claes Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Såpass ja, skulle lest teksten som sto under Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Scrubs sesong 7 i posten i dag, kostet vel 17-18 pund på play.com Samlingen er snart komplett! Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hah er så genialt! Se filmen hos Youtube Endret 15. mars 2009 av Hanzi. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Denne frister: http://cdon.no/film/scrubs_sesong_1-6_(24_disc)-4042179 Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det var.. Billigt:O Sier noe der! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Blir ikkje noko samleboks på meg, har alle sesongane kvar for seg, det er nok. Brukar uansett aldri DVD-ene, alt er rippa på PC. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja sier noe der. Men er litt kult å ha alle på film:) Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg foretrekker samlebokser hvor alle sesongene er samlet, å ikke bare noen av de. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) nyeste episode (My nah nah nah) var veldig bra! men på en eller annen måte litt merkelig, får ikke til å forklaret det. Zeltzer: "my wife is doing the Dishes". Priceless! Hele Janitor delen var også morsom. Endret 19. mars 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Var litt "Garden State" stemning over hele episoden. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Likte episoden ja:) Elsker scrubs! Noen som vet hvor mange episoder som er igjen? Eller var dette siste? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Når Carla lo av JD i starten av episoden, spesielt ute fra gangen, holdt jeg på å dø av latter Doing the Dishes var jo også herlig! Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hah ja det var genialt! Og når JD satt og fantaserte om første gang han fortalte Turk om Elliot:p Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 jeg er helt enig. den episoden var veldig bra, gleder meg til å se fortsettelsen av forholdet til Janitor og Lady. Jeg tror at til slutt viser det seg at Lady også gjør noe sprøe greier som Janitor. Det ligger liksom litt i lufta. er også enig med Hanzi, helt genialt. Kan nesten ikke vente til neste episode som går på onsdag Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ah, var helt toppers å se gjengen igjen etter en så laaaang () pause. Syns selv også den var genial, trodde Janitor og Lady skulle slå opp for noen sekunder. De filmet jo avslutningen i Bahamas, kanskje det var i forbindelse med deres bryllup. Så ikke til noe Ted og Gooch denne gangen da, hadde egentlig passet å få dem inn siden episoden handlet om forhold. Likte også det siste stuntet med sengen, litt for smertefullt til å bli en OL-gren ja... Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg synes egentlig sesong 8 ikke er på langt nær like bra som de 5-6 første sesongene. Vet ikke helt hvorfor, men det er bare noe som er veldig annerledes når jeg ser disse episodene og når jeg ser de gamle. Men sett under ett synes jeg fortsatt serien er bra Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg synes egentlig sesong 8 ikke er på langt nær like bra som de 5-6 første sesongene. Vet ikke helt hvorfor, men det er bare noe som er veldig annerledes når jeg ser disse episodene og når jeg ser de gamle. Men sett under ett synes jeg fortsatt serien er bra Jeg er helt enig med deg. Synes alt har forandra seg veldig, måtene de forskjellige karakterene oppfører seg osv. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ikke den beste episoden, men er glad for å se Scrubs igjen. Det beste var JD's "Nobody cares, Elliot." Når var egentlig sist gang Doug var med i serien? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hans siste opptreden var i sesong 7. Han fornyet ikke kontrakten for sesong 8, eller de ville ikke ha ham med mer bare. Syns det er like greit jeg. Bidro ikke så mye og syns det begynte å bli litt teit å se ham dra lik overalt. Vi har ikke sett så mye av Keith heller. Egentlig hadde det vært toppers med gjensyn med de fleste av gjesterollene som har vært gjennom serien. Endret 21. mars 2009 av Myst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå