Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Janitor er Janitor ja! Om dei hadde avslørt det, hadde eg sikkert berre blitt skuffa pga forventningar.

Får satse på at JD får klemma Dr Cox før han gjev seg då :p

Apropo ting som ikkje er avslørt, Carla har eit mellomnamn men det er aldri vorte avslørt kva det er sant? JD tulla jo med at det var Juanita ein gong.

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Har enda 7 episoder jeg ikke har sett :blush: Vil bare ikke gå tom for episoder, blir så kjipt^^

Tror Bill har selv sagt at i siste episode skal navnet til Janitor bli nevnt, hvis jeg ikke har lest feil.

På bonusmaterialet i sesong 6 røpte han forskjellige ting som skulle skje, 4 av dei kom til å skje. Der sa han også namnet til Janitor, men hugsar ikkje heilt kva det var.

Edit: Mick trur eg kanskje :p

Endret av Zapticon
Lenke til kommentar
Har enda 7 episoder jeg ikke har sett :blush: Vil bare ikke gå tom for episoder, blir så kjipt^^

Tror Bill har selv sagt at i siste episode skal navnet til Janitor bli nevnt, hvis jeg ikke har lest feil.

Han sa aldri at det skulle bli nevnt, bare at den dagen vi får vite det er Scrubs over og ut. Er med andre ord så lagt opp til at det skal skje at jeg ville satsa på at vi får vite det :)

Janitor er Janitor ja! Om dei hadde avslørt det, hadde eg sikkert berre blitt skuffa pga forventningar.

Får satse på at JD får klemma Dr Cox før han gjev seg då :p

Enig, janitor for alltid :D

JD fikk jo faktisk en klem av Cox ganske tidlig i serien. Var vel i sesong en. Den varte riktignok i sånn 1 sekund eller noe, men likavel en fullverdig omfavning.

Lenke til kommentar

My Princess, episode 9 i sesong sju.

NBC sendte My Princess som sesongfinale, noko som er kronologisk feil. Riktig rekkefølge på dei tre siste episodane i sesong sju er.

7x09 - My Princess

7x10 - My Dumb Luck

7x11 - My Waste Of Time

Lenke til kommentar

Aha takker :)

EDIT: jeg har et problem, den siste episoden i sesong 6:

Season 6, Episode 21: My Rabbit

Original Air Date: 17 May 2007

Kim moves in with J.D. in order to raise their child together. J.D. learns from Turk and Dr. Cox that fatherhood changes the way of how to see things.Carla complains to Elliot about her being a control freak when they prepare the bachelorette party.

Season 6, Episode 22: My Point of No Return

In the season finale, J.D. and Elliot start thinking about their future and if they both made a mistake in not being with each other. The Janitor activates the "Brain Trust" to come up with the perfect wedding gift for Elliot.

Alt dette skjer jo i samme episode, Hva heter den og er det 21 eller 22 episoderi sesong 6.

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Haha, eg elskar episode 100 :p

JD: "I mean, sometimes I think about how it's gonna be like when you die"

Turk: "Because you think I'll go first do to my diabetes"

JD: "Yes, and where do we meet up in heaven?"

Turk: "At the milkshakepool on the lesbian cloud!"

JD: "That's right I'll see you there playaah! I love religion."

:p:D:) :) :D:p

JD: "bla bla bla.. plug out without asking.. you know where they'd end up?"

Turk: "In hell watching the View!"

JD: "Next to the superhigh unreachable cupcaketable"

Lenke til kommentar
Aha takker :)

EDIT: jeg har et problem, den siste episoden i sesong 6:

Season 6, Episode 21: My Rabbit

Kim moves in with J.D. in order to raise their child together. J.D. learns from Turk and Dr. Cox that fatherhood changes the way of how to see things.Carla complains to Elliot about her being a control freak when they prepare the bachelorette party.

Season 6, Episode 22: My Point of No Return

In the season finale, J.D. and Elliot start thinking about their future and if they both made a mistake in not being with each other. The Janitor activates the "Brain Trust" to come up with the perfect wedding gift for Elliot.

Alt dette skjer jo i samme episode, Hva heter den og er det 21 eller 22 episoderi sesong 6.

Episode 21 og 22 er ofte slått saman, det er ein dobbelepisode, men likevel to enkeltepisodar. Du kan kalle episoden for "6x21-22 - My Rabbit - My Point Of No Return" eller noko sånt, eventuelt splitte episoden i to.

Nokon som har høyrt låta Radiohead - Lurgee frå albumet Pablo Honey? Minner veldig om ei Scrubs-låt, både melodi og vokal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...