Myst Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Stemmer det, jeg har prøvd å legge ut dem her hver gang de har kommet, men har nok sløvet de siste gangene. Åh vel, de er vel ferdige nå tenker jeg meg. Hvis dere har lyst til å se dem, ligger de på YouTube. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Uten Braff kan Scrubs verta kjedeleg. Håpar dei har vet til å avslutte serien no, eventuelt fortsette med ein ny serie men med nokre av dei same karakterane (noko liknande Joey etter Friends). Men er det nokon som veit kor mange episodar det er igjen no? Er vel episode 17 som blir neste no? Blir spanande å sjå korleis det endar, men må seie at Scrubs har tapt seg ein del i det siste. Dei to forrige episodane var bra, men episoden før det var ikkje noko til greier etter mi meining. Verken JD, Cox eller Janitor var der. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ifølge MyEpisodes går det en Scrubs episode i dag (mandag) og en i morgen. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Den siste blir vel en two-in-one episode, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ifølge MyEpisodes går det en Scrubs episode i dag (mandag) og en i morgen. Wiki sier 5. og 6. mai. Samme sier TV.com. Blir jo 6. og 7. mai her i Norge, ettersom USA ligger bak oss i tid. Nest siste episode blir en vanlig, og siste en episode med dobbel lengde. Etter hva jeg har lest, kommer siste episoden til å bli et fyrverkeri av en episode! Forventningene mine er i hvert fall skyhøye. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ifølge MyEpisodes går det en Scrubs episode i dag (mandag) og en i morgen. Wiki sier 5. og 6. mai. Samme sier TV.com. Blir jo 6. og 7. mai her i Norge, ettersom USA ligger bak oss i tid. Nest siste episode blir en vanlig, og siste en episode med dobbel lengde. Etter hva jeg har lest, kommer siste episoden til å bli et fyrverkeri av en episode! Forventningene mine er i hvert fall skyhøye. Herregud, de gjør det ikke lett for amerikanerne å følge med! Virker som Scrubs' sendetid blir flyttet frem og tilbake på måfå. Liker ikke å se favorittkomiserien min behandlet så dårlig Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Wiki sier 5. og 6. mai. Samme sier TV.com. Blir jo 6. og 7. mai her i Norge, ettersom USA ligger bak oss i tid.Nest siste episode blir en vanlig, og siste en episode med dobbel lengde. Etter hva jeg har lest, kommer siste episoden til å bli et fyrverkeri av en episode! Forventningene mine er i hvert fall skyhøye. Beklager, det var jeg som så feil når jeg sjekket MyEpisodes. 5. og 6. mai er riktig! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Kom ikke episode 17 sist torsdag? Står det på IMDB hvertfall. EDIT: Joda, den gjorde det, var bare jeg som ikke fant den... Endret 4. mai 2009 av Arne Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Episode 17 har vel ikke komt enda..? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Episode 17 har vel ikke komt enda..? Skulle akkurat til å spørje om det. Eller, den har vel blitt sendt i USA vil eg tru, men eg skjønner kva du meiner. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Vanligvis tilgjengelig for oss på Torsdager, i dette tilfelle Onsdag og Torsdag. Kommer til å bli kjedelige Torsdager nå uten Scrubs Men har fremdeles Lost på samme dag. Og Better Off Ted på Onsdager. Endret 5. mai 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har 2 spørsmål: 1: veit du når på døgnet dei kjem ut? 2: er det kun 3 episodar igjen? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) 1. er ikke sikker, men sjekk sendetid i USA, og legg til 6 timer, + kanskje to timer det tar for de å legge det ut på nett. 2. 2 episoder igjen Endret 5. mai 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) 2? På IMDB står det 3: 17, 18 og 19. Edit: Men siste episode er vel ein dobbeltepisode som reknast som ein kanskje. Endret 5. mai 2009 av Zapticon Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Altså, på IMDB står det Original Air Date—29 April 2009 på episode 17. I mine øyne skulle dette da bety at episode 17 var sluppet allerede, noe jeg egentlig tviler på, da nye scrubs-episoder pleier å komme ganske langt oppe på ratingene på torrentsider. Hvis man lurer på om en episode har kommet ut, så er det egentlig bedre å sjekke TBP istedenfor IMDB om episoden har kommet ut, siden IMDB åpenbart ikke var helt oppdatert her... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 IMDB har ofte feil info siden alt blir oppdatert av brukerne selv. Jeg sjekker alltid alt på TV.com. Der er alt riktig oppdatert og oversiktlig. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette blir jo bare konge da! I natt sendes det en episode av scrubs, og i morgen natt sendes det to stykker! Blir trist hvis dette er en serieavslutning da... Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 I natt kommer sesongavsluting! Det står ingenting om noe fornyet til sesong 9 enda så det ser ut som serieavslutning også... MEN det er bedre og avslutte den, enn og fortsette den uten JD. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Noen som har fått tid til å se episode 17? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå