Zeph Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Desverre ikkje før i januar. Den er annonsert til "mid-season" på ABC, det er i januar. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Whaa?! Søren ta.. Jaja, er vel andre spennende serier som begynner snart.. Må titte innom trådene deres. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Janitor er Janitor ja! Om dei hadde avslørt det, hadde eg sikkert berre blitt skuffa pga forventningar. Får satse på at JD får klemma Dr Cox før han gjev seg då Apropo ting som ikkje er avslørt, Carla har eit mellomnamn men det er aldri vorte avslørt kva det er sant? JD tulla jo med at det var Juanita ein gong. Endret 31. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har enda 7 episoder jeg ikke har sett Vil bare ikke gå tom for episoder, blir så kjipt^^ Tror Bill har selv sagt at i siste episode skal navnet til Janitor bli nevnt, hvis jeg ikke har lest feil. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Har enda 7 episoder jeg ikke har sett Vil bare ikke gå tom for episoder, blir så kjipt^^Tror Bill har selv sagt at i siste episode skal navnet til Janitor bli nevnt, hvis jeg ikke har lest feil. På bonusmaterialet i sesong 6 røpte han forskjellige ting som skulle skje, 4 av dei kom til å skje. Der sa han også namnet til Janitor, men hugsar ikkje heilt kva det var. Edit: Mick trur eg kanskje Endret 31. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Har enda 7 episoder jeg ikke har sett Vil bare ikke gå tom for episoder, blir så kjipt^^Tror Bill har selv sagt at i siste episode skal navnet til Janitor bli nevnt, hvis jeg ikke har lest feil. Han sa aldri at det skulle bli nevnt, bare at den dagen vi får vite det er Scrubs over og ut. Er med andre ord så lagt opp til at det skal skje at jeg ville satsa på at vi får vite det Janitor er Janitor ja! Om dei hadde avslørt det, hadde eg sikkert berre blitt skuffa pga forventningar.Får satse på at JD får klemma Dr Cox før han gjev seg då Enig, janitor for alltid JD fikk jo faktisk en klem av Cox ganske tidlig i serien. Var vel i sesong en. Den varte riktignok i sånn 1 sekund eller noe, men likavel en fullverdig omfavning. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hehe http://swell.kapsi.fi/enough/ J.D. Cox! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg har en episode i sesong 7 som ikke heter noe som helst. Det er den hvor Dr. Cox forteller en historie til Jack der alle sammen er i middelalderen, hva heter den og i hvilken sesong skal den være? jeg veit at den er feil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 My Princess, episode 9 i sesong sju. NBC sendte My Princess som sesongfinale, noko som er kronologisk feil. Riktig rekkefølge på dei tre siste episodane i sesong sju er. 7x09 - My Princess 7x10 - My Dumb Luck 7x11 - My Waste Of Time Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja for i My princess er Elliot og Keith fortsatt sammen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Og Kelso er framleis CoM på SH. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ein annan plass er det også feil kronologisk trur eg. Trur det var sesong 6. Dr. Cox var skalla i ein episode, og episoden etter hadde han mykje hår! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er fordi NBC sendte episoden i feil rekkefølge, som dei gjorde med My Princess. Har skjedd før og, var noko med Carla som brukte stokk i ein episode som vart forklart eit par seinare. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Men dei burde no klart å fiksa på da på DVD-ane Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg fant ut at jeg har mange episoder uten navn på kan noen ta seg til til navnene på episodene: 21-24 sesong 5 1-21 sesong 6 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg fant ut at jeg har mange episoder uten navn på kan noen ta seg til til navnene på episodene:21-24 sesong 5 1-21 sesong 6 Det er vel ikke værre en å ta en titt på imdb.com? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Aha takker EDIT: jeg har et problem, den siste episoden i sesong 6: Season 6, Episode 21: My Rabbit Original Air Date: 17 May 2007 Kim moves in with J.D. in order to raise their child together. J.D. learns from Turk and Dr. Cox that fatherhood changes the way of how to see things.Carla complains to Elliot about her being a control freak when they prepare the bachelorette party. Season 6, Episode 22: My Point of No Return Original Air Date: 17 May 2007 In the season finale, J.D. and Elliot start thinking about their future and if they both made a mistake in not being with each other. The Janitor activates the "Brain Trust" to come up with the perfect wedding gift for Elliot. Alt dette skjer jo i samme episode, Hva heter den og er det 21 eller 22 episoderi sesong 6. Endret 11. august 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Haha, eg elskar episode 100 JD: "I mean, sometimes I think about how it's gonna be like when you die" Turk: "Because you think I'll go first do to my diabetes" JD: "Yes, and where do we meet up in heaven?" Turk: "At the milkshakepool on the lesbian cloud!" JD: "That's right I'll see you there playaah! I love religion." :) JD: "bla bla bla.. plug out without asking.. you know where they'd end up?" Turk: "In hell watching the View!" JD: "Next to the superhigh unreachable cupcaketable" Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Dernel: Er den episoden ekstra lang? Kan være en dobbelepisode. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Aha takker EDIT: jeg har et problem, den siste episoden i sesong 6: Season 6, Episode 21: My Rabbit Original Air Date: 17 May 2007 Kim moves in with J.D. in order to raise their child together. J.D. learns from Turk and Dr. Cox that fatherhood changes the way of how to see things.Carla complains to Elliot about her being a control freak when they prepare the bachelorette party. Season 6, Episode 22: My Point of No Return Original Air Date: 17 May 2007 In the season finale, J.D. and Elliot start thinking about their future and if they both made a mistake in not being with each other. The Janitor activates the "Brain Trust" to come up with the perfect wedding gift for Elliot. Alt dette skjer jo i samme episode, Hva heter den og er det 21 eller 22 episoderi sesong 6. Episode 21 og 22 er ofte slått saman, det er ein dobbelepisode, men likevel to enkeltepisodar. Du kan kalle episoden for "6x21-22 - My Rabbit - My Point Of No Return" eller noko sånt, eventuelt splitte episoden i to. Nokon som har høyrt låta Radiohead - Lurgee frå albumet Pablo Honey? Minner veldig om ei Scrubs-låt, både melodi og vokal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå