trudel Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 vet dere hvilken sesong den siste som har gått på tv2 er? husker ikke om JD bare skulle bli far eller om han faktisk ble far. har lyst til å se det nye jeg også, men må få med meg alt mellom først. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sesong 1 går på TV2 kl 18.00 for tia Lenke til kommentar
trudel Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja vet, de begynte på nytt etter å ha komt så langt som til de nyeste de sender, men er ikke helt sikker på hvilken sesong det er. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De sendte faktisk alle 7 sesongene med alle episodene for en stund tilbake. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Eg synest dei kunne droppa så mykje fokus på dei nye internane. Me har vore gjennom alt det der før, no vil me følge den gamle gjengen, ikkje kome med nye karakterer. Spent på korleis Janitor kjem seg tilbake. Når eg skriv dette kjem eg på at alle skodespelarane må stå over 2 episodar i denne sesongen, kan være grunnen til at f.eks. Janitor fekk sparken. Deilig å ha Scrubs tilbake, men humoren var ikkje på topp i dei første episodane. Ikkje at nummer 2 hadde som hensikt å ha det, det var ein god episode, men dei bør trappe opp eit par hakk. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Enig Zeph, som sagt: er litt skeptisk til "the new interns", èn sesong er litt for lite til å "bli kjent" med nye karakterer syns jeg. Men Josephine passer inn nå. Hvor er Boone? tror kanskje de setter mere fokus på nye folk fordi de gamle egentlig ikke var så gira på å fortsette etter sesong 8, men ble overtalt. (tror jeg har lest det et sted) Endret 9. januar 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Eg protesterer ikkje om Boone er vekke, synest han er ein dårleg skodespelar og ein keisam karakter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 A det gledes seg i de tusen hjem! Har de klar! Må bare få tid og kona med Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Var bra å endelig få se noen nye episoder med Scrubs. Dette er riktignok langt unna det nivået som serien hadde på toppen rundt sesong 3-4 og deler av 5, men det er grei skuring. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Noen som vet hvor mange episoder vi snakker denne sesongen? Endret 10. januar 2009 av firsom Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 8 episoder i følge Imdb Lenke til kommentar
firsom Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja så deg jeg også nå, men lurer på om det er antall episoder de har filmet eller noe sånt? Det kan jo umulig være sånn at det kun er 8 episoder, standaren er jo 22-24 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja det kan være, men det er jo kun 11 episoder i sesong 7 så. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Det var på grunn av streiken blant de litt vel mektige hollywood-skribentne. Mens Imdb påstår: Season 7, Episode 12: My Commitment Original Air Date—2008 Endret 10. januar 2009 av firsom Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 My Commitment har aldri vore sendt, om så er det bakt inn i dei første episodane av sesong 8. Den var planlagt, mogelegvis skutt og, men aldri sendt. Om eg ikkje hugsar feil er det 16 eller 18 episodar i sesong 8 og alle er ferdig skutt. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Liker starten på s08: ) Når kommer egentlig episodene? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 http://abc.go.com/player/index?pn=index Hvis det var det du mente Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vi kan vel "få tak i dem" hver torsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå