Gå til innhold

Scrubstråden vol. 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Er det sånn at siste episode av sesong 7 er sendt?

WHAT? Men det har jo bare kommet til episode 11 :(

Den er i sesong 5, My Lunch. En av de sterkeste episodene noensinne. Umulig å ikke bli rørt av den.

Ja, også den der broren til Jordan dør. Fikk faktisk tårer i øyne på begge episodene. :(

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Streiken har skulda for det.

Det er snakk om ein skodespelarstreik og mot hausten trur eg. I følge Bill er dei sannsynlegvis ferdig med innspelinga av sesong 8 i august, så forhåpentlegvis vil ikkje Scrubs bli påverka om den skulle bli reell.

Lenke til kommentar

Streiken har skulda for det.

Det er snakk om ein skodespelarstreik og mot hausten trur eg. I følge Bill er dei sannsynlegvis ferdig med innspelinga av sesong 8 i august, så forhåpentlegvis vil ikkje Scrubs bli påverka om den skulle bli reell.

Herregud ... Enda en streik? Er til å bli gal av.

Lenke til kommentar

De produserte kun 11 episoder, men pga streiken ble først de 7 første vist og etter streiken de 4 siste. S7 var egentlig planlagt 18 episoder, men igjen som følge av streiken, ble sesongen redusert til 11 episoder. Ikke rart de folka går for en 8. sesong, nå skal det avsluttes på en ordentlig vis, uten klisjeene å håpe.

Lenke til kommentar

Tenkte på region 2, jeg vil ikke være avhengig av sonefri spiller for å kunne se Scrubs.

$20 er ein veldig god pris, du får den neppe billigare enn det. Her i landet er det kun import, men svært få som har. På Play.com er den ganske dyr, sjølv med frakt er det ein veldig god pris.

TV-serier hos Play.com er ganske dyre, og ettersom sesong 6 koster 27 pund så kommer totalsummen 425 kroner med tollgebyr og moms... Brant meg på det når jeg bestilte Band of Brothers derfra i fjor :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er fordi de ikke klarer å oversette alt, og korrekt. For å få hele handlingen, humoren og spøkene må man få med hvert ord, ellers gir det ikke mening.

Vel, nå må vi ikke gi all skylda til dem da. Pratinga går selvsagt fortere enn teksten og da blir det naturlig for dem å droppe å oversette småsetningene innimellom så de får oversatt hovedsamtalene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...