Myst Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hmm, det virker mer meningsfullt. Og jeg som trodde at må være en hard jobb å søke etter musikk hele dagen den skal passe inn i de forskjellige manusene/scenene. Jepp, og hvis de fortsetter med dobbelepisoder, vil alt være over om 7 uker. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det kjem forresten 18 episodar i sesong 8. takk for svar. kjipt at det ikke er fler episoder Lenke til kommentar
tobn Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 endelig fått sett meg up to date. så nå må jeg ha denne tråden i mine innlegg. forresten bra start, som flere andre har sagt. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Liker ikke JD med skjegg! En relativt ok start på sesongen syns jeg, selv om jeg ikke ler så mye som før. EDIT: episode 4 var jo virkelig bra! Endret 15. januar 2009 av BlåseJobb Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Fine episoder, men serien prioriterer virkelig drama foran komedie for tiden. Den morsomste episoden til nå må være den episoden når Janitor hjelper Dr. Cox å bryte seg inn i Maddox sitt kontor ("Johnny!" :!: ) Tipper det var improvisert. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, tror nok det var improvisert. Han er jo ganske dreven på det punkte, jævelig morsomt værtfall Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, tror nok det var improvisert. Han er jo ganske dreven på det punkte, jævelig morsomt værtfall Ja, de sier at han improviserer omtrent alt han gjør og sier Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Selve i manusen sto det visst: Janitor: (Whatever Neil says). NF er jo en av de beste i hele serien. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Noen som vet om det er mulig å få tak i en lydfil der Dr. Cox plystrer og sier "Newbie!". Hadde vært kult å ha som meldingstone på mobilen. Har leita rundt på nette, men jeg klarer ikke finne noe. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hmm, er sikkert der ute et sted men vanskelig å finne. Er nok enklere å gå den vanskelige veien, få tak i klipp der han gjør det og ta ut lyden og redigere. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 ''I thought equals shared coffee'' Savner litt den sure Dr.Cox jeg. Nå kommer han jo bare plutselig inn fra sidelinjen på en kjedelig måte med alvorlig stemmeleie. Savner også ''gå-scenene'' til JD og Cox *Mine Innlegg* Lenke til kommentar
Quicksand Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 enig, de siste episodene har ikke vært dårlige, men savner gode gamle Scrubs Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det virker som om folk ikke skjønner at det bare har blitt sendt 6 episoder, masse igjen! De kan ikke presse alt som vi liker fra serien inn i hver episode... Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 På imdb står det at episode 5 og 6 ikke kommer før 27. januar! Sikkert presidentopplegget ... men kjipt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Ja, dessverre, men enda godt det fortsatt er 2 serier til som vi kan bryne oss på i denne uka. Lost begynner igjen i morgen kveld. Edit: ÅÅÅ helsikke heller! Hørte nettopp på Linkin Park - What I've done og minte meg om en episode men husker fean ikke hvilken! Er når JD innser noe, kanskje om Elliott, og løper for å fikse det. Noen der ute som husker det i farta? Endret 20. januar 2009 av Myst Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det virker som om folk ikke skjønner at det bare har blitt sendt 6 episoder, masse igjen! De kan ikke presse alt som vi liker fra serien inn i hver episode... Åhhh! Hvorfor skrev du 6 episoder, det er bare 4 som har kommet! Snakk om skuffelse når jeg sjekka "bukta" Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Kanskje fordi det er sendt 6 episoder ... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Det er sendt 4 episoder av sesong 8. Ingen episodar denne veka, episode 5 og 6 blir sendt 27. januar. Endret 20. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nokon som kan hjelpe meg med å finne ein sang/episode frå Scrubs? Handlar om kva musikk dei skal høyre på når dei opererar, og Dr. Wen(?) velger ein sang som Turk er missfornøyd med. Til slutt blir det til at alle på sjukehuset synger/nynner på den. Irriterer meg grønn av at eg ikkje husker det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Låt: Erasure - A Little Respect Episode 1x03 - My Best Friends Mistake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå