Dernel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Joda, men de mister mange av de gode poengene Lenke til kommentar
Taikom Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ka syns dere om seson 7 til nå? Ganske mange bra episoder til nå^^ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg syns det var en forbedring fra seson 6 , siden det var så mye mer "drama" og mindre humor over det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Sesong 7 ber preg av litt forskjellig og er langt unna dei beste sesongane. Når det gjeld tekstinga så er den dårleg på DVD-en og, sjølv den engelske tekstinga er mangelfull og til tider blir setningar skrivne om. Når det skal oversetjast til norsk igjen blir det endå meir feil. Ein serie som Scrubs bør ein nesten sjå utan tekst eller med engelsk. Same som når eg såg Blackadder, norsk tekst på den hadde aldri funka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Er alle episodene i sesong 7 ferdig? jeg har sesong 1-6 på pcen og jeg elsker scrubs og kan se episodene om og om igjen Men jeg liker ikke å begynne på en sesong før jeg kan se alle episodene på en gang, så derfor spør jeg. Eller for å si det på en litt mindre "dum" måte siden sesong 8 går allerede i USA? Er det lenge siden sesong 7 ble ferdig? Endret 3. juli 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Blir ikke flere episoder fra S7 nei. Så det ble bare 11(12 med den som er gjemt?) Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Når jeg så den første episoden, så ble jeg ikke så positivt overrasket. Men likevel, så er det scrubs. Det har ikke endret seg stort. Dr. Cox er like sarkastisk som alltid. Jeg liker det! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg syns egentlig Dr.Cox har tapt seg litt, de han hakker på bryr seg mindre om hva han sier. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Viser da bare at de andre karakterene forandrer seg og bygger seg opp utover serien det^^ Synes selv han fortsatt er like aggressiv og herlig som alltid Endret 4. juli 2008 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Taikom Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hooch er visst også med i seson 7 ja ^^ Han er ganske morsom av seg han også Beste episoden til nå fra seson 7 må være episode 9, My dumb luck ^^ Endret 8. juli 2008 av Taikom Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sesong 8 blir Siste med J.D , da forlater han sykehuset . Sesong 8 blir siste Scrubs sesongen . Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er ikke helt sikkert at Scrubs skal slutte men at J.D skal slutte er sikkert. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Håper virkelig ikke de prøver. Scrubs uten J.D. kommer faen ikke til å funke.. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Scrubs uten J.D blir håpløst . Siste Sesongen av That 70's Show uten Forman og Kelso var jo heller ikke verdens største suksess, det burde heller ventet med siste sesongen til Forman og Kelso ble ferdige med filmene det skulle spille . noen som vet grunnen til at Braff gir seg ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Zach har andre prosjekter på gang og synest han er ferdig med Scrubs. Det same er Bill Lawrence, skulle det bli fleire sesongar vil det høgst sannsynleg bli utan begge to. ABC har tatt opp programmet for ein sesong så langt, at dei er villig til å satse på fleire om sesong 8 blir ein suksess er ikkje umogeleg. Eg håpar det blir slutt med sesong 8, utan Zach og Bill er det ikkje noko Scrubs. Heile serien er basert på JD, ein vidare serie må i så fall bli ein spin-off, å kalle det Scrubs Season 9 hadde blitt dumt. Bill er hjernen bak serien og han veit korleis den skal ende, difor bør dei la den ende på hans premisser og slutte mens leiken er god. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 bar det lager en verdig slutt så Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvis det blir siste sesongen så håper jeg vi får vite hva vaktmestern egentlig heter Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Eg håpar me ikkje får vite det. Janitor er Janitor! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jepp, det skal bli et mysterium for livet. Nå er det ikke så lenge til den begynner, var det ikke på slutten av august? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå