmer det, jeg har prøvd å legge ut dem her hver gang de har kommet, men har nok sløvet de siste gangene. :p Åh vel, de er vel ferdige nå tenker jeg meg. Hvis dere har lyst til å se dem, ligger de på YouTube.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten Braff kan Scrubs verta kjedeleg. Håpar dei har vet til å avslutte serien no, eventuelt fortsette med ein ny serie men med nokre av dei same karakterane (noko liknande Joey etter Friends).

Men er det nokon som veit kor mange episodar det er igjen no? Er vel episode 17 som blir neste no? Blir spanande å sjå korleis det endar, men må seie at Scrubs har tapt seg ein del i det siste. Dei to forrige episodane var bra, men episoden før det var ikkje noko til greier etter mi meining. Verken JD, Cox eller Janitor var der.

Lenke til kommentar
Ifølge MyEpisodes går det en Scrubs episode i dag (mandag) og en i morgen.

Wiki sier 5. og 6. mai. Samme sier TV.com. Blir jo 6. og 7. mai her i Norge, ettersom USA ligger bak oss i tid.

Nest siste episode blir en vanlig, og siste en episode med dobbel lengde.

Etter hva jeg har lest, kommer siste episoden til å bli et fyrverkeri av en episode!

Forventningene mine er i hvert fall skyhøye. :)

Lenke til kommentar
Ifølge MyEpisodes går det en Scrubs episode i dag (mandag) og en i morgen.

Wiki sier 5. og 6. mai. Samme sier TV.com. Blir jo 6. og 7. mai her i Norge, ettersom USA ligger bak oss i tid.

Etter hva jeg har lest, kommer siste episoden til å bli et fyrverkeri av en episode!

Herregud, de gjør det ikke lett for amerikanerne å følge med! Virker som Scrubs' sendetid blir flyttet frem og tilbake på måfå. Liker ikke å se favorittkomiserien min behandlet så dårlig :cry:

Lenke til kommentar

Beklager, det var jeg som så feil når jeg sjekket MyEpisodes. 5. og 6. mai er riktig!

Lenke til kommentar

Vanligvis tilgjengelig for oss på Torsdager, i dette tilfelle Onsdag og Torsdag. Kommer til å bli kjedelige Torsdager nå uten Scrubs :cry: Men har fremdeles Lost på samme dag. Og Better Off Ted på Onsdager.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Altså, på IMDB står det Original Air Date—29 April 2009 på episode 17.

I mine øyne skulle dette da bety at episode 17 var sluppet allerede, noe jeg egentlig tviler på, da nye scrubs-episoder pleier å komme ganske langt oppe på ratingene på torrentsider. Hvis man lurer på om en episode har kommet ut, så er det egentlig bedre å sjekke TBP istedenfor IMDB om episoden har kommet ut, siden IMDB åpenbart ikke var helt oppdatert her... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...