Zeph Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Eg trur det er "Joe". Dei nye internene er litt slitsomme til tider, men det ser ut til at det blir betre no framover. Av dei tre synest eg Joe er den beste. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg liker ikke de nye internene, men ellers har Scrubs vært helt greit til nå. Det har tapt seg litt siden sesong 1-6 da, men det er tross alt 8. sesongen. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg liker de nye internene. Dama var rå og får frem litt fler følelser hos JD. Idneren kjenner jeg meg igjen i, veldig bra. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Fantastiske episoder. Er litt kult å se de nye aspirantene være så spydige og frekke. Forresten, kom over noe da jeg skulle sjekke hvem Denise (Joe) egentlig er. Visste dere at Scrubs allerede har en spin-off serie som heter Scrubs: Interns? (link til IMDB) Virker som den har blitt produsert samtidig med Scrubs, bare at vi ser alt gjennom aspirantenes øyne. Skal prøve å legge ut mer info så fort jeg finner ut mer. Edit: Fant ut at den er en slags "ekstramateriell" som ikke sendes på tv. Alle episoder er lagt ut på Youtube, og for dere kjære medmedlemmer, som jeg har samlet alt på ett sted. Sjekk også ut [scrubs] HQ for backstage klipp der skuespillerne svarer på spørsmål fra seerne og andre nyheter. Enjoy! Scrubs: Interns Webisode 1: Our Intern Class Scrubs: Interns Webisode 2: Our Meeting With JD Scrubs: Interns Webisode 3: Our Meeting In The Broom Closet Scrubs: Interns Webisode 4: Screw You With Ted and The Gooch Det var alt for denne gang. Vil komme med oppdatering når det er tilgjengelig. Endret 29. januar 2009 av Myst Lenke til kommentar
Smilius Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Myst: kult, skal få sett alle episodene Savner gode gamle Scrubs, er ikke helt det samme nå med de nye aspirantene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 For dei med god tid finnes det haugevis av blogger frå Scrubs her: http://www.quickstopentertainment.com/category/scrubs-blog/ Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dr. Cox har mistet gløden Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes faktisk de siste par episodene var skikkelig bra! God og varm handling, Scrubs humoren er tilbake ... Spesielt episode 5 var på nivå med de beste episodene fra sesong 5 spør du meg! Morsomt hvor skremt Dr. Cox ble over at han og Kelso begynte å bli venner :!: Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes faktisk de siste par episodene var skikkelig bra! God og varm handling, Scrubs humoren er tilbake ... Spesielt episode 5 var på nivå med de beste episodene fra sesong 5 spør du meg! Weird! Skulle akkurat til å skrive det samme! Ser episode 5 nå! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Og du likte episode 5 så burde nr. 6 være midt i blinken, synest den er endå betre. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Får vel se episode 6 nå da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Inegn grunn til å vente. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Inegn grunn til å vente. Jo, mamma og pappa. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Lars...wut...? Ghey... Haha! Enig, skift tilbake L4r5! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Lars...wut...? Ghey... Det var flere og flere som stadig bare kalte meg Lars på forumet. Så da fikk jeg overtalt Dotten til å la meg overta det brukernavnet siden han som hadde lagt beslag på det navnet aldri har vært aktiv. Så nå kan det ikke være noen tvil. Det finnes bare én Lars. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) http://www.tvsquad.com/2009/01/30/its-offi...nd-this-season/ ...Og det er offisielt at scrubs avslutter med denne sesongen. Gode nyheter, for jeg kunne aldri forestilt meg Scrubs uten Zach Braff . Anyways, tenkte å feire/sørge over siste episode med å gå med scrubs den dagen.. Oppmerksomhet rules! Har bestilt navy blue-farget fra ebay. Folk må joine! Endret 1. februar 2009 av nirvana1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Eg vil ikkje vite navnet til Janitor... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvordan har du fått vite det? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 This isn't shocking news, and the way things went (the switch of networks, Braff hinting he might want to leave, the show being in its 8th season) probably means they had time to film a real finale to the show. And we'll learn the janitor's name! Stod det på den linken. Jeg vil heller ikke vite navnet, han vil for allltid være "Janitor" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå