Dernel Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, da var det 6. januar, noen som vet hvor vi nordmenn får sett første episode? De episodene på abc.com kan vist bare bli sett av folk fra USA ... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kan nok ikke si det her. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Men en viss -'bay' kan være et greit sted å starte Endret 6. januar 2009 av firsom Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 2 episoder ute nå. Veldig mye mushy-mushy greier i begge episodene, ikke fult så mye humor. Men cortney cox eier som sinnsyk cheif of medecine. Satser på at sesongen tar seg opp, og at det blir mer humor. Sangen i slutten av ep02 er en av de mest passende sangene i Scrubs, ever. Death cab for cutie - i will follow you into the dark. Alt i alt, helt greit. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Enig med Pasient. Godt at sesongen endelig er i gang, i alle fall! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Sangen i slutten av ep02 er en av de mest passende sangene i Scrubs, ever. Death cab for cutie - i will follow you into the dark. 100% enig, fantastisk sang. Endelig har de begynt å sende Scrubs i HD, bedre sent enn aldri =D Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ahh, endelig sett begge episodene. Første var grei, og andre var enkel, men ilikevel veldig rørende! Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Digga begge episodene! Er glad alt det baby-bullshittet er borte Sykt bra da JD prøvde å connecte med Courtney Andre episode var sykt rørende Men blooperstingen i slutten var genial Scrubs <3 Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bare jeg som synes at disse to episodene sugde? Virker som de prøver å gjøre serien mer "voksen", og det blir bare helt idiotisk Jeg vil ikke ha et kjedelig dramashow, jeg vil ha SCRUBS! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bare jeg som synes at disse to episodene sugde? Virker som de prøver å gjøre serien mer "voksen", og det blir bare helt idiotisk Jeg vil ikke ha et kjedelig dramashow, jeg vil ha SCRUBS! Er litt enig, men jeg elsker at Scrubs er tilbake med nye episoder. Turk og JD er forsatt som små barn noen ganger og Ted er den samme selv om Dr. Kelso er borte. Courtney cox spiller den rollen hun gjør kjempebra! Humoren blir nok bedre utover de neste episodene Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvorfor skal humoren bli bedre etterhvert? Hører lignende om alt jeg, og det stemmer sjeldent. Jeg syns episodene var knall, eneste minus jeg har er at episode 2 dreide seg alt for mye om han dødssyke, selvom det var en bra episode. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det har da vært flere alvorlige episoder med litt mindre humor, selv om det er i starten av sesongen trenger ikke det bety at hele sesongen ikke kommer til å bli morsom. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg syntes de var ganske morsomme, og jeg ser ikke større sjanse for at den blir mer morsom enn trist utover i sesongen. Jeg håper på variasjon i episodene, og at nummer 2 var en av de få veldig seriøse episodene Endret 7. januar 2009 av Callisto Star Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Syntes ikke akkurat disse 2 episodene var det helt store, men som flere sier...godt at scrubs er tilbake. Er det fremdeles offisielt siste sesong forresten? Eller har de endret på planene? Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er offisielt at det er den siste sesongen og det blir nok dessverre slik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Wtf? Janitor fikk sparken? NEEEI! Kuleste karakteren, jo, sammen med Bob Kelso! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vedder på at han kommer tilbake ;D Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 He will be back! det tviler jeg virkelig ikke på! Da var Scrubs i gang igjen, med noe jeg syns var en verdig start på en ny sesong av en serie som kanskje har blitt dratt litt langt. Episodene var overraskende bra spør dere meg, jeg hadde forventet mindre. Courtney cox spiller dritbra! utrolig morsomt å se hvordan en vanlig, ny person reagerer på the Janitor, som hittil bare har fått lov til å gjøre nesten hva han vil Hun har den perfekte blandingen av humor og seriøsitet (hvis det er et ord), og passer utvilsomt inn i serien! Syns også det er positivt at de endelig har bytta ut den utrolige barnslige sit-com-aktige rulleteksten de har hatt så langt med mer scrubs! Sesong 8 er fortsatt ikke like bra som de tidligere sesongene (så langt), men det hadde jeg aldri forventa heller Scrubs is back! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Stake naiiiight! er litt skeptisk til "the new interns", èn sesong er litt for lite til å "bli kjent" med nye karakterer syns jeg. Men Josephine passer inn nå. Hvor er Boone? Endret 8. januar 2009 av chairgame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå