Andeerik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet noe om hvor mange episoder det blir denne sesongen? Det blir 18 episoder denne sesongen. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Første episode av sesong 2.Colin Hay heter han, btw. Liker Scrubs så langt i sesong 8, ikke noe å klage på. takk, digger den episoden. men var det ikke en oppsumeringsepisode hvor den sangen ble lagt i bunnen for episoden? eller er det bare meg som husker feil? Fant den episoden jeg egentlig mente, og det sesong 6 episode 11, og det er Martin Sexton med Diner. Her er et lite glimt Fant den når jeg satt å så på outakes Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hadde vert toppers med en ny musical episode! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hadde vert toppers med en ny musical episode! Nei, nei og atter nei. Den musikalepisoden er den eneste jeg ikke har sett hele av. Kan ikke fordra sånne episoder. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Den episoden er jo en av de beste Scrubs-episodene som er laget. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hadde vert toppers med en ny musical episode! Nei, nei og atter nei. Den musikalepisoden er den eneste jeg ikke har sett hele av. Kan ikke fordra sånne episoder. ???????????????????? Oi oi oi... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Den episoden er jo en av de beste Scrubs-episodene som er laget. Enig. Når alle er så flinke og tekstene så velskrevne og morsomme (Guy love spesielt!) så er det bare herlig. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kan noen si navnet til en musical episode da?? har lyst å se.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sesong 6 episode 6: My musical er den eneste musikal-episoda. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nei, satan. Musikalepisoder er alltid hat. Klarte ikke se hele jeg heller. Fyfaen for et makkverk av en drittepisode. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nei, satan. Musikalepisoder er alltid hat. Klarte ikke se hele jeg heller. Fyfaen for et makkverk av en drittepisode. Hvorfor det? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, "Alltid hat"? Har da ikke sett såååå mange andre serier som har gjort musical-spesialer.. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sangene var bra skrevet, men jeg syns bare det ble kjedelig. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ble god stemning her nå. anywho, syns "guy love" og Janitors del i "rant song" er de beste i episoden, tett fulgt av "everything comes down to poo" Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Alle sangene var gode på hver sin måte. Syns "you're gonna be OK" var ganske fin. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) gleder meg til i morgen :D nye episoder eller hva? Endret 9. februar 2009 av Borbra Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 gleder meg til i morgen :D nye episoder eller hva? Er det ikke onsdager vi kan se de? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jepp, onsdager. De blir sendt tirsdagskvelder i USA, så blir de tilgjengelige onsdagsmorgen for oss. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jepp, onsdager. De blir sendt tirsdagskvelder i USA, så blir de tilgjengelige onsdagsmorgen for oss. stemmer det, bare blandet sammen datoene for diverse serier. My bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå