Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Den siste sesongen er den siste sesongen. Uavhengig om det er snakk om USA eller Norge så er det bare en som er den siste :)

8464570[/snapback]

Du sa aldri siste sesongen.. Og når du sa at du ikke hadde sett på en stund, lurte jeg på om du så på de episodene i Norge, eller de aller nyeste i USA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den siste sesongen er den siste sesongen. Uavhengig om det er snakk om USA eller Norge så er det bare en som er den siste :)

8464570[/snapback]

Du sa aldri siste sesongen.. Og når du sa at du ikke hadde sett på en stund, lurte jeg på om du så på de episodene i Norge, eller de aller nyeste i USA.

8464617[/snapback]

Jeg har da ikke sagt at jeg ikke har sett det på en stund. Jeg sa at jeg var ikke sikker på om jeg skulle forsette å se på en evt ny sesong, altså sesong 7.

Lenke til kommentar

Jeg hater at de kutter ut Scrubs, noe som er den beste serien de sender på dagtid. Jeg har aldri vært i tvil om jeg skal se 7. sesong eller ikke. Selvsagt skal jeg se den... mulig den blir av lavere standar enn resten, men det er fortsatt Scrubs ;)

Den første episoden i hver sesong er som oftest en av de bedre. Liker spesielt 1. episode sesong 2, "My Overkill"

EDIT: Grattis med moderator a Zeph :thumbs:

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar

Noen som har følgt litt med på kommende episoder (sesong 6)? Hvis det som står om episodene i Wikipedia er sant, skal det skje mye spennende ting framover, gleder meg da særlig til episode 19 og utover.

Tror faktisk sesong 7 kan bli ganske bra hvis de folka bruker litt vett når de skriver manusene.

Lenke til kommentar

Gledelig nyhet til alle Scrubs-fans, 7. sesong er nesten sikret

Season 7

Bill Lawrence told Mike Ausiello at TVGuide.com that Scrubs will return for a "seventh and final season, either on NBC or ABC." He also told Ausiello that if Zach Braff is not interested in doing a seventh and final season, there simply will not be a seventh season. He does, however, feel that Braff will likely stay for a final season. On January 17, 2007, Zach Braff posted on his blog that he would be willing to return to Scrubs for a seventh season if "all the right pieces fall into place", including "Bill Lawrence staying on as creator/head writer" and "some scheduling tweaks." On March 7, 2007, there were reports that, if Braff signed on for another season, he would receive $350,000 an episode, making him one of the highest-paid male TV personalities, although Braff claims these reports "have not been very accurate". On March 31, 2007, Braff announced via his blog that he has signed on to a 7th season of Scrubs, if NBC decides to renew it for another season (although Braff has stated that ABC is willing to pick up season 7 if NBC declines)

:thumbs:

Lenke til kommentar
og Janitor! :D

EDIT: Gammel nyhet at det blir sesong 7 da, leste i bloggen til Braff for mange uker siden at han hadde signert for en 7. sesong.

8476843[/snapback]

Ja, samme her, men jeg hørte at NBC ikke var sikre på om de skulle sende serien eller ikke. Først nå jeg fikk vite at Scrubs er sikra en plass på tv.

Jeg syns faktisk serien kunne greid seg bedre uten Janitor enn Cox eller Turk. Og selvsagt er jo J.D et "must" for serien...

Endret av Dr-Cox
Lenke til kommentar

Ingen spørsmål ved JD, uten ham hadde ikke serien eksistert engang.

De som fortjener en plass i sesong 7: JD, Cox, Turk, Carla, Elliot, Kelso, Ted, og Janitor

og ikke minst: alle de søte syke- og hjelpepleierne som går rundt i bakgrunnen. Pleier å se en jente der som jeg kunne ha gjort alt for å bli kjent med.

De som serien kan klare seg uten: Dead guy, Todd, budbringeren, Jordan, pluss noen til som jeg ikke husker navnet på. Laverne er allerede borte, så ingenting å si om det.

Lenke til kommentar

Scrubs utan Cox er ikkje Scrubs. Håpar dei får med flest mogleg i sesong 7.

Hadde nokre av karakterane ikkje vore med frå starten ville me sjølvsagt ikkje sakna dei, men når det først er laga 6 sesongar med samtlige bør dei klare å lage den siste og.

Lenke til kommentar

Er ikke i tvil om at Zach Braff kunne fått flere gode skuespillerroller. Han spiller inn filmer nå, og har nok mange i vente... Ellers enn det tror jeg ikke de andre skuespillerne vil få til noe stort, få av dem som i det hele tatt har hatt noen store roller før dette.. :p

Lenke til kommentar

Fantastiske saker denne serien. Så akkurat episode 17 i sesong 6, det har virkelig tatt seg opp nå. :)

Jeg gruer meg til det er over. Jeg kommer sikkert til å sitte i sofaen med dama (som også elsker Scrubs) og trøstespise Iskrem og se på Cox skjelle ut JD.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Så episoden selv i går og den var faktisk ganske bra, liker at de har begynt å bruke syk overdramatisk humor igjen :) Den scenen der venninna til Elliot kommer inn og det som skjer etterpå var helt hysterisk! og Cox ble helt BURNED av Turk. Som jeg sa i min forrige post, vi har mye å glede oss til framover nå.

Spoiler-tag, folkens!

- Marley

Lenke til kommentar
Er ikke i tvil om at Zach Braff kunne fått flere gode skuespillerroller. Han spiller inn filmer nå, og har nok mange i vente... Ellers enn det tror jeg ikke de andre skuespillerne vil få til noe stort, få av dem som i det hele tatt har hatt noen store roller før dette.. :p

8488523[/snapback]

Når jeg snakka om at ikke noen av skuespillerene kom til å få jobber så tenkte jeg da ikke på Braff! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...