lubo.carson Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det var bloggeren som skrev at Janitors navn vil avsløres, men dette er kun noe BL har nevnt for lenge siden. Bill sa at Janitors navn mest sannsynlig aldri ville bli avslørt, men at om det skulle vise seg at de kom til å avsløre det, ville det isåfall vært i siste episode. Tviler på at de kommer til å avsløre navnet hans. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det var bloggeren som skrev at Janitors navn vil avsløres, men dette er kun noe BL har nevnt for lenge siden. Bill sa at Janitors navn mest sannsynlig aldri ville bli avslørt, men at om det skulle vise seg at de kom til å avsløre det, ville det isåfall vært i siste episode. Tviler på at de kommer til å avsløre navnet hans. Vil de si at Bill vet hva Janitor heter, eller vil bli funnet på når de lager episoden? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Husker ikke hvor jeg leste det men, de har sagt at de ikke har noe navn til han enda. Mest fordi Neil ikke finner noe navn som passer. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ok, hadde egentlig tenkt å holde disse tankene for meg selv, men emnet er allerede tatt opp. Mest sannsynlig vil vi få vite navnet hans i siste episode. For meg så tenker jeg på 3 alternativer: 1) Han vil avsløres som Tom (ref. den episoden der han og Cox blir bar-venner og en fyr sier "Nice one, Tom" til ham allerede) 2) BL og/eller Neil finner på noe bra/fancy navn. 3) min favoritt: han bruker sitt ekte navn. (det syns jeg hadde passet best mtp den episoden der JD ser Neil spille i en annen film). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ok, hadde egentlig tenkt å holde disse tankene for meg selv, men emnet er allerede tatt opp. Mest sannsynlig vil vi få vite navnet hans i siste episode. For meg så tenker jeg på 3 alternativer: 1) Han vil avsløres som Tom (ref. den episoden der han og Cox blir bar-venner og en fyr sier "Nice one, Tom" til ham allerede) *Sukk* Er ikkje den der avkrefta fjørten gonger allereie? Han seier: "Nice, you tell him", eventuelt "Nice, you tell'im", ikkje "Nice one Tom". Capiche? Janitor har ikkje noko navn, det er ein av hans sider, om dei gjev han eit navn øydelegg det mykje av mystikken ved karakteren. Endret 2. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ops, my bæææd. Har visst oversett det. Er enig med deg, navnet hans burde forbli hemmelig. The Janitor er og må forbli The Janitor! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Utrolig vittig når han forteller historien om bestefaren. Listen Janitor... This bla bla bla' hehehe... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei Janitor er Janitor, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hmm, er episode rekkefølgen messed up? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan det?, har ikke sett de to nye episodene enda Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hmm, er episode rekkefølgen messed up? Nei? Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ted og Gooch(?) møtte jo nettopp hverandre i episode 8, men jeg mener å huske at Carla sa at hun så de sammen i en av de tidligere episodene. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Navnet var Stephanie. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Rart det der. Gooch ble også introdusert i webisode 4 av Scrubs: Interns. Her er forresten webisode 5 - Late Night With Jimmy Show Aah, Denise er hot! Endret 4. februar 2009 av Myst Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ahh, herlige episoder begge to, skikkelig scrubs-spirit i begge, men fortsatt på sånn ses. 4-6-måte. Og de brukte Our Lady Peace - Innocent i ep 8. Alltid elsket de, men aldri trodd at de kom til å bli brukt sånn.. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) glemte jo helt at nye episoder kom ut i dag men da fikk jeg i hvertfall noe å glede meg til i morgen, eventuelt senere hvis de kommer raskt ned EDIT: sykt bra episoder Endret 5. februar 2009 av Borbra Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fantastisk! Musikken i episode 8 er berre heilt utrulig! Desse siste episodane har vore slik Scrubs skal vere etter mi meining. Har sett episode 1-6 fleire gongar allereie, og kjem til å sjå 7 og 8 fleire gongar i dag. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Fantastisk!Musikken i episode 8 er berre heilt utrulig! Enig. La faktisk merke til det selv i episode 8. Og jeg har virkelig savna Ted's band! Deres versjon av "don't fear the reaper" var herlig, og "carry on my wayward son" var enda bedre! Dumt at du bare fikk høre litt av sangene. Endret 5. februar 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det jeg syns er eneste minus er at det har blitt mindre av JDs fantasier. Jeg vil se mer av de vittige fantasiene hans. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet noe om hvor mange episoder det blir denne sesongen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå