claes Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Scrubs Vi har sendt alle sesongene som er produsert i denne serien (totalt 7 sesonger.) TV 2 har rettigheter til å vise denne serien igjen, men foreløpig er den ikke planlagt satt opp igjen. Dårlig Endret 28. oktober 2008 av Claes91 Lenke til kommentar
firsom Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja det burde nå iallefall gå an å sende den på zebra eller noe sånt, det er jo ingenting annet bra som går der. Eller bortsett fra kanskje manshow... Lenke til kommentar
Andeerik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Er det noen som vet om det går an å få inn ABC i Norge og i så fall hvordan? Tråden stopper opp hver gang jeg spør om det... Endret 30. oktober 2008 av ahe4ever Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Da er det nok enten ikke mulig, eller ingen som vet det, desverre. Jeg leter etter den episodne hvor DR. Cox har blitt utnevnt til den beste doktoren i strøket, men jeg finner den ikke! Hvilken sesong? Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Sesong 5 episode 14 My own personal hell... Et kjapt søk på google revealet dette til meg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Sesong 8 vil bli skutt og vist i HD. For its debut ABC season, "Scrubs" will be shot in high definition for the first time, and Lawrence is producing a series of webisodes to run online leading up to the network debut. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Like greit å spørre her: Hva heter episoden hvor de viser hvor stor forskjell små detaljer kan gjøre? Episoden er todelt, hvor vi får se den samme dagen to ganger. Eneste forskjellen er at hendelsesforløpet er annerledes, alt på grunn av en sommerfugl som lander på forskjellige steder. Edit: Og i hvilken sesong finner jeg den? Endret 20. november 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 My Butterfly, episode 16, sesong 3. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nice Det er sesong 3 som er neste på innkjøpslista, passa bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) PREMIERE PÅ SESONG 8 DEN 6. JANUAR 2009 PÅ ABC! http://www.abc.go.com/primetime/scrubs/index?pn=index Endret 24. november 2008 av Zeph Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 AAH! JD med skjegg! Har stor tro på denne sesongen, gleder meg sinnsykt mye. Lenke til kommentar
eripaul1 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er det noen som har en viss formening om når Scrubs sesong 7 kommer ut på dvd i Norge? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Courtney Cox sin stemme høres hesere ut enn i Friends. :!: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Herregud, kor eg gler meg Mindre enn to veker att no! Eg var eigentleg litt skeptisk til at Courtney Cox skulle byrje, men etter at eg har sett sneek peeksa ser det ut som om det kan fungere godt likevel. Det blir spanande å sjå. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 6 dager til det braker løs! Noen som skal sitte oppe om natta og vente på episoden? Jeg gidder ikke det pga, skole, men den skoledagen blir en rastløs en Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Så første og andre episode av sesong 8 vil være tilgjengelige om morgenen 7. januar, right? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Første episode kommer vel i morgen. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Vises vel på kvelden i USA, og siden de ligger 7 timer bak oss, blir det vel på morgningen her. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Endelig Scrubs igjen ... snart! Endelig noe nytt, istedenfor å stirre gjennom de gode gamle episodene når jeg kjeder meg som værst. (Har gjort dette litt vel mye i det siste ^^) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå